b_67_dec
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
HerrDoc
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2008
- Mesaj Privat
- danyela24s
- *
- 6 mesaje
- din 10 Jul 2009
- Vectra 2003
- Valcea
danyela24s
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2009
- Mesaj Privat
ady_yuyu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2010
- Mesaj Privat
bobu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
Mi se aprinde cheia service dupa pornirea la rece, turatia nu creste mai mult de 2500 ture, iar cheia service se stinge dupa aproximativ 1-2 minute sau dupa cateva fortari de turatie si apoi motorul trage normal. La pornirea la cald nu se aprinde cheia service si am scos mufa de la debitmetrul de aer si se aprinde dar se comporta la fel (turatia nu creste peste 2500 ture). Sa fie debitmetru defect?
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am fost azi si am facut si eu un test complet la masina mea.Ma tot zbat sa aflu cauzele de ce nu trage.Am curatat si valva EGR in vara dar tot la fel.Pe test debitmetrul imi arata, la relanti, 33 Kg/H sau cum se calculeaza , iar presiunea in turbina pana la 3000 de ture este mult mai mica decat cea indicata pe tester(adica cea de referinta cat ar trebui sa aibe),la 2200 de ture daca tin minte cerea 124 iar mie imi arata 108 , dupa 3000 incepe sa se stabilizese si arata la fel ca valoarea ceruta.am probat cu un alt debitmetru si tot la fel merge masina si aceleasi valori imi arata debitmetrul 33.Pe masina respectiva de pe care l-am luat arata 49 dar motorul era rece (fiind azi temperatura afara -4 grade)Cine mi-a facut testul mi-a spus ca pot fi debitmetrul devina si valva EGR,voi ce credeti?astept pareri si sfaturi va rog.App pe toba de esapament mi se pare si un miros putin cam tare a gaze dar masina nu scoate fum.Si inca ceva turbina aproape ca nu se simte cand intra,nu se simte acea smucitura la 2200 ,merge constant iar pe loc daca accelerez usor si constant cand ajunge acul la 2200(moment in care cupleaza turbina)acul cade dintr-o data la 2000 r/min.Va multumesc si va rog umpic de ajutor ca sincer nu mai stiu ce sa fac:(( sper ca m-am facut putin inteles.Stima
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
Am un prieten in Germania,merita sa iau un EGR nou de acolo sau ma grabesc ? Stie cineva cam la ce pret se poate gasi acolo asa ceva si mai ales codul produsului ? Multumesc
- stanstan
- **
- 148 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
stanstan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
lucian_yd- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
- catalin_marcu
- *
- 4 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Bucuresti
catalin_marcu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am un Astra H din 2005 cu motor diesel si ieri am curatat valva EGR (datorita codului de eroare P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction).
Problema este ca azi, dupa am montat-o inapoi masina nu mai porneste.
Au aparuta inca 2 coduri de eroare: P0500 (vehicle speed signal is not in setpoint range) si P0071(Ambient Air Temperature Sensor Range/Performance). Mai mult, imi clipeste si beculetul de la motorina cum ca nu as mai avea, desi aveam cel putin 10 litri in rezervor.
Am deconectat bateria penntru 15 minute in speranta ca voi reseta ECU dar nu s-a schimbat nimic in bine, dimpotriva, au mai aparut in plus inca 2 coduri: P0380 (Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction) si P0621 (Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction).
Pana la urma am ramas fara baterie datorita incercarilor repetate de a o porni.
Mie mi se pare ca s-a dezamorsat pompa desi nu are nici o legatura dar e dubioasa treaba cu lipsa motorinei.
Aveti vreo idee?
- Gabello
- ****
- 1,148 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,148
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- catalin_marcu
- *
- 4 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Bucuresti
catalin_marcu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
La urma a slabit suruburile valvei EGR si masina a pornit la sfert de cheie. Nu m-a dus capul sa fac acelasi lucru dupa ce am vazut ca nu porneste...
Problema era ca solenoidul (bobina) din valva EGR era blocata astfel ca tinea deschisa supapa ducand in galeria de admisie toate gazele de evacuare. Mi-a schimbat solenoidul si acum merge ceas. Aviz amatorilor.
2M2000
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 ydth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2011
- Mesaj Privat
Eu am un opel 2.0 ydth m am apucat am curatat egr pentru ca se aprindea check engine,dupa care pentru ca sunt posesorul autovehiculului am dat jos si camera inferioara capac de admisie evacuare am curatat bine aproximativ 1,5 kg kalamina si ce credeti ,NU MAI PORNESTE MOTORUL,am dat jos pompa de injectie electronika si am facut o rescriere degeaba;am montat la loc si nu mai porneste.astept sfaturi pricepute.
poebuz06
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu becul de la evacuare gaze. Sta aprins si am mers la un amic de mi-a pus calculatorul pe ea.
A rezultat o eroare in functionare a supapei egr si m-a sfatuit sa merg la un service pentru a o curata.
Daca imi puteti da niste detalii cum e posibil ca la o masina din 2008 cu 58000 km sa se strice supapa egr.