- ionutnrr27
- OP
- 8 mesaje
- din 14 Apr 2009
- Vectra 1993 c20ne
- Ialomita
ionutnrr27
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2009
- Mesaj Privat
sal. am si io un opel astra 1,7 dti si am constatat ca la mufa de la electovalva care da comanda la turbina vine tensiune slaba adica la pornire vine tensiune de vreo 2 3 volti iar cand accelerez ar trebiu sa creasca tensiunea la 12volti sa poata actiona valva si sa deschida turbina. mie la acceleratie se intrerupe tensiunea care o am si nu mai isi revine deloc numai daca opresc motoru. si la repornirea motorului acelasi lucru.[tensiune slaba la pornire si la accelerare sa ia si tensiunea] imi spuneti si mie va rog are vreun releu ceva da nu da tensiunea de 12volti la accelerare cum ar trebui? sau de unde vine firele care ajung la valva vacumatica care da comanda la turbina. MULTUMESC SI AST UN RSP CAT MAI URGENT.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- posesor opel
- **
- 80 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
posesor opel
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- ionutnrr27
- OP
- 8 mesaje
- din 14 Apr 2009
- Vectra 1993 c20ne
- Ialomita
ionutnrr27
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ionutnrr27
- OP
- 8 mesaje
- din 14 Apr 2009
- Vectra 1993 c20ne
- Ialomita
ionutnrr27
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2009
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
ionutnrr27 a scris:sal. am si io un opel astra 1,7 dti si am constatat ca la mufa de la electovalva care da comanda la turbina vine tensiune slaba adica la pornire vine tensiune de vreo 2 3 volti iar cand accelerez ar trebiu sa creasca tensiunea la 12volti sa poata actiona valva si sa deschida turbina. mie la acceleratie se intrerupe tensiunea care o am si nu mai isi revine deloc numai daca opresc motoru. si la repornirea motorului acelasi lucru.[tensiune slaba la pornire si la accelerare sa ia si tensiunea] imi spuneti si mie va rog are vreun releu ceva da nu da tensiunea de 12volti la accelerare cum ar trebui? sau de unde vine firele care ajung la valva vacumatica care da comanda la turbina. MULTUMESC SI AST UN RSP CAT MAI URGENT.
Ai pornit gresit , turbosuflanta este comandata astfel : cand acea electrovalva este alimentata cu tensiune , ea deschide valva wastergate iar gazele de evacuare " ocolesc " turbosuflanta iar ea nu mai face presiune de aer , cand valva nu este alimentata cu tensiune toate gazele de evacuare merg direct catre paletii la turbosuflanta iar ea face presiune . Ceea ce ai masurat tu represinta impulsurile date de ecu , acesta controleaza presiunea de aer data de turbosuflanta prin impulsuri aplicate valvei aceasta deschizandu-se mai mult sau mai putin , pe scurt , deschidere mare a alectrovalvei rezulta presiune mica a turbosuflantei , deschidere mica sau deloc a alectrovalvei presiune mare data de turbosuflanta .
- ionutnrr27
- OP
- 8 mesaje
- din 14 Apr 2009
- Vectra 1993 c20ne
- Ialomita
ionutnrr27
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2009
- Mesaj Privat
pai si in cazul asta ce e de facut? ca mie nu imi daschide turbina daloc[nici cand o turez] tubina nu este defecta,nu are joc. ziceai ca ecu da inpulsurile la elecrovalva,inseamna ca ecu e devina,ca la pornire vine tensiune slaba iar la accelerare tensiunea[aia slaba care e]dispare detot si normal ca nu mai da comanda la turina ca sa o daschida sa aiba vlaga masina.
dar io ma gandesc sa nu fie totusi altceva ca ecu io l-am schimbat ca cel care il aveam era 3 pin rupti si ii facusem io o inprovizare.dar mersu masini e acelasi si cu ecu asta si cu cel vechi nici o schimbare. ma gandesc sa nu aibe si un releu ceva mufa de la valva vaccumatica de la turbina precum si cea de la igr.
ma puteti ajuta macar cu o schita electrica a motorului sa vad io de unde vin exact firele de la valva vaccumatica si cine ii da comanda. chiar vreau sa rezolv problema ca e rau sa mergi cu turbina asa pa inchis ca face presiune si forteaza paletii si o distrug. multumesc mult
dar io ma gandesc sa nu fie totusi altceva ca ecu io l-am schimbat ca cel care il aveam era 3 pin rupti si ii facusem io o inprovizare.dar mersu masini e acelasi si cu ecu asta si cu cel vechi nici o schimbare. ma gandesc sa nu aibe si un releu ceva mufa de la valva vaccumatica de la turbina precum si cea de la igr.
ma puteti ajuta macar cu o schita electrica a motorului sa vad io de unde vin exact firele de la valva vaccumatica si cine ii da comanda. chiar vreau sa rezolv problema ca e rau sa mergi cu turbina asa pa inchis ca face presiune si forteaza paletii si o distrug. multumesc mult
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Citeste atent ce am scris mai sus , mai incearca un lucru , scoate furtunul de vacum ce intra in electovalva de comanda turbina ( astupa furtunasul cu un dop ) si vezi ce se intampla cu toate ca cel mai simplu sa vezi daca turbina face presiune ori ba este sa faci o diagnoza in mers , acolo vezi ce si cum .
- ionutnrr27
- OP
- 8 mesaje
- din 14 Apr 2009
- Vectra 1993 c20ne
- Ialomita
ionutnrr27
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2009
- Mesaj Privat
am scos si furtunu de vaccum care intra in electrovalva si nu e nici o schimbare.
tomai asta e la mine ca pana la intrarea in electovalva am vid pa furtune si functioneaza.
problema e la iesirea din electrovalva nu mai vine vid decat foarte slab[si la relanti si turata]
daia am tot scris aici ca problema e de la mufa electovalvei,pt ca vine curent slab,iar cand accelerez motorul ar trebui sa se mareasca tensiunea pana la 12v in functie de cat accelerezi si atunci turbina se daschide in functie de accelerare.
in schimb la mine tensiunea aia slaba care e la pornire se stinge cand accelerez[in loc sa creasca sa poata lucra electrovalva si sa daschida turbina]
aici e problema da unde vin firele alea care ajung in mufa de la electrovalva.
cred ca trebuie sa vina de la vreun releu ceva care da curent la mufa cat ii ceri u in functie de accelerarea masini cum am spus si mai sus.
spunetimi si mie daca stiti sau ati auzit cine controleaza curentul care ajunge la electrovalva de la turbina.
tomai asta e la mine ca pana la intrarea in electovalva am vid pa furtune si functioneaza.
problema e la iesirea din electrovalva nu mai vine vid decat foarte slab[si la relanti si turata]
daia am tot scris aici ca problema e de la mufa electovalvei,pt ca vine curent slab,iar cand accelerez motorul ar trebui sa se mareasca tensiunea pana la 12v in functie de cat accelerezi si atunci turbina se daschide in functie de accelerare.
in schimb la mine tensiunea aia slaba care e la pornire se stinge cand accelerez[in loc sa creasca sa poata lucra electrovalva si sa daschida turbina]
aici e problema da unde vin firele alea care ajung in mufa de la electrovalva.
cred ca trebuie sa vina de la vreun releu ceva care da curent la mufa cat ii ceri u in functie de accelerarea masini cum am spus si mai sus.
spunetimi si mie daca stiti sau ati auzit cine controleaza curentul care ajunge la electrovalva de la turbina.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
buna,am fost si eu la un test ieri si turbina nu imi face presiunea ceruta (cea de referinta) imi da mai putin pe loc undeva la 2200 din cate tin minte testerul spunea ca ar trebui sa bage cam 124 iar mie imi dadea 107 108.am lipsa de putere,nu se simte turbina cand intra,ea stabilizadu-se abea peste 3000 rotatii unde coincid valorile(aici deja se si simte putin ca trage mai bine)Nu am nici o eroare de calculator.Intrebarea mea este,ce pot fi devina EGR-ul,electrovalva ce comanda turbina sau debitmetrul?ca sa nu cumpar aiurea ca nu imi permit.debitmetrul la relanti imi arata 32,am pus de pa alta masina si tot asa merge si imi da si acealeasi valori(tot 32 33).Va multumesc
daniel88
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2011
- Mesaj Privat
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
daniel88
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2011
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat