Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • CobraX

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Acuma cu venirea frigului masina mea incepe sa aibe probleme, cand e rece afara am probleme cu bagatu in treapta 1 si 2, dupa un timp isi revine, cand e mai cald afara (peste 13-15 grade) nu am probleme .
Sa fie problema cu lichidu din cutia de viteze ? la rece sa fie prea gros ?
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daca ai lichid in cutia de viteze sigur aia e buba, acolo ar trebui sa ai ulei.
Joc la timonerie ai?
  • CobraX

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
jE a scris:daca ai lichid in cutia de viteze sigur aia e buba, acolo ar trebui sa ai ulei.
Joc la timonerie ai?


m-am exprimat eu gresit, ulei trebuia sa scriu, nu am joc la timonerie
  • deleted-34229

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Fa completare cu ulei la cutia ca sigur numai ai suficient asa ceva am patit si eu anul trecut intra foarte greu in vitaza a 2 a
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu la temperaturi sub 0 grade. Stie cineva cum/unde/cat si ce fel de ulei se pune? Embarassed Mentionez ca am putin joc si la schimbator.
  • deleted-34229

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Mergi la reprezentanta opel si cere ulei cutie viteza manuala eu am luat 2 litri in jur de 80 ron asta in cazul in care vrei sa-l schimbi,dar poti face doar completare ,uleiul are culoarea rosie
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,271
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred sa ai vreo problema...este normal ca la temperaturi cu minus sa intre mai greu in treptele inferioare! Cu siguranta dupa cativa km parcursi totul revine la normal! La temperaturi negative uleiul din cutie devine gelatinos avand si asa o vascozitate mare fata de cel din motor, iar acest "neajuns" face ca sa intre foarte greu in treptele inferioare! In mod normal ar trebui sa simti o presiune opozanta a manetei de viteza in cursa ei facuta intre punctul "0" si una din cele doua trepte inferioare! La mine asa se intampla la ambele masini si sunt verificate ca nivel al uleiului din cutie ambele! Dupa cativa km facuti, uleiul se incalzeste si totul revine la normal.... In concluzie, acest "simptom" indica faptul ca ai ulei suficient in cutie!
  • sauciuc

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salutare. ceva asemanator patesc s eu la astra g 1,4 16 valve, la mine scoate un zgomot urat (ca la autobuzele alea trecute de varsta mea) cand bag dimineata in retur. daca bag 1-a apoi retur e ok. sa fie oare tot uleiul de vina? la mine aici nu scade temperatura seara sub 10grade, deci nu cred ca e de la ulei. niste sfaturi sunt binevenite, multumesc anticipat. Oare?
  • razvan gurescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994 16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
este normal ca uleiul din cutia de viteza mai ales iarna el se ingroasa de la frig dar dupa ceva timp uleiul se rupe si intra normal in viteza
  • IFirca

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2022

  • Mesaj Privat
salut club,am un astra g din 1999 si o zafira din 2003,la astra am problema cu cutia ,pe cutia originala a masini scria 2/2,am pus una pe care scrie 3/5 si nu intra doar treapta 3 _4am facut iar reglaj la timonerie si nimik .trebuie pus acelas tip de cutie,ce ii mai schimb?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
razvan gurescu a scris:este normal ca uleiul din cutia de viteza mai ales iarna el se ingroasa de la frig dar dupa ceva timp uleiul se rupe si intra normal in viteza

Cutiile de la Opel sunt foarte sensibile la vascozitatea uleiului,iarna de la frig mai ales sub 0 grade incep problemele daca s-au facut schimburi cu uleiuri considerate echivalente si sincroanele sunt obosite .
Daca intra greu in tr1 se introduce 5 unde pinioanele sunt aproape egale si intra cel mai usor si se merge din treapta in treapta pana la 1 doar o singura data la pornire,dupa care odata imprastiat prin cutie si balbotat putin nu mai trebuie sa fie probleme.
Ca vascozitate reala la rece si la gerurile din Romania cel mai aproape de standardul Opel de vascozitate este w75 adica uleiul de cutie automata ATF 2 ,mai simplu in toiul iernii decat un ulei mai gros sa zapaceasca sincroanele sau la cutii cu sincroanele deja uzate mai bine asta,dar recomandarea ar fi original.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR