- eva.monroe
- OP
- 4 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Iasi
eva.monroe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
buna tuturor !
am avut pina recent o omega 2.5 td din 1995 cu 131 CP ! spre nefericire am vinduto
Acum vreau din nou sami achizitionez una ,,, dar am unele nelamuriri ,,,, in ceea ce priveste aceste 2 motoare care sunt ambele dupa 2000
2,5 td cu 150 CP si cuplu de 300 N/m sau 2,2 td cu 120 CP cu cuplu de 280 N/m, care este mai bun !
nu ma intereseaza consumu ca eu nu sunt tirist ,,, ma intereseaza cum se comporta si dac au ceva probleme specifice !
Va multumesc anticipat !
dac am gresit ceva la caracteristici ,,, sa ma iertati ,, nu sunt profesionist ,, ci doar amator !
sarbatori fericite !
!
am avut pina recent o omega 2.5 td din 1995 cu 131 CP ! spre nefericire am vinduto
Acum vreau din nou sami achizitionez una ,,, dar am unele nelamuriri ,,,, in ceea ce priveste aceste 2 motoare care sunt ambele dupa 2000
2,5 td cu 150 CP si cuplu de 300 N/m sau 2,2 td cu 120 CP cu cuplu de 280 N/m, care este mai bun !
nu ma intereseaza consumu ca eu nu sunt tirist ,,, ma intereseaza cum se comporta si dac au ceva probleme specifice !
Va multumesc anticipat !
dac am gresit ceva la caracteristici ,,, sa ma iertati ,, nu sunt profesionist ,, ci doar amator !
sarbatori fericite !
!
- mateiu ovidiu
- *
- 45 mesaje
- din 30 Mar 2007
- Omega 2002 y25dt
- oradea
mateiu ovidiu
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: oradea
- Masina: Omega 2002 y25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2007
- Mesaj Privat
Ar fi multe de povestit despre ambele motoare dar mai pe scurt : detin un opel omega cu motorul de 2.5, super multumit de el. Probleme specifice : galeria de admisie (mai precis clapetele din galeria de admisie) sunt din plastic, se rup si le aspira motorul, consecinte nasoale, piese destul de scumpe si din cauza ca nu se prea fac aftermarket, tinuta de drum foarte buna, si cel mai ,,chel" model are destul de multe optiuni si ar mai fi multe de spus. mai bine pune tu intrebarile la obiect si in limita cunostintelor mele am sa te lamuresc. sarbatori fericite si un an nou plin de impliniri.
- eva.monroe
- OP
- 4 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Iasi
eva.monroe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
mateiu ovidiu a scris:Ar fi multe de povestit despre ambele motoare dar mai pe scurt : detin un opel omega cu motorul de 2.5, super multumit de el. Probleme specifice : galeria de admisie (mai precis clapetele din galeria de admisie) sunt din plastic, se rup si le aspira motorul, consecinte nasoale, piese destul de scumpe si din cauza ca nu se prea fac aftermarket, tinuta de drum foarte buna, si cel mai ,,chel" model are destul de multe optiuni si ar mai fi multe de spus. mai bine pune tu intrebarile la obiect si in limita cunostintelor mele am sa te lamuresc. sarbatori fericite si un an nou plin de impliniri.
eu tot un 2,5 td ku 131 CP am avut , si ma gindeam akum la un 2,2 td ,,, din ala ku 120 cai ,, dar mii frika sa nu fie prea puturos ,,, la 2.5 nish nu ma indoiesk ka nu merge bine !
mersi p.u opinie !
sarbatori fericite !
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- eva.monroe
- OP
- 4 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Iasi
eva.monroe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
secarianu a scris:dap, subscriu pe colegul mateiu ovidiu, ca parere personala alege 2.5. Din discutiile cu posesorii de mot BMW precum ccostras si altii sunt multumiti de motorizare, plus ca ai din start un manual de reparatii al motorului precum si alte documentatii de la mine Sarbatori fericite!
Mersi ! La multi ani !
,,,,
dar totusi nu mii clar cei ku 2,2 td ,, karei dezavantaju !? moare repede ,, are prob mari !?
- nashu_lucian
- **
- 423 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 423 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- eva.monroe
- OP
- 4 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Iasi
eva.monroe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
nashu_lucian a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=74018
ca sa iti fie mi usor sa te decizi
ca sa iti fie mi usor sa te decizi
sal !
sa inteleg ka ai o omega la vinzare !?
eu am avut un omega din 95 break 2,5 td ,,, si azi sufar dupa el ! dupa felul kum mergea !
lasami un id de mess sau mail ka sa pot lua legatura ku tine ka sa vb ! sunt interesat de masina ,,, asta in kazu in kare este oky masina ! mersi
- nashu_lucian
- **
- 423 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
logofatu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2010
- Mesaj Privat
secarianu a scris:dap, subscriu pe colegul mateiu ovidiu, ca parere personala alege 2.5. Din discutiile cu posesorii de mot BMW precum ccostras si altii sunt multumiti de motorizare, plus ca ai din start un manual de reparatii al motorului precum si alte documentatii de la mine Sarbatori fericite!
am avut si bmw 2,5 acum am omega 2,5 motor beton am peste 30 drumuri de berlin si nimic defect la motor.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ufc.freefight
- *
- 9 mesaje
- din 29 Aug 2013
- Omega 2003 25tds
- Bucuresti
ufc.freefight
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2003 25tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
detin un 2.5 110 kw masina 2003 achizitionat de curind full interior piele recaro,navi si alte nebunii,motor cutie ff multumit am mai avut bmw uri si stiu ceva de el ok trege ff bine pe partea mecanica este mai slaba asa gen pivot ,bucsi etc.consum decent 10 12 oras 5.5 8 afara mers in limite legale,plus sunetul de bmw diesel e altceva fazta de alte dieseluri)) no ofence opel)
chucks
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2002 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2013
- Mesaj Privat
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am un SAAB 9-3 din 2001 cu motorul y22dtr, adica acelasi 2.2 de pe Omega, cu cateva piese diferite. Motorul de 2.2 este un motor sprinten, economic, dar foarte galagios si cu anumite defecte mai des intalnite. In primul rand, pompele de injectie cedeaza destul de des, problema pe care am avut-o si eu. Alta problema frecvent intalnita pe aceste motoare este dezamorsarea sistemului de injectie. Nu stiu la Omega, dar la restul masinilor cu acest motor, nu s-a pus pompa de joasa presiune in rezervor.
CONCLUZIA: Nu recomand 2.2 dti decat daca masina este impecabila si ieftina. Nu pot sa spun ca este un motor prost, e foarte fiabil (motorul), dar cu anexe slabe. Motorul de 2.5 este un motor economic, foarte fiabil, foarte puternic si cu un sunet foarte placut. Piesele sunt, probabil, ceva mai scumpe, dar cedeaza foarte rar. 2.5-urile de 150CP euro 3 sunt common rail, ceea ce este un mare avantaj.
P.S. Ce ai ales, pana la urma?
CONCLUZIA: Nu recomand 2.2 dti decat daca masina este impecabila si ieftina. Nu pot sa spun ca este un motor prost, e foarte fiabil (motorul), dar cu anexe slabe. Motorul de 2.5 este un motor economic, foarte fiabil, foarte puternic si cu un sunet foarte placut. Piesele sunt, probabil, ceva mai scumpe, dar cedeaza foarte rar. 2.5-urile de 150CP euro 3 sunt common rail, ceea ce este un mare avantaj.
P.S. Ce ai ales, pana la urma?