- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
propanul ala cand iese din spray iese si sub forma de "spray" dar si sub forma de picatele lichide deci nu stiu cat de bine e sa dai prin filtru, turbo + toata galeria de aer. Ai putea sa desfaci furtunul (are 1 colier) care intra direct in motor de pe galeria de aer si sa-i dai direct acolo. Motorul porneste chiar si numai pe propan fara sa vina pic de motorina dar asta cat tzine sprayul.
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
M-am hotarat sa schimb valva de retur. Am fost la Opel si la magazine after-market. Surpriza PLACUTA - pieasa originala costa 1.000.000 lei, piesele after-market costa de la 1,7 la 2,5 mil lei. Ma intreb uimit cum draku vine asta. Am dat comanda pe cod original. Miercuri o am. Abia astept sa vad daca se intampla ceva bun.
marinarul
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- OP
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
Am schimbat valva de retur - NIMIC SPECTACULOS. Poate e doar o parere subiectiva, dar parca se infige mai bine. Aceasta fluctuatie la relanti poate fi generata si de o sonda de temperatura a motorului? Are cineva idee cum se scoate sonda de temperatura din furtunul de aer care vine din filtru in galeria de admisie?
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
JiJi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
Ar fi super sa gasesc furtunul crapat ... poate pre frumos sa fie adevarat. maine dimineata verific acest lucru. Despre ce furtune vorbesti, de cele de vacuum? Din galerie ies 3 furtune de vacuum - unul la valva de retur, unul la un senzor de vacuum si celelalt la camera aflata sub aripa dreapta. Acum chiar nu-mi dau seama ce furtun leaga admisia de coprul clapetei?!?!?
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
Am rezolvat-o cu fluctuatia luminilor. Am demontat alternatorul de pe masina(chiar personal) si l-am dus la reparat.Au schimbat releul de regulator,1mil ,vine si cu mufa din alternator,simeringul de la pompa de vacum 400k si manopera pt alternator 600k.L-am montat si masurat singurel si merge brici.
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
JiJi, din pacate n-am gasit furtunul de care-mi spunei mai sus ... poate o fi vorba de alt motor, de astra f, cine stie?!?!
Chestia este ca da in nas cand plec de pe loc si fluctueaza relantiul, iar atunci cand cuplez un consumator mare, gen servodirectie, ventilatie la maxim sau dezaburire, turtia cade mult, pe la 500 ture, apoi (cu greu) se stabilizeaza. Habar n-am ce are si nici meseriasii din Constanta nu stiu. Fiind incapatanat din fire, rog pe cel ce are TIS-ul sa-mi spuna ce furtune de vacum am eu la motor. Multumesc anticipat!
Chestia este ca da in nas cand plec de pe loc si fluctueaza relantiul, iar atunci cand cuplez un consumator mare, gen servodirectie, ventilatie la maxim sau dezaburire, turtia cade mult, pe la 500 ture, apoi (cu greu) se stabilizeaza. Habar n-am ce are si nici meseriasii din Constanta nu stiu. Fiind incapatanat din fire, rog pe cel ce are TIS-ul sa-mi spuna ce furtune de vacum am eu la motor. Multumesc anticipat!
senator1
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2004
- Mesaj Privat
Am avut si eu aceeasi problema cu palpaitul luminilor. Electricianul imi spunea acum cateva luni ca problema este de la puntea de diode sau regulatorul de tensiune. El zicea ca pot merge fara probleme poate si 2 ani. Chestia este ca acum mi-a facut figura si m-a tinut doar 2 luni. Au fost arse 3 diode din punte. Le-a inlocuit si dupa ce le-a montat la alternator s-au ars iar 2 din ele din cauza ca releul dadea tensiune prea mare. In consecinta am cumparat punte noua (1.770.000) si releu nou (1.570.000). Nu sunt originale, sunt UniPoint (Taiwan). Cele originale faceau 8.500.000. Sper sa ma tina ca si-asa a picat toata treaba asta intr-un moment cat se poate de prost.
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- OP
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
senator1
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2004
- Mesaj Privat
Corneliu Panait, s-au rezolvat toate problemele. De cand am cumparat masina imi palpaiau luminile la bord la relanti, iar in ziua cu belele ramasesem din acest motiv si fara baterie... Am pornit numai dupa ce a venit cineva sa-mi dea curent cu cablurile de pornire de la masina lui. Atunci au aparut si la mine probleme cu acele intreruperi de care ziceati si voi.
sandumbogdan, atentie mare. Cand m-am hotarat sa ma duc la service am pornit masina tot cu cabluri, asa cum am spus mai inainte si, dupa ce am mers vreo 500 m masina mergea normal!!!! Daca pana atunci ma chinuiam sa iau virajele (din cauza ca nu mai mergea servodirectia care este electrica), iar becurile erau aproape toate aprinse, din acel moment a revenit totul la normal. Nici nu stiam ce sa-i mai spun electricianului de la service. Dupa ce a facut verificarile a ajuns la concluzia pe care am spus-o mai inainte. Am inlocuit puntea si releul si acum totul este OK.
sandumbogdan, atentie mare. Cand m-am hotarat sa ma duc la service am pornit masina tot cu cabluri, asa cum am spus mai inainte si, dupa ce am mers vreo 500 m masina mergea normal!!!! Daca pana atunci ma chinuiam sa iau virajele (din cauza ca nu mai mergea servodirectia care este electrica), iar becurile erau aproape toate aprinse, din acel moment a revenit totul la normal. Nici nu stiam ce sa-i mai spun electricianului de la service. Dupa ce a facut verificarile a ajuns la concluzia pe care am spus-o mai inainte. Am inlocuit puntea si releul si acum totul este OK.
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat