- florescu987
- OP
- 1 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Corsa 1994
- Olt
florescu987
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Daca se poate sa imi spuna si mie cineva care mai cunoaste in general la Opel Corsa B am o problema .
Acum 2 sapt am cumparat un Vauxhall Corsa din Anglia cu volan pe dreapta cutie automata si alte chestii ideea e ca ii dau cheie de pornire porneste Ok dar dupa circa 10 sec se opreste brusc motorul si imi apare pe bord un martor ce indica un fel de robinet cu un paratraznet in el. Stie careva care sa fie problema ? Ceva in legatura cu injectoarele/?/
Am nevoie de un rasp urgent.
Multumesc.
Daca se poate sa imi spuna si mie cineva care mai cunoaste in general la Opel Corsa B am o problema .
Acum 2 sapt am cumparat un Vauxhall Corsa din Anglia cu volan pe dreapta cutie automata si alte chestii ideea e ca ii dau cheie de pornire porneste Ok dar dupa circa 10 sec se opreste brusc motorul si imi apare pe bord un martor ce indica un fel de robinet cu un paratraznet in el. Stie careva care sa fie problema ? Ceva in legatura cu injectoarele/?/
Am nevoie de un rasp urgent.
Multumesc.
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,373 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,373
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
- alexandrudicu
- **
- 303 mesaje
- din 07 Oct 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
alexandrudicu
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2007
- Mesaj Privat
- deleted-29701
- **
- 133 mesaje
- din 11 Feb 2009
deleted-29701
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2009
- Mesaj Privat
- lupascu manuel
- *
- 2 mesaje
- din 10 Mar 2010
- Corsa 1994 C12NZ.
- Buzau
lupascu manuel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 1994 C12NZ.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2010
- Mesaj Privat
Xtm
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema cu corsa b, motor x10xe.Problema este urmatoarea.Cand schimb in treapta a 2-a si accelerez incepe sa mearga in hop-uri rau de tot si trebuie sa schimb a 3-a ca sa se linisteasca sau sa apas ambreiajul ( tin sa precizez ca turatia nu este mica sa moara motorul sau mai stiu eu ce).Si inca o faza pe care mi-o face este in panta...Daca cobor cu a 2-a si ridic piciorul de pe acceleratie sa o las sa coboare singura din inertie incepe sa mearga iar in hop-uri si sa se zgaltaie.Are cineva idee de la ce poate fi?Am inteles ca ar trebui sa curat clapeta de acceleratie dar nu stiu nimic sigur.
Multumesc anticipat.
Multumesc anticipat.
- mrsnac1977
- *
- 16 mesaje
- din 14 Jan 2010
- Corsa 2000 x10xe
- Bucuresti
mrsnac1977
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2010
- Mesaj Privat
@xtm
Salut, tipul asta de motor il am si eu, numa ca nu stiu anul ca nu l-ai scris si nici in semnatura nu este.(poti completa si tu datele masinii din profiul tau, daca vrei sa primesti ajutor cat mai repede posibil de la membrii specialisti ai forumului ). Cel mai bine e sa mergi la un tester la un service auto, il faci, retii erorile pe care le da si vii aici si le postezi, si cu siguranta cineva iti va raspunde. Poti incepe cu o curatare EGR, urmata de curatarea throttle body(carburator), (daca dai un search pe forum gasesti toate modalitatile de curare a componentelor respective foarte bine detaliate de catre dl. Dan Cuciureanu). Daca ai terminat ce cele doua si nicio schimbare, poti trece la motorasul de relanti care e pozitionat pe acest throttle body(daca ai motorul ECOTEC) , pentru a-l curata bine trebuie sa -l decapsulezi, il poti curata cu spray de contacte, tot la motorul ECOTEC mai ai un senzor pe axul clapetei de acceleratie, se poate verifica si ala cu un instrument de masura, este capsulat si nu se poate desface(ai si pt. asta modalitate de verificare daca dai search pe forum), daca e dus altul nou, e vreo 120 lei, motorasul daca nu se mai poate face nimik cu el ....unu nou e 390 lei bosch. Succes !
aaaaa... apropos , nu ai niciun martor de eroare aprins in bord?
Salut, tipul asta de motor il am si eu, numa ca nu stiu anul ca nu l-ai scris si nici in semnatura nu este.(poti completa si tu datele masinii din profiul tau, daca vrei sa primesti ajutor cat mai repede posibil de la membrii specialisti ai forumului ). Cel mai bine e sa mergi la un tester la un service auto, il faci, retii erorile pe care le da si vii aici si le postezi, si cu siguranta cineva iti va raspunde. Poti incepe cu o curatare EGR, urmata de curatarea throttle body(carburator), (daca dai un search pe forum gasesti toate modalitatile de curare a componentelor respective foarte bine detaliate de catre dl. Dan Cuciureanu). Daca ai terminat ce cele doua si nicio schimbare, poti trece la motorasul de relanti care e pozitionat pe acest throttle body(daca ai motorul ECOTEC) , pentru a-l curata bine trebuie sa -l decapsulezi, il poti curata cu spray de contacte, tot la motorul ECOTEC mai ai un senzor pe axul clapetei de acceleratie, se poate verifica si ala cu un instrument de masura, este capsulat si nu se poate desface(ai si pt. asta modalitate de verificare daca dai search pe forum), daca e dus altul nou, e vreo 120 lei, motorasul daca nu se mai poate face nimik cu el ....unu nou e 390 lei bosch. Succes !
aaaaa... apropos , nu ai niciun martor de eroare aprins in bord?
Xtm
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Scuze, am avut impresia ca am scris toate delatiile dar se pare ca mai trebuia sa mentionez cate ceva.Motorul este x10xe an 1999.Am avut eroare la supapa egr si nu s-a mai putut repera, asa ca am inlocuit-o luna trecuta cu una noua.Deci asta se exclute de pe lista.In bord nu se aprinde nimic deoarece am acel bec ars ( mi-a aparut pe tester, luna trecuta cand am fost sa motez egr-ul).De asemenea am avut eroare si la senzorul de relanti dar s-a rezolvat si asta.Ar mai ramane sa curat acest throttle body da nu stiu exact ce este si unde e localizat( e cumva clapeta de acceleratie)?.Multumesc
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Xtm
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mrsnac1977
- *
- 16 mesaje
- din 14 Jan 2010
- Corsa 2000 x10xe
- Bucuresti
mrsnac1977
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2010
- Mesaj Privat
Xtm a scris:Am fost si am pus-o pe tester.Cum s-a urcat tipul in masina mi-a spus ca motorul nu are aer.La tester am primit eroare pentru debitmetru si mi-a spus sa cumpar motoras de relanti.
Motorasul l- am inlocuit si eu, dupa cum ti -am scris mai sus e in jur de 380 lei, bosch. Debitmetrul e si ala vreo 240 lei(depinde de firma), si daca tot te-ai apucat sa umblii ...poti schimba si beculetul din bord de la martorul "check engine" care ai zis ca e ars, pt ca e foarte important(la fel , folosesti functia "search"si gasesti cum se inlocuieste) .
Spor la treaba !
moise23
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
Sal am o Corsa b din 97 motor 1.2 benzina, dupa ce rulez 30-40 de km mi se aprinde becul la motor dar nu se schimba absolut deloc mersul motorului se stinge doar daca opresc motorul. am facut testul cu agrafa si imi da codul 43 Primary ignition (distributor systems) High voltage ce inseamna asta? e grav?
daca a mai avut careva problema asta sau sttie cineva pls raspuns.
daca a mai avut careva problema asta sau sttie cineva pls raspuns.
moise23
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
Am rezolvat roblema! la opel corsa din 97 motor 1.2 benzina X12SZ Dupa cateva ore bune de studiat pe net am aflat ca:
- eroarea 43 inseamna defectiune la EGR
Am luat un imbus si am desfacut supapa Egr si vreau sa va spun ca era plina de calamina(zgura neagra) dar functiona(mai greu decat normalul) probata la curent de 12 v. Am folosit spray degripant si am curatat valva EGR dar si galeria de admisie. Si inainte motorul functiona destul de bine dar acum mananca nori, urmareste perfect piciorul cand calci acceleratia.
Am ajutat si un coleg sa desfaca una la un opel astra din 2002 motor 16 benzina si la el era mai grav era valva blocat cand puneai curent pe ea nu dadea nici un semn. asa ca cu ajutorul soventilor si a unui cocanel am adus-o la viata . e foarte multumit de noul mers al motorului.
E relativ simplu de curatat si recomand la motoarele de peste 100.000 km.
- eroarea 43 inseamna defectiune la EGR
Am luat un imbus si am desfacut supapa Egr si vreau sa va spun ca era plina de calamina(zgura neagra) dar functiona(mai greu decat normalul) probata la curent de 12 v. Am folosit spray degripant si am curatat valva EGR dar si galeria de admisie. Si inainte motorul functiona destul de bine dar acum mananca nori, urmareste perfect piciorul cand calci acceleratia.
Am ajutat si un coleg sa desfaca una la un opel astra din 2002 motor 16 benzina si la el era mai grav era valva blocat cand puneai curent pe ea nu dadea nici un semn. asa ca cu ajutorul soventilor si a unui cocanel am adus-o la viata . e foarte multumit de noul mers al motorului.
E relativ simplu de curatat si recomand la motoarele de peste 100.000 km.
Manuel23
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1996 1600cm
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- MariusMeMo
- *
- 26 mesaje
- din 13 Jan 2011
- Bucuresti
MariusMeMo
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut,sunt nou pe forum... si sper ca am gasit topic-ul bun.
Baieti am si eu o foarte mare problema cu masina,de 3 luni am cumparat un Opel Corsa B din 96,1400Benzina,C14NZ,am zis sa mi cumpar gargaritza pentru un consum mai bun, dar din pacate... nu am noroc (nici macar de asta) eh ma rog ( ale mele ),am mers cu masina timp de 1 luna de zile fara probleme,am venit cu ea de la arad,a mers ft ft bn, iar acum de 2 luni ma tot chinui cu ea... citeam pe forum cateva topicuri care m au ajutat oarecum,dar ma rog sa va spun ce simtome are si poate mi spuneti voi ce sa mai fac.
Dimineatza pornesc masina, porneste super ok,merg cu ea nu am nici o treaba, apoi probabil se incalzeste si incepe show-ul,imi da in nas ( gen nu mai am benzina), cat pe ce sa mi moara motorul ( la semafor o tin din acceleratie ca altfel moare motorul),si cand vreau sa apas pedala de acceleratie, daca apas o data brusc.. moare motorul,de o iau incet incet pana la fund merge.. daca o tin mai turata merge nimic de comentat ( dar nu s baiatul lui Nenea cu Benzinariile sa mi permit),pe langa asta de multe ori cand e calda sa zic.. si merg sa alimentez ( pentru ca papa ft mult) opresc motorul.. si apoi cand sa pornesc nu porneste... in bord (uneori imi licure chestia aia cu un fulger si un rubinet pana mea, licare in prostie si apoi cand tot tin cheia sa porneasca.. saraca incearca sa porneasca .. dar e gen nu are benzina si eu o tot tin sa porneasca )nusht daca sunt as la explicat dar incerc sa zic cu cuvintele mele Very Happy ma rog,dupa ce porneste se tureza blana, fara sa i fac nimic, adica eu decat schimb vitezele si nu mai apas acceleratia,merge singura.. doar ambreajul e al meu,apoi dupa 5-6 km (poate mai mult) isi revine.. dar tot asa cat pe ce sa moara motorul,o tin din ambreaj si din acceleratie sa pot circula cu ea, desi am ft mare nevoie de masina... fara ea sunt mort.
Am fost la 3 mecanici din Bucuresti/ilfov,nici unu nu stie nimic,unu imi schimba bujiile altu se uita dupa pompa de benzina la motor (saracu invatzat cu dacia)ma rog, si nici unu nu a stiut ce si cum.
AM bagato si pe tester, zic hai.. poate poate,4 diagnoze in 1 zi, 300 lei i am dat pur si simplu degeaba, pentru ca mi sa zis ( amestec prea sarac, benzina prea multa si aer prea putin... sau ceva de genul.. cine citeste stie ce vreau sa zic),am vorbit cu un tip de pe net, tipu pare ca stie ce zice,dar pana nu vede si el exact ce si cum.. nu are cum sa isi dea seama, si mi a zis ca am prob cu cel ce baga aer, adica IAC-ul care regleaza aerul,am asteptat 1 sapt sa mi l trimita din Ias, l am schimbat, degeaba tot face... nu era ala, am zis ca i senzorul de la acceleratie... nici ala nu e, acum.. nu mai stiu ce sa fac, ca deja am dat pe putin 800 lei la mecanici pe piese si pe diagnoze, si NU AM REZOLVAT NIMIC.
AH SI INCA CEVA cred ca i important, cand nu pot sa o turez decat incet incet, ii dau blana.. da fum negru si pute a benzina grav,eu tin sa cred din ce am citit pe aici,am auzit la prieteni,mecanici etc, ca poate fi urmatoarele lucruri: Aprinderea,Cititorul de pe Volanta,Pompa de benzina,Sonda lambda ( dar cand am fost la tester a zis ca sonda lambda e buna, nu are probleme),ma rog cam astea zic eu, ah si inca ceva... nu am schimbat distributia de cand am luato... se aude ea putin dar nu cred ca i asta.
VA ROG DIN SUFLET daca exista cineva din Bucuresti/ilfov, platesc.. doar sa ma ajutati si pe mine, am mare nevoie de masina si nu ma pot folosi de ea,sau... cine stie ceva din ceea ce am enumerat eu mai sus, macar sa mi spuneti si mie si ma apuc eu .. ce sa fac incet incet.. dar macar sa stiu unde sa umblu, sa nu fac alte prosti mai mari ca mine.
Contract: 0721 806 291 Y!Messenger marius_memo90
Citeam pe forum postul lui " Adrian P " si cred ca are dreptate ce zice.
CITEZ:
Sonda Lambda. Am patit si eu cu un Golf. Mergea perfect cand era rece (in primele cateva minute cand funcioneaza in circuit deschis) dupa care, brusc, incepea sa dea in nas, practic nu se mai putea accelera decat "la blana". Cu sonda scoasa, la fel ca la tine, zbura. Am schimbat sonda si, pana cand am vandut-o, nu am mai avut nici o problema. Valoarea citita se poate incadra in plaja normala, doar ca nu este valoarea potrivita pentru regimul respectiv.
Poate sa fie si un defect de vacuum, intra aer pe undeva ajunge in evacuare si sonda lambda interpreteaza ca amestecul este prea sarac si da benzina in exces dar asta ar trebui sa se vada (miros, rateuri in esapament, etc.). Trebuie reparat in functie de simptome.
Adrian P
Sper ca de i sonda lambda care zice el, sa o scot si eu.. si sa merg asa, poate chiar o vand si scap de belea.
Baieti am si eu o foarte mare problema cu masina,de 3 luni am cumparat un Opel Corsa B din 96,1400Benzina,C14NZ,am zis sa mi cumpar gargaritza pentru un consum mai bun, dar din pacate... nu am noroc (nici macar de asta) eh ma rog ( ale mele ),am mers cu masina timp de 1 luna de zile fara probleme,am venit cu ea de la arad,a mers ft ft bn, iar acum de 2 luni ma tot chinui cu ea... citeam pe forum cateva topicuri care m au ajutat oarecum,dar ma rog sa va spun ce simtome are si poate mi spuneti voi ce sa mai fac.
Dimineatza pornesc masina, porneste super ok,merg cu ea nu am nici o treaba, apoi probabil se incalzeste si incepe show-ul,imi da in nas ( gen nu mai am benzina), cat pe ce sa mi moara motorul ( la semafor o tin din acceleratie ca altfel moare motorul),si cand vreau sa apas pedala de acceleratie, daca apas o data brusc.. moare motorul,de o iau incet incet pana la fund merge.. daca o tin mai turata merge nimic de comentat ( dar nu s baiatul lui Nenea cu Benzinariile sa mi permit),pe langa asta de multe ori cand e calda sa zic.. si merg sa alimentez ( pentru ca papa ft mult) opresc motorul.. si apoi cand sa pornesc nu porneste... in bord (uneori imi licure chestia aia cu un fulger si un rubinet pana mea, licare in prostie si apoi cand tot tin cheia sa porneasca.. saraca incearca sa porneasca .. dar e gen nu are benzina si eu o tot tin sa porneasca )nusht daca sunt as la explicat dar incerc sa zic cu cuvintele mele Very Happy ma rog,dupa ce porneste se tureza blana, fara sa i fac nimic, adica eu decat schimb vitezele si nu mai apas acceleratia,merge singura.. doar ambreajul e al meu,apoi dupa 5-6 km (poate mai mult) isi revine.. dar tot asa cat pe ce sa moara motorul,o tin din ambreaj si din acceleratie sa pot circula cu ea, desi am ft mare nevoie de masina... fara ea sunt mort.
Am fost la 3 mecanici din Bucuresti/ilfov,nici unu nu stie nimic,unu imi schimba bujiile altu se uita dupa pompa de benzina la motor (saracu invatzat cu dacia)ma rog, si nici unu nu a stiut ce si cum.
AM bagato si pe tester, zic hai.. poate poate,4 diagnoze in 1 zi, 300 lei i am dat pur si simplu degeaba, pentru ca mi sa zis ( amestec prea sarac, benzina prea multa si aer prea putin... sau ceva de genul.. cine citeste stie ce vreau sa zic),am vorbit cu un tip de pe net, tipu pare ca stie ce zice,dar pana nu vede si el exact ce si cum.. nu are cum sa isi dea seama, si mi a zis ca am prob cu cel ce baga aer, adica IAC-ul care regleaza aerul,am asteptat 1 sapt sa mi l trimita din Ias, l am schimbat, degeaba tot face... nu era ala, am zis ca i senzorul de la acceleratie... nici ala nu e, acum.. nu mai stiu ce sa fac, ca deja am dat pe putin 800 lei la mecanici pe piese si pe diagnoze, si NU AM REZOLVAT NIMIC.
AH SI INCA CEVA cred ca i important, cand nu pot sa o turez decat incet incet, ii dau blana.. da fum negru si pute a benzina grav,eu tin sa cred din ce am citit pe aici,am auzit la prieteni,mecanici etc, ca poate fi urmatoarele lucruri: Aprinderea,Cititorul de pe Volanta,Pompa de benzina,Sonda lambda ( dar cand am fost la tester a zis ca sonda lambda e buna, nu are probleme),ma rog cam astea zic eu, ah si inca ceva... nu am schimbat distributia de cand am luato... se aude ea putin dar nu cred ca i asta.
VA ROG DIN SUFLET daca exista cineva din Bucuresti/ilfov, platesc.. doar sa ma ajutati si pe mine, am mare nevoie de masina si nu ma pot folosi de ea,sau... cine stie ceva din ceea ce am enumerat eu mai sus, macar sa mi spuneti si mie si ma apuc eu .. ce sa fac incet incet.. dar macar sa stiu unde sa umblu, sa nu fac alte prosti mai mari ca mine.
Contract: 0721 806 291 Y!Messenger marius_memo90
Citeam pe forum postul lui " Adrian P " si cred ca are dreptate ce zice.
CITEZ:
Sonda Lambda. Am patit si eu cu un Golf. Mergea perfect cand era rece (in primele cateva minute cand funcioneaza in circuit deschis) dupa care, brusc, incepea sa dea in nas, practic nu se mai putea accelera decat "la blana". Cu sonda scoasa, la fel ca la tine, zbura. Am schimbat sonda si, pana cand am vandut-o, nu am mai avut nici o problema. Valoarea citita se poate incadra in plaja normala, doar ca nu este valoarea potrivita pentru regimul respectiv.
Poate sa fie si un defect de vacuum, intra aer pe undeva ajunge in evacuare si sonda lambda interpreteaza ca amestecul este prea sarac si da benzina in exces dar asta ar trebui sa se vada (miros, rateuri in esapament, etc.). Trebuie reparat in functie de simptome.
Adrian P
Sper ca de i sonda lambda care zice el, sa o scot si eu.. si sa merg asa, poate chiar o vand si scap de belea.
webover
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1996 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- adydaniel10
- *
- 9 mesaje
- din 05 Apr 2011
- Agila 2001
- Mehedinti
adydaniel10
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2011
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat