- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu daca se lipeste raspunsul , dar, o spun dupa ce am patit...Verifica daca nu cumva s-au desprins din catalizator bucati de fagure si ti-au obturat evacuarea. Eu am schimbat 2 debitmetre pana un meserias adevarat s-a prins ca nu avea deloc evacuare. Oscila la viteze de peste 2500 ture si nu avea putere deloc. Acum s-a schimbat total.
adi22bh
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2010
- Mesaj Privat
salut lume!
am si eu o problema cu masinutza si cer pareri....
am o vectra gts 2007 (facelift) 150CP tdci opc line....si de un timp imi scoate fum albastru la pornire.... indiferent daca e vara sau iarna
Aici apar 2 situatii:
a). daca opresc motorul si il repornesc, lasand mai mult timp contactul pus, atunci nu mai apare acel fum
b). daca o las asa si merg mai departe atunci sunt ca o locomotiva....scoate fum de "colorez toata strada"
nu mai spun de mirosul pe care il lasa in urma... si imaginea...
Am fost in reprezentanta si nu prea stiu baietii clar care e problema, dar cica ar tb sa desfaca motorul sa curete injectoarele ca de acolo cred ei ca e baiul... motorina pe care o folosesc e de la omv si petrom. parca si consumul a crescut putin...
help pls! stie cineva?
am si eu o problema cu masinutza si cer pareri....
am o vectra gts 2007 (facelift) 150CP tdci opc line....si de un timp imi scoate fum albastru la pornire.... indiferent daca e vara sau iarna
Aici apar 2 situatii:
a). daca opresc motorul si il repornesc, lasand mai mult timp contactul pus, atunci nu mai apare acel fum
b). daca o las asa si merg mai departe atunci sunt ca o locomotiva....scoate fum de "colorez toata strada"
nu mai spun de mirosul pe care il lasa in urma... si imaginea...
Am fost in reprezentanta si nu prea stiu baietii clar care e problema, dar cica ar tb sa desfaca motorul sa curete injectoarele ca de acolo cred ei ca e baiul... motorina pe care o folosesc e de la omv si petrom. parca si consumul a crescut putin...
help pls! stie cineva?
- cristicioc
- *
- 13 mesaje
- din 01 Aug 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Sibiu
cristicioc
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut.Am si eu o problema cu opelul meu.Am un vectra din 98 motor de 2.0 TDI.Cand e rece motorul porneste mai greu(asta nu ar si o problema)problema e ca se aprinde beculetu galben care indica probleme la motor.NU SE TUREAZA MAI MULT DE 2000 atata timp cat sta beculetu aprins dupa ce se stinge se tureaza pana la 3500 apio se aprinde iar beculetu galben si tot asa de vreo cateva ori pana ce parca se desfunda ceva la motor si apoi merge de parca nu are nimic.Mai precizez ca pe toata perioada cat se aprinde beculetu si se stinge si iar se aprinde scoate un fum albastrui.As dori sa imi spuna cineva care ar putea fi problema si daca e ceea ce cred eu.Eu as banui ca e clapeta de la turbo!Astept parerile voastre.
Juleiu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2010
- Mesaj Privat
@cristicioc la fel patesc si eu!doar ce am luat masina si dupa o zi de functionare normala patesc acelasi lucru ca si tine!dimineata a pornit foarte greu.scotea un fum albastru/negru....nu se tura mai mult de 2000 ture si uneori se aprindea si martorul in bord!cand e martorul aprins nu se tureaza mai mult de 2000 de ture...iar cand se stinge se tureaza normal...am facut testul de diagnoza si mi-a dat erarea P0400 si P1220...prima legata de EGR si a doua legata de regulatorul de la pompa de injectie!urmeaza sa curat EGR-ul si sa verific pompa de vacuum si furtunasele!sper sa-si revina ca vin sarbatorile si sunt lefter...si dator!daca rezolvi ceva tu anunta-ma si pe mine!sfatul meu e sa te duci la un tester si sa vezi ce erori iti arata!astept raspunsul tau si sfaturi de la cei ce au mai patit asa...
- deleted-57498
- *
- 26 mesaje
- din 24 Dec 2010
deleted-57498
- Mesaje scrise: 26
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- vectra_2.0
- **
- 74 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra_2.0
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
a ti putea spune cum a ti rezolvat problemele, mai exact ce probleme a avut masina ptr ca am si eu acelesi probleme ;scoate fum albastru la prima pornire , se aprinde becul de sub cel de la bujii si se accelereaza greu ar mai fi ceva la prima pornire merge intrerupt cam 1 minut pana ce se incalzeste putin X17DTL/1999
- cristiandvd
- **
- 383 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Bucuresti
cristiandvd
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
Juleiu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2010
- Mesaj Privat
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
sal p1220 , este codul dat de ecu atunci cind : filtru de motorina este foarte imbicsit ,sorbul din rezervor are mizerie in el ,pompa de injectie nu este in regula , dar nu neaparat ca este defecta ,se intra in meniul pompei si acolo sunt date niste valori , care trebuiesc respectate, p0400 este codul defectiunii egr-ului ,dar piesa care da acest cod de eroare este electrovalva egr ,care se curata fara a se deteriora , adik fara a incerca sa se desfaca , ca e capsulata ,x17 dtl are o pompa de vacum mai sensibila si la o perioadfa de timp trebuie desfacuta si curatata si astfel p0400 nu va aparea niciodata la diagnoza,ptr ca nu va ajunge ulei in electrovalva egr