- hot
- OP
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Masina vectra c 1.9 dtl 120 c.p. din 2007 luata la 35.000 km acum are 57.000 km si nu a avut nimic ...pana acum.
In urma cu 2 saptamani am pus testerul pe ea(avem cumparat in club)si a aparut un cod de eroare legat de egr circulatia aerului,sters codul nici o eroare.nimic masina merge impecabil.In urma cu 3 zile a fost ger cumplit -20 grade am incercat sa o pornesc nu a vrut deloc sa porneascã,invartea dar nu scotea deloc fum.Nu m-am panicat ca mai am o masina asa ca a ramas in parcare.Iarna trecuta la fel cand a fost ger cumplit nu a pornit.Azi m-am dus la masina am dat cheie si a pornit dupã incepand sa scoata un zgomot foarte mare ca de tractor.Am zis totusi sa merg cu ea poate isi revine.Am plecat cu masina si am simtit ca nu trage cum trebuie sa traga pe la 2500 ture incepuse sa smuceascã dar se simtea ca turbo nu isi face treaba.Dintr-o data am ramas fara frana,pedala intarindu-se foarte tare(noroc ca nu mergeam tare sau sa fie trafic).M-am uitat la fum si acesta este albastru cand o accelerez.Servo frana de unde se alimenteazã cu aer,cumva de la turbo?Dupã ce am oprit-o si repornit-o a apãrut masinuta cu cheita pe ea dupã care aceasta s-a stins.Masina porneste mai greu decat normal,banuiesc ca ar putea fi vreun injector blocat(lipsa putere smucituri).Are vreo legatura egr-ul cu lipsa franei?
Ultima modificare făcută de hot la Vin 07 Jan, 2011 8:25 pm
In urma cu 2 saptamani am pus testerul pe ea(avem cumparat in club)si a aparut un cod de eroare legat de egr circulatia aerului,sters codul nici o eroare.nimic masina merge impecabil.In urma cu 3 zile a fost ger cumplit -20 grade am incercat sa o pornesc nu a vrut deloc sa porneascã,invartea dar nu scotea deloc fum.Nu m-am panicat ca mai am o masina asa ca a ramas in parcare.Iarna trecuta la fel cand a fost ger cumplit nu a pornit.Azi m-am dus la masina am dat cheie si a pornit dupã incepand sa scoata un zgomot foarte mare ca de tractor.Am zis totusi sa merg cu ea poate isi revine.Am plecat cu masina si am simtit ca nu trage cum trebuie sa traga pe la 2500 ture incepuse sa smuceascã dar se simtea ca turbo nu isi face treaba.Dintr-o data am ramas fara frana,pedala intarindu-se foarte tare(noroc ca nu mergeam tare sau sa fie trafic).M-am uitat la fum si acesta este albastru cand o accelerez.Servo frana de unde se alimenteazã cu aer,cumva de la turbo?Dupã ce am oprit-o si repornit-o a apãrut masinuta cu cheita pe ea dupã care aceasta s-a stins.Masina porneste mai greu decat normal,banuiesc ca ar putea fi vreun injector blocat(lipsa putere smucituri).Are vreo legatura egr-ul cu lipsa franei?
Ultima modificare făcută de hot la Vin 07 Jan, 2011 8:25 pm
- gogo_y17dt
- **
- 491 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 491
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
Scoate un pic mufa de la egr si mergi fara ea si sper sa observi ca masina va merge perfect. Cel putin la mine asa s-a intamplat si inclusiv eu m-am speriat de pompa,injectoare etc.... Eu nici macar nu aveam eroare de egr cand am pus op-comul dar te poti uita in functie de aerul de la debitmetru.
Vezi ca egr-ul e in spatele motorului in partea soferului si are o singura mufa neagra cu o clema portocalie care se apasa pentru deblocare. E exact sub capacul motorului.
Sa ne mai tii la curent.
Vezi ca egr-ul e in spatele motorului in partea soferului si are o singura mufa neagra cu o clema portocalie care se apasa pentru deblocare. E exact sub capacul motorului.
Sa ne mai tii la curent.
- hot
- OP
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Maine ii scot mufa de la EGR sa vad cum se comporta,totusi eu sunt nelamurit tare cu lipsa franei.Am mai vorbit cu cineva si mi-a spus ca e posibil sa fie de la motorina,aceasta s-a congelat la gerurile care au fost si s-a decantat parafina datorita faptului ca eu nu circul decat ocazional cu masina.Cand am vrut sa o pornesc la minus 20 grade a invartit de multe ori dar nu a iesit deloc fum exact cum nu s-ar alimenta cu carburant.
- gogo_y17dt
- **
- 491 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 491
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cu frana nu stiu ce sa iti zic, dar cel putin la mine au fost aceleasi simptome ale masinii (excludem frana) si era de la egr. Oricum pune op-comul pe ea si vezi un pic comanda la egr, si mass air flow sensor care trebuie sa fie de 50 la relanti parca.La mine din cauza egr-ului oscila la 30-40 (masina nu se accelera si scotea fum) iar scotand mufa la egr statea fix la 50.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- hot
- OP
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am mers pe fir sa vad ce si cum cu frana.Am scos furtunul de sus din pompa si nu face deloc vacuum acolo.Am observat ca are pompa de vacuum chiar langa radiator in partea dreapta si e electrica.E posibil si fie defecta sau sa fie undeva infundat vreun furtun pe traseu(cu toate ca e cam greu de crezut).Pompa e micuta are 2 fire si e din plastic.Am pornit-o si face la fel,un zgomot urat la injectoare asa ca i-am bagat un tratament,duralube pentru injectoare si am lasat-o pornita 15 minute.Voi mai alimenta cu motorina si ii mai bag tratament sa vad daca se schimba macar sonorul.Totusi sunt nelamurit ca daca ar fi din cauza injectoarelor ar trebui sa creasca consumul,dar la relanti cu apa la 60 grade consumul instant este de 0,7-0.8 l-ora deci in grafic......Luni mergem la mecanic sa vedem cu frana si pompa de vacuum.Va tin la curent.
Daca spui ca din cauza vacuumului nu merge nici turbo e clar ca se simte lipsa turbinei,abia urca la deal cu a 2-a.
Daca spui ca din cauza vacuumului nu merge nici turbo e clar ca se simte lipsa turbinei,abia urca la deal cu a 2-a.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Ce pompa de vacuum electrica? E mecanica, invartita de axul cu came.
Ce ai vazut tu in fata e electrovalva turbo, care se foloseste de vacuum. Din pompa iasa 2 vacuumuri, unul pentru electrovalva turbo si unul pentru servofrana.
Am incercuit cu verde iesirea din pompa pentru electrovalva si cu albastru pentru frana. Vezi ce-i cu pompa...
PS: ignora faptul ca-i z19dth, e la fel pompa
Ce ai vazut tu in fata e electrovalva turbo, care se foloseste de vacuum. Din pompa iasa 2 vacuumuri, unul pentru electrovalva turbo si unul pentru servofrana.
Am incercuit cu verde iesirea din pompa pentru electrovalva si cu albastru pentru frana. Vezi ce-i cu pompa...
PS: ignora faptul ca-i z19dth, e la fel pompa
- hot
- OP
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
Are dreptate tonytm aia e o electrovalva pt turbo care nu are treaba cu producerea de vacum ea doar foloseste vacumul pt a comanda turbo..pompa de vacum e cea incercuita de tony tm ,aia e angreanata de axul cu came si face vacum..Scoate furtunul de la pompa si verifica daca ai vacum..daca nu face vacum pe nici o iesire inseamna ca e defecta..daca e defecta nu ai nici turbo de aia nici nu trage si probabil de acolo si sunetul de tractor
- licumilosescu
- **
- 107 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
licumilosescu
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- hot
- OP
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
- hot
- OP
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
A fost rupt cuplajul care angreneaza pompa de vacuum.Este oarecum ciudat intrucat nu se intalneste acest defect(pompa de vacuum doar produce aer,nu intampina rezistente incat sa duca la ruperea respectivului cuplaj care este confectionat din otel tratat,singura explicatie plauzibila fiind ca a fost un defect de fabricatie la piesa respectiva,masina avand doar 57.000 km si cuplajul neprezentand deloc uzura).
S-a inlocuit pompa de vacuum dupa multe cautari si telefoane.
Toate bune si frumoase avem frana dar masina tot nu trage cum tragea inainte.E clar ca nu exista nici o legatura intre rupt cuplajul si pierderea de putere.Motorul la fel mult mai zgomotos decat inainte adica s-au mentinut aceleiasi simptome,(eu crezand ca odata cu repararea pompei de vacuum va deveni si motorul mai silentios cum era inainte si va trage de toti cei 120 cai dar se pare ca m-am inselat).Pornirea la fel foarte greoaie porneste dupa ce invarte de multe ori.
Banuiesc(personal)ceva probleme pe la injectoare,dar ma da peste cap consumul care este de 0,7-0.8 litri/ora cu motorul cald adica la fel ca inainte si in parametri de altfel(daca ar fi ceva probleme la injectoare sigur ar creste si consumul).
Cel mai mult ma deranjeaza demarajul care este mai greoi(inainte simteam cuplul de la 1500-1700 ture acuma il simt dupa 2500)
S-a inlocuit pompa de vacuum dupa multe cautari si telefoane.
Toate bune si frumoase avem frana dar masina tot nu trage cum tragea inainte.E clar ca nu exista nici o legatura intre rupt cuplajul si pierderea de putere.Motorul la fel mult mai zgomotos decat inainte adica s-au mentinut aceleiasi simptome,(eu crezand ca odata cu repararea pompei de vacuum va deveni si motorul mai silentios cum era inainte si va trage de toti cei 120 cai dar se pare ca m-am inselat).Pornirea la fel foarte greoaie porneste dupa ce invarte de multe ori.
Banuiesc(personal)ceva probleme pe la injectoare,dar ma da peste cap consumul care este de 0,7-0.8 litri/ora cu motorul cald adica la fel ca inainte si in parametri de altfel(daca ar fi ceva probleme la injectoare sigur ar creste si consumul).
Cel mai mult ma deranjeaza demarajul care este mai greoi(inainte simteam cuplul de la 1500-1700 ture acuma il simt dupa 2500)
- gogo_y17dt
- **
- 491 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 491
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- hot
- OP
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- hot
- OP
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
lucio a scris:
Bateria,bujiile cum sta?
hot a scris:.Pornirea la fel foarte greoaie porneste dupa ce invarte de multe ori.
Bateria,bujiile cum sta?
La fel ca in urma cu 2 saptamani cand pornea foarte usor.
Pornirea foarte greoaie poate fi din cauza EGR-ului?Porneste foarte greu si la cald cand motorul are peste 80 grade,cand ii dau cheie abia porneste,deci nu e din cauza bujiilor.
O sa ii fac un test pentru injectoare ca lipsa de putere,rontaitul si pornirea greoaie=injector dus.
- gogo_y17dt
- **
- 491 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 491
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat