Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
trage aer fals pe la valva de retur. Pornesc masina, merge cam 1 minut, dupa care e aude un "fashait" pe la valva de retur, in care intra un furtun de vacum. Chiar daca strang furtunul sau il misc, zgomotul persista. E normal sa se auda asa sau valva e defecta si trage aer fals?
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
propanul ala cand iese din spray iese si sub forma de "spray" dar si sub forma de picatele lichide deci nu stiu cat de bine e sa dai prin filtru, turbo + toata galeria de aer. Ai putea sa desfaci furtunul (are 1 colier) care intra direct in motor de pe galeria de aer si sa-i dai direct acolo. Motorul porneste chiar si numai pe propan fara sa vina pic de motorina dar asta cat tzine sprayul.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
ARE CINEVA VREO IDEE CU PRIVIRE LA VALVA DE RETUR?????
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
CEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEE CUUUUUUUUUUUUU EEAAAAAAAAA Question

Rolling Eyes
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca motorul trage aer fals pe la valva de retur. Pornesc masina, merge cam 1 minut, dupa care e aude un "fashait" pe la valva de retur, in care intra un furtun de vacum. Chiar daca strang furtunul sau il misc, zgomotul persista. E normal sa se auda asa sau valva e defecta si trage aer fals?
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
M-am hotarat sa schimb valva de retur. Am fost la Opel si la magazine after-market. Surpriza PLACUTA - pieasa originala costa 1.000.000 lei, piesele after-market costa de la 1,7 la 2,5 mil lei. Ma intreb uimit cum draku vine asta. Am dat comanda pe cod original. Miercuri o am. Abia astept sa vad daca se intampla ceva bun.
  • marinarul

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
b]Dupa descriere am crezut ca vorbesti de masina mea !? Se poate spune ca simptomele sunt "la indigo" . Rog si eu baietii sa ne spuna ce e de facut (schimbat) ; releu,diode sau alternator(auu...auuu!..)[/b]
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai simplu.mergi la un electrician auto. Prima data verifica daca ai cureaua intinsa bine poate nu incarca in parametri si a obosit bateria.Poate sa dea si la masa cine stie (sa fure curent pe undeva) daca te duci la om ala iti masoara tot si daca ai tensiune pe caroserie (ceea ce nu ar trebui)
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Update:
La mine (eu care am deschis subiectul initial) nu mai face nimic, adica s-a reparat singur.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am schimbat valva de retur - NIMIC SPECTACULOS. Poate e doar o parere subiectiva, dar parca se infige mai bine. Aceasta fluctuatie la relanti poate fi generata si de o sonda de temperatura a motorului? Are cineva idee cum se scoate sonda de temperatura din furtunul de aer care vine din filtru in galeria de admisie?
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
@arthurro: ce inseamna
iti masoara tot si daca ai tensiune pe caroserie
?
cum se poate masura, fizic vorbind, tensiunea pe caroserie?
  • JiJi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@corneliu, intre admisie si corpul clapetei de acceleratie, este un furtun de diam. corpului si lung de vreo 6-7 cm, care binenteles face legatura intre cele 2 componente. Verifica bine acest furtun si-l vei gasi crapat transversal. Acolo e locul pe unde trage aer fals si motivul defectului.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Ar fi super sa gasesc furtunul crapat ... poate pre frumos sa fie adevarat. maine dimineata verific acest lucru. Despre ce furtune vorbesti, de cele de vacuum? Din galerie ies 3 furtune de vacuum - unul la valva de retur, unul la un senzor de vacuum si celelalt la camera aflata sub aripa dreapta. Acum chiar nu-mi dau seama ce furtun leaga admisia de coprul clapetei?!?!?
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Am rezolvat-o cu fluctuatia luminilor. Am demontat alternatorul de pe masina(chiar personal) si l-am dus la reparat.Au schimbat releul de regulator,1mil ,vine si cu mufa din alternator,simeringul de la pompa de vacum 400k si manopera pt alternator 600k.L-am montat si masurat singurel si merge brici.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
JiJi, din pacate n-am gasit furtunul de care-mi spunei mai sus ... poate o fi vorba de alt motor, de astra f, cine stie?!?!
Chestia este ca da in nas cand plec de pe loc si fluctueaza relantiul, iar atunci cand cuplez un consumator mare, gen servodirectie, ventilatie la maxim sau dezaburire, turtia cade mult, pe la 500 ture, apoi (cu greu) se stabilizeaza. Habar n-am ce are si nici meseriasii din Constanta nu stiu. Fiind incapatanat din fire, rog pe cel ce are TIS-ul sa-mi spuna ce furtune de vacum am eu la motor. Multumesc anticipat!
  • senator1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Am avut si eu aceeasi problema cu palpaitul luminilor. Electricianul imi spunea acum cateva luni ca problema este de la puntea de diode sau regulatorul de tensiune. El zicea ca pot merge fara probleme poate si 2 ani. Chestia este ca acum mi-a facut figura si m-a tinut doar 2 luni. Au fost arse 3 diode din punte. Le-a inlocuit si dupa ce le-a montat la alternator s-au ars iar 2 din ele din cauza ca releul dadea tensiune prea mare. In consecinta am cumparat punte noua (1.770.000) si releu nou (1.570.000). Nu sunt originale, sunt UniPoint (Taiwan). Cele originale faceau 8.500.000. Sper sa ma tina ca si-asa a picat toata treaba asta intr-un moment cat se poate de prost.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
... si mai palpaie luminile la bord dupa ce ai schimbat releul si puntea de diode? Ai avut probleme si cu relantiul cand cuplai consumatori?
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Dupa cum spuneam si mai sus, la mine s-a rezolvat singura problema, nu stiu de ce.
  • senator1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Corneliu Panait, s-au rezolvat toate problemele. De cand am cumparat masina imi palpaiau luminile la bord la relanti, iar in ziua cu belele ramasesem din acest motiv si fara baterie... Am pornit numai dupa ce a venit cineva sa-mi dea curent cu cablurile de pornire de la masina lui. Atunci au aparut si la mine probleme cu acele intreruperi de care ziceati si voi.
sandumbogdan, atentie mare. Cand m-am hotarat sa ma duc la service am pornit masina tot cu cabluri, asa cum am spus mai inainte si, dupa ce am mers vreo 500 m masina mergea normal!!!! Daca pana atunci ma chinuiam sa iau virajele (din cauza ca nu mai mergea servodirectia care este electrica), iar becurile erau aproape toate aprinse, din acel moment a revenit totul la normal. Nici nu stiam ce sa-i mai spun electricianului de la service. Dupa ce a facut verificarile a ajuns la concluzia pe care am spus-o mai inainte. Am inlocuit puntea si releul si acum totul este OK.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Dar atunci cand la relanti palpaiau becurile la bord, incercai sa misti volanul sau sa cuplezi un consumator mare (ventilator, dezaburire, faza mare), iti scadea turatia la relanti?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR