mihai 21
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
mihai 21
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
mihai 21 a scris:pa am duso la un service si a pus testeru si a zis ca trebe schimbat senzoru de presiune,dar eu nu stiu daca trebe sa dau poma de injectie jos sau se poate schimba si asa.senzoru se afla in stanga sau in dreapta cred eu.nu stiu sigur.astept raspunsuri
E singurul service la care ai dus-o? Ce tip de tester a pus pe ea si ce erori le-au aparut de au ajuns la concluzia asta? Trebuie sa fii sigur ca e senzorul respectiv asa cum spun ei. Poti da mai multe detalii, cat mai multe, despre cod motor, anul masinii, sau direct cod pompa de injectie, sunt de mai multe tipuri. Cum se manifesta defectul? etc., etc. Iti las si un mesaj privat.
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
Revin cu noutati in cazul meu. Dupa ce pompa mea a zacut 3 saptamani la D-l Mihai, am primit-o, bineinteles, asa cum am trimis-o. Defecta! Electronica e buna, POSIBIL defect mecanic. Adica nici el nu stie cu ce se mananca! In loc sa-mi schimbe electronica pe alta mecanica, mi-a trimis-o inapoi, cu sfatul de a-mi lua alta, cu toate ca inainte vorbisem si mi-a explicat Mihaiul ca imi va schimba electronica pe alta mecanica in caz de defect mecanic, totusi nu a facut-o! Si uite-asa am pierdut eu bani si timp aiurea. NU RECOMAND ecu.ro. Apoi am trimis-o la Brasov, www.reparatii-ecu.info, si s-a rezolvat IN ACEEASI ZI IN CARE A AJUNS ACOLO! Recomand Cristi_bv. Masina am bagat-o azi pe tester, toate bune si frumoase, am nimerit si distributia la punct(din greseala). Numai ca am debitmetrul cu semnul intrebarii acum ca deh, o nenorocire nu vine niciodata singura. Asa ca rog frumos pe cei din Galati cu y20dth, an 2001 sau pe-aproape sa-mi imprumute pt 5 min debitmetrul lor pt un mic test, ca sa fiu sigur de defect. Multumesc lui Cristi_bv pentru tot sprijinul acordat si ca m-a suportat la telefon
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
johnnytuch13 a scris:Revin cu noutati in cazul meu. Dupa ce pompa mea a zacut 3 saptamani la D-l Mihai, am primit-o, bineinteles, asa cum am trimis-o. Defecta! Electronica e buna, POSIBIL defect mecanic. Adica nici el nu stie cu ce se mananca! In loc sa-mi schimbe electronica pe alta mecanica, mi-a trimis-o inapoi, cu sfatul de a-mi lua alta, cu toate ca inainte vorbisem si mi-a explicat Mihaiul ca imi va schimba electronica pe alta mecanica in caz de defect mecanic, totusi nu a facut-o! Si uite-asa am pierdut eu bani si timp aiurea. NU RECOMAND ecu.ro. ...)
Stai linistit ca nu esti singurul. Eu am avut o pompa la Mihai 4 saptamani si tot defecta am luat-o. Spre deosebire de tine, cand am dus pompa, eroarea prezenta era P1220 si totusi masina pornea, iar cand am luat-o avea erorile P1651 si P1631 si binenteles ca masina nici vorba sa mai porneasca.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
@jhonny- pompa are 2 parti una mecanica - una electronica , daca avea defect electronic poate ti-o putea repara ecu.ro ; fara a umbla la partea mecanica ( garnituri, supape de presiune, cap hidraulic) ...
Acum daca defectul nu e electronic, si dansul nu are stand de probe a pompei sa vada cum lucreaza , normal ca nu se baga.
Daca defectul e minor merita incercat la Dl Mihai, poate cu mare noroc o repari mai ieftin, daca nu RUNE scrie pe tine.
Acum daca defectul nu e electronic, si dansul nu are stand de probe a pompei sa vada cum lucreaza , normal ca nu se baga.
Daca defectul e minor merita incercat la Dl Mihai, poate cu mare noroc o repari mai ieftin, daca nu RUNE scrie pe tine.
- raszwvy2005
- *
- 4 mesaje
- din 04 Sep 2010
- Cluj
raszwvy2005
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- raszwvy2005
- *
- 4 mesaje
- din 04 Sep 2010
- Cluj
raszwvy2005
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2010
- Mesaj Privat
adytimis1
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2010
- Mesaj Privat
cei ce au curaj sa demonteze cu grija si atentie se pot descurca
Pentru demontare pompa de injectie de pe motor la opel astra g 2.0 dth se urmaresc pasi si se demonteaza:egr,galeria [suruburi cu cheie E8 sau tubulara de 8,galeria piulite cu cheie de 10,conducte de motorina de la injectoare pe rand incepand cu pist 1 la distr.,mufele electrice,suportul de fixare pompa inj din spate,torx 40 si E10 sau fixa de 10,conductele de motorina tur retur [atentie la saibe],se indeparteaza capac ax came ,se indeparteaza scut noroi de la roata ,filtru de aer ,suport motor , se demonteaza cureaua accesorii[alternator] si intinzatorul de curea pentru a ajunge la capacul de vizitare pinion distributie de pe pompa de injectie.Trebuie tras la punct motorul:vibrochenul are semn pe fulie la ora 13,pompa de injectie are semn la ora 12 un bolt de 5-6mm,si axa cu came are semn la pompa de vacum ca si la golf 1.6 diesel[camele de la pistonul 1 in sus si la pistonul 4 pe incalecare oricum e bine sa faci cumva un semn inainte de a desface!pinion axa came nu are pana!]inainte de a desface suruburile de fixare pinion se slabeste ax came cu 18,si intinzatorul de lant cu 19 este putin deasupra de alternator iar celalalt intinzator este sub alternator tot cu 19 .Se scoate intizatorul, surubul de distrib si suruburile de pe pinioane .Cu indemanare se scoate pinionul din carcasa ,lantul si pinionul de distributie ax came.Daca e pus la semn se pot vedea prin gaurile din pinionul al doilea de pe pompa suruburile de fixare pompa, 4 la numar,se desfac cu o tubulara E 8 sau tubulara de 8 lunga pe patrat mediu depinde cum sunt stranse ar fi bine sa ai o tubulara cu magnet pentru a fi sigur ca nu cad suruburile in distributie .!atentie la montare inapoi aici este reglaj pinioanele au canale alungite si cand vrei sa dai sau sa iei avans intotdeauna refaci reglajul la axul cu came.! In unele situati pot i gasii patinele sau intizator lant rupte.Posibil ca a uitat sa scoata intinzatorul de lant.Deci ca scule e bine sa fi dotat cu tubulare E, tubulare lugi pe patrat mediu ,inelare E, torx . combinata de 10, 17 si 19 sanatoasa
Eu inloc de E inelara am folosit cheile de conducte frana deoarece sunt inelare taiate cu hexagon .10 mm la suportul din spate al pompei 11mm la intinzator de alternator.
Pentru demontare pompa de injectie de pe motor la opel astra g 2.0 dth se urmaresc pasi si se demonteaza:egr,galeria [suruburi cu cheie E8 sau tubulara de 8,galeria piulite cu cheie de 10,conducte de motorina de la injectoare pe rand incepand cu pist 1 la distr.,mufele electrice,suportul de fixare pompa inj din spate,torx 40 si E10 sau fixa de 10,conductele de motorina tur retur [atentie la saibe],se indeparteaza capac ax came ,se indeparteaza scut noroi de la roata ,filtru de aer ,suport motor , se demonteaza cureaua accesorii[alternator] si intinzatorul de curea pentru a ajunge la capacul de vizitare pinion distributie de pe pompa de injectie.Trebuie tras la punct motorul:vibrochenul are semn pe fulie la ora 13,pompa de injectie are semn la ora 12 un bolt de 5-6mm,si axa cu came are semn la pompa de vacum ca si la golf 1.6 diesel[camele de la pistonul 1 in sus si la pistonul 4 pe incalecare oricum e bine sa faci cumva un semn inainte de a desface!pinion axa came nu are pana!]inainte de a desface suruburile de fixare pinion se slabeste ax came cu 18,si intinzatorul de lant cu 19 este putin deasupra de alternator iar celalalt intinzator este sub alternator tot cu 19 .Se scoate intizatorul, surubul de distrib si suruburile de pe pinioane .Cu indemanare se scoate pinionul din carcasa ,lantul si pinionul de distributie ax came.Daca e pus la semn se pot vedea prin gaurile din pinionul al doilea de pe pompa suruburile de fixare pompa, 4 la numar,se desfac cu o tubulara E 8 sau tubulara de 8 lunga pe patrat mediu depinde cum sunt stranse ar fi bine sa ai o tubulara cu magnet pentru a fi sigur ca nu cad suruburile in distributie .!atentie la montare inapoi aici este reglaj pinioanele au canale alungite si cand vrei sa dai sau sa iei avans intotdeauna refaci reglajul la axul cu came.! In unele situati pot i gasii patinele sau intizator lant rupte.Posibil ca a uitat sa scoata intinzatorul de lant.Deci ca scule e bine sa fi dotat cu tubulare E, tubulare lugi pe patrat mediu ,inelare E, torx . combinata de 10, 17 si 19 sanatoasa
Eu inloc de E inelara am folosit cheile de conducte frana deoarece sunt inelare taiate cu hexagon .10 mm la suportul din spate al pompei 11mm la intinzator de alternator.
- adrian terinte
- ****
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
frumoasa descriere.CAnd mai da caldura vreau sa imi dau si eu pompa jos sa o schimb si am nevoie de toate detaliile.
Pompa mea cloncane mai tare decat altele si nimeni nu imi poate spune de ce.Astfel am ales sa o schimb sa vedem daca mai face la fel.
Am si eu catava intrebari:
-primul pinion al pompei este prins cu 4 suruburi,iar cel de al doilea cu o piulita.
-dupa ce se da jos primul pinion,am inteles ca prin gaurile lui se vad suruburile de prindere ale pompei de blocul motor.Este necesara desfacerea si celui de al doilea pentru a scoate pompa afara? pinionul doi ramane prins pe pompa cu acea piulita si se poate scoate pompa fara probleme.
-ai zis ca gaurile da le pinion sunt ovale pentru a se putea da avans,cum se face asta?la mine poate nu este bun avansul si de aceea cloncane mai tare.
-cand dau pompa jos de pe motorul donator,trebuie sa o pun la mine in aceeasi pozitie cum a fost data jos?daca o rotesc accidental cum procedez?Unii au zis ca nu conteaza pozitia axului ca se regleaza singur avansul.Sau daca ramane prins pinionul cu piulita de ea nu o pot pune in alta pozitie din cauza dornului care intra prin pinioane si bloc ,ca si in paza alaturata.
eu acum adun informatii pentru a nu intampina probleme atunci la montaj
Mersi.
Pompa mea cloncane mai tare decat altele si nimeni nu imi poate spune de ce.Astfel am ales sa o schimb sa vedem daca mai face la fel.
Am si eu catava intrebari:
-primul pinion al pompei este prins cu 4 suruburi,iar cel de al doilea cu o piulita.
-dupa ce se da jos primul pinion,am inteles ca prin gaurile lui se vad suruburile de prindere ale pompei de blocul motor.Este necesara desfacerea si celui de al doilea pentru a scoate pompa afara? pinionul doi ramane prins pe pompa cu acea piulita si se poate scoate pompa fara probleme.
-ai zis ca gaurile da le pinion sunt ovale pentru a se putea da avans,cum se face asta?la mine poate nu este bun avansul si de aceea cloncane mai tare.
-cand dau pompa jos de pe motorul donator,trebuie sa o pun la mine in aceeasi pozitie cum a fost data jos?daca o rotesc accidental cum procedez?Unii au zis ca nu conteaza pozitia axului ca se regleaza singur avansul.Sau daca ramane prins pinionul cu piulita de ea nu o pot pune in alta pozitie din cauza dornului care intra prin pinioane si bloc ,ca si in paza alaturata.
eu acum adun informatii pentru a nu intampina probleme atunci la montaj
Mersi.
weezy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salve,
Am avut un opel vectra b2 an 2000 motor 2.0DTI, pe care l-am folosit pana acum patru luni. In mai m-am hotarat sa il dezmembrez. Problema este urmatoarea: Acum 3 zile, am vandut pompa de injectie, iar cel ce a montat-o a zis ca nu functioneaza, si are urmatoarele coduri de eroare: P1220 si P1345. Este posibil ca aceste erori sa fie din cauza ca pompa nu a fost folosita din mai pana acum trezi zile? Si ce se poate face in acest caz? Merita sa o repar? sau o arunc? Cam cat m-ar costa reparatia?. Daca am creeat neplaceri cu postul meu imi cer scuze, insa sunt incepator si nu stiu unde trebiua sa postez.
Am avut un opel vectra b2 an 2000 motor 2.0DTI, pe care l-am folosit pana acum patru luni. In mai m-am hotarat sa il dezmembrez. Problema este urmatoarea: Acum 3 zile, am vandut pompa de injectie, iar cel ce a montat-o a zis ca nu functioneaza, si are urmatoarele coduri de eroare: P1220 si P1345. Este posibil ca aceste erori sa fie din cauza ca pompa nu a fost folosita din mai pana acum trezi zile? Si ce se poate face in acest caz? Merita sa o repar? sau o arunc? Cam cat m-ar costa reparatia?. Daca am creeat neplaceri cu postul meu imi cer scuze, insa sunt incepator si nu stiu unde trebiua sa postez.
- cipy_roscovanu2000
- ***
- 563 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Vectra 1998 x20dtl
- Ilfov
cipy_roscovanu2000
- Mesaje scrise: 563
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 1998 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
weezy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2012
- Mesaj Privat
dj05fmx
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1990 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat