Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca se lipeste raspunsul , dar, o spun dupa ce am patit...Verifica daca nu cumva s-au desprins din catalizator bucati de fagure si ti-au obturat evacuarea. Eu am schimbat 2 debitmetre pana un meserias adevarat s-a prins ca nu avea deloc evacuare. Oscila la viteze de peste 2500 ture si nu avea putere deloc. Acum s-a schimbat total.
Skip ads

  • adi22bh

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut lume!
am si eu o problema cu masinutza si cer pareri....
am o vectra gts 2007 (facelift) 150CP tdci opc line....si de un timp imi scoate fum albastru la pornire.... indiferent daca e vara sau iarna
Aici apar 2 situatii:
a). daca opresc motorul si il repornesc, lasand mai mult timp contactul pus, atunci nu mai apare acel fum
b). daca o las asa si merg mai departe atunci sunt ca o locomotiva....scoate fum de "colorez toata strada"
nu mai spun de mirosul pe care il lasa in urma... si imaginea...
Am fost in reprezentanta si nu prea stiu baietii clar care e problema, dar cica ar tb sa desfaca motorul sa curete injectoarele ca de acolo cred ei ca e baiul... motorina pe care o folosesc e de la omv si petrom. parca si consumul a crescut putin...
help pls! stie cineva?
  • cristicioc

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Am si eu o problema cu opelul meu.Am un vectra din 98 motor de 2.0 TDI.Cand e rece motorul porneste mai greu(asta nu ar si o problema)problema e ca se aprinde beculetu galben care indica probleme la motor.NU SE TUREAZA MAI MULT DE 2000 atata timp cat sta beculetu aprins dupa ce se stinge se tureaza pana la 3500 apio se aprinde iar beculetu galben si tot asa de vreo cateva ori pana ce parca se desfunda ceva la motor si apoi merge de parca nu are nimic.Mai precizez ca pe toata perioada cat se aprinde beculetu si se stinge si iar se aprinde scoate un fum albastrui.As dori sa imi spuna cineva care ar putea fi problema si daca e ceea ce cred eu.Eu as banui ca e clapeta de la turbo!Astept parerile voastre.
  • Juleiu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@cristicioc la fel patesc si eu!doar ce am luat masina si dupa o zi de functionare normala patesc acelasi lucru ca si tine!dimineata a pornit foarte greu.scotea un fum albastru/negru....nu se tura mai mult de 2000 ture si uneori se aprindea si martorul in bord!cand e martorul aprins nu se tureaza mai mult de 2000 de ture...iar cand se stinge se tureaza normal...am facut testul de diagnoza si mi-a dat erarea P0400 si P1220...prima legata de EGR si a doua legata de regulatorul de la pompa de injectie!urmeaza sa curat EGR-ul si sa verific pompa de vacuum si furtunasele!sper sa-si revina ca vin sarbatorile si sunt lefter...si dator!daca rezolvi ceva tu anunta-ma si pe mine!sfatul meu e sa te duci la un tester si sa vezi ce erori iti arata!astept raspunsul tau si sfaturi de la cei ce au mai patit asa...
  • deleted-57498

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2010

  • Mesaj Privat
styx a scris:daca-tzi merge in 3 cilindri, verifica shi fishele

daca e pe motorina
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
gaitanflorin a scris:
styx a scris:daca-tzi merge in 3 cilindri, verifica shi fishele

daca e pe motorina



''Mie 25 Jan, 2006 7:57 pm'''

Au trecut doar ...... aproape 5 ani
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
stfan a scris:
gaitanflorin a scris:
styx a scris:daca-tzi merge in 3 cilindri, verifica shi fishele

daca e pe motorina



''Mie 25 Jan, 2006 7:57 pm'''

Au trecut doar ...... aproape 5 ani



HAHA> FELICITARI PENTRU "PROMPT-UL RASPUNS " UN AN BUN !
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
a ti putea spune cum a ti rezolvat problemele, mai exact ce probleme a avut masina ptr ca am si eu acelesi probleme ;scoate fum albastru la prima pornire , se aprinde becul de sub cel de la bujii si se accelereaza greu ar mai fi ceva la prima pornire merge intrerupt cam 1 minut pana ce se incalzeste putin X17DTL/1999 Sad Sad Sad
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Referitor la pornirile cu fum mult dim . Dupa mine ar putea fi 2 posib. Ori un injector picura motorina peste noapte si se aduna in capatul pistonului si normal sa scoata fum mult , dar negru si varianta 2 garniturile de la supape trebuiesc schimbate. Picura ulei pe langa ele in camera de ardere.
  • Juleiu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
dupa multe piese schimbate am ajuns la batrana.....pompa de injectie...am schimbat-o...acum merge perfect...au aparut pe parcurs si niste probleme legate de vacuum...totul s-a rezolvat cu gaura in buget 400Euro!
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sal p1220 , este codul dat de ecu atunci cind : filtru de motorina este foarte imbicsit ,sorbul din rezervor are mizerie in el ,pompa de injectie nu este in regula , dar nu neaparat ca este defecta ,se intra in meniul pompei si acolo sunt date niste valori , care trebuiesc respectate, p0400 este codul defectiunii egr-ului ,dar piesa care da acest cod de eroare este electrovalva egr ,care se curata fara a se deteriora , adik fara a incerca sa se desfaca , ca e capsulata ,x17 dtl are o pompa de vacum mai sensibila si la o perioadfa de timp trebuie desfacuta si curatata si astfel p0400 nu va aparea niciodata la diagnoza,ptr ca nu va ajunge ulei in electrovalva egr
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR