CobraX
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
CobraX
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-34229
- *
- 30 mesaje
- din 16 Mai 2009
deleted-34229
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
- astra_bubu
- **
- 153 mesaje
- din 25 Mai 2010
- Astra 1999 X18XE1
- Iasi
astra_bubu
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2010
- Mesaj Privat
- deleted-34229
- *
- 30 mesaje
- din 16 Mai 2009
deleted-34229
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Nu cred sa ai vreo problema...este normal ca la temperaturi cu minus sa intre mai greu in treptele inferioare! Cu siguranta dupa cativa km parcursi totul revine la normal! La temperaturi negative uleiul din cutie devine gelatinos avand si asa o vascozitate mare fata de cel din motor, iar acest "neajuns" face ca sa intre foarte greu in treptele inferioare! In mod normal ar trebui sa simti o presiune opozanta a manetei de viteza in cursa ei facuta intre punctul "0" si una din cele doua trepte inferioare! La mine asa se intampla la ambele masini si sunt verificate ca nivel al uleiului din cutie ambele! Dupa cativa km facuti, uleiul se incalzeste si totul revine la normal.... In concluzie, acest "simptom" indica faptul ca ai ulei suficient in cutie!
- sauciuc
- **
- 129 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 z14xe
- Alta tara
sauciuc
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
salutare. ceva asemanator patesc s eu la astra g 1,4 16 valve, la mine scoate un zgomot urat (ca la autobuzele alea trecute de varsta mea) cand bag dimineata in retur. daca bag 1-a apoi retur e ok. sa fie oare tot uleiul de vina? la mine aici nu scade temperatura seara sub 10grade, deci nu cred ca e de la ulei. niste sfaturi sunt binevenite, multumesc anticipat.
- razvan gurescu
- *
- 2 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Vectra 1994 16
- Botosani
razvan gurescu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994 16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
IFirca
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2022
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
razvan gurescu a scris:este normal ca uleiul din cutia de viteza mai ales iarna el se ingroasa de la frig dar dupa ceva timp uleiul se rupe si intra normal in viteza
Cutiile de la Opel sunt foarte sensibile la vascozitatea uleiului,iarna de la frig mai ales sub 0 grade incep problemele daca s-au facut schimburi cu uleiuri considerate echivalente si sincroanele sunt obosite .
Daca intra greu in tr1 se introduce 5 unde pinioanele sunt aproape egale si intra cel mai usor si se merge din treapta in treapta pana la 1 doar o singura data la pornire,dupa care odata imprastiat prin cutie si balbotat putin nu mai trebuie sa fie probleme.
Ca vascozitate reala la rece si la gerurile din Romania cel mai aproape de standardul Opel de vascozitate este w75 adica uleiul de cutie automata ATF 2 ,mai simplu in toiul iernii decat un ulei mai gros sa zapaceasca sincroanele sau la cutii cu sincroanele deja uzate mai bine asta,dar recomandarea ar fi original.