mit
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 z20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
Am parcat-o seara si dimineata cand am plecat dupa aproximativ 100 m a murit motorul am pornito din nou si cind sa plec de pe loc cu ea sa oprit din nou , am reusit sa o mai pornesc o data dar din nou cand am luat piciorul de pe ambreaj bagando in sarcina am murit motorul si nu a mai pornit deloc ,care ar putea fi cauzele
- nicholas886
- **
- 197 mesaje
- din 30 Dec 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
nicholas886
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
mit
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 z20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
- vlasceanu george
- **
- 60 mesaje
- din 10 Dec 2008
- Vectra 2001 y2.2dtr
- Bucuresti
vlasceanu george
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y2.2dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2008
- Mesaj Privat
mit
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 z20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
vlasceanu george a scris:filtrul infundat de cand nu lai schimbat iti trage putina motorina
Te rog sa nu te superi colegu, insa am remarcat ca se fac presupuneri putin nelalocul lor... Daca nu e asa si afirmatiile au o baza, imi cer scuze, dar nu cred ca e cazul. Colegu XENON a dat un verdict ce se referea la o curea, desi nu a avut cea mai mica idee ca motorul acela nu are curea, ci lant. Apoi ce am dat cu copy mai sus.. Incercati de fapt sa ghiciti ce ar putea avea acea masina? Nu de alta, dar alti colegi pot fi indusi in eroare si sa faca/cumpere unele chestii ce nu sunt neaparat necesare. De ex. filtrul pe are l-a pus, chiar daca nu e mann, e nou si are doar 2000 km. Eu nu l-as schimba, fiindca merge cel putin un schimb, si de multe ori marfa cu renume e de aceeasi calitate ca cea cu nume mai putin cunoscut. Dupa sfatul dumitale, el a zis ca il schimba.. Daca avea huruituri la roata si era doar din cauza unei galme de la cauciuc, aiti fi zis ca e stricat vreun rulment?
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
- nicholas886
- **
- 197 mesaje
- din 30 Dec 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
nicholas886
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
hai sa-mi dau si eu cu poarerea..daca motorul mergea, si dupa ce l-ai bagat in sarcina a murit..imi aduce aminte de o problema pe care aM INTALNIT-O ODATA...am schimbat uleiul odata , si sa scoata oamenii filtrul mi-au desfacut furtunul intercooler-admisie...si n-au pus colierul bine la loc , si am plecat cu masina..am observat ca nu se accelera..am oprit..am pornit motorul iar..si am incercat sa plec de pe loc..rezultat, a murit imediat cum am dat drumul la ambreiaj..
scapase furtunul si motorul nu mai avea putere..
...........
morala e ca poate fi o explicatie simpla la o problema mare..
....
daca nu mai porneste deloc, nu e vorba de vreun furtun de aer scapat cum am patit eu..e vorba de pompa de injectie, care din diferite motive, nu mai alimenteaza motorul..ca e vorba de ea ca mecanism, sau de calculatorul care o comanda, sau alte accesorii care au legatura cu comanda pompei de injectie(atenti..la y20dth nu ai cablu de acceleratie ca la x20dtl..pompa de injectie e comandata direct de calculator)
....deci uita-te dupa:
-aer in instalatia de alimentare..-->s-a dezamorsat pompa de injectie--> trage aer fals pe undeva..ori pe conducta de la rezervor la filtru, ori de la filtru la pompa de injectie..ori in pompa
-verifica mufa de clapeta de accel de la pompa de injectie..poate are apa/noroi, etc si face un scurt..
-verifica instalatia de comanda sa nu "fure curent"
-verifica furtunasele de retur de la injectoare
scapase furtunul si motorul nu mai avea putere..
...........
morala e ca poate fi o explicatie simpla la o problema mare..
....
daca nu mai porneste deloc, nu e vorba de vreun furtun de aer scapat cum am patit eu..e vorba de pompa de injectie, care din diferite motive, nu mai alimenteaza motorul..ca e vorba de ea ca mecanism, sau de calculatorul care o comanda, sau alte accesorii care au legatura cu comanda pompei de injectie(atenti..la y20dth nu ai cablu de acceleratie ca la x20dtl..pompa de injectie e comandata direct de calculator)
....deci uita-te dupa:
-aer in instalatia de alimentare..-->s-a dezamorsat pompa de injectie--> trage aer fals pe undeva..ori pe conducta de la rezervor la filtru, ori de la filtru la pompa de injectie..ori in pompa
-verifica mufa de clapeta de accel de la pompa de injectie..poate are apa/noroi, etc si face un scurt..
-verifica instalatia de comanda sa nu "fure curent"
-verifica furtunasele de retur de la injectoare
mit
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 z20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
Scuze de intarziere dar deabe duminica am avut tip sa incerc sa vad care ar pute fi cauza.Am coborat la masina si spre surprinderea mea a pornit dar la inceput sa oprit din nou cand am vrut sa o plec cu ea de pe loc ,am lasato un timp sa mearga la relanti sa incalzit un pic motorul atat cat se poate incalzi un diesel la relanti si am reusit sa plec cu ea .
Am mers cu ea apoximativ 7-8 km in acet interval am oprito si am pornito din nou fara nici o problema dar la un moment dat asteptam intro parcare masina stand la relanti si sa oprit din nou de tot .
Miercuri m-am apucat sa o iau prin eliminare am verificat furtunele de alimentare sunt ok dar la intrarea din pompa de injectie cand am desfacut conducta era destula mizerie la intrarea in pompa .Stie cineva daca risc sa creez alte proble daca desfac capacul de la pompa si cum se da jos pompa se injectie in idea ca va trebui curatata.
Am mers cu ea apoximativ 7-8 km in acet interval am oprito si am pornito din nou fara nici o problema dar la un moment dat asteptam intro parcare masina stand la relanti si sa oprit din nou de tot .
Miercuri m-am apucat sa o iau prin eliminare am verificat furtunele de alimentare sunt ok dar la intrarea din pompa de injectie cand am desfacut conducta era destula mizerie la intrarea in pompa .Stie cineva daca risc sa creez alte proble daca desfac capacul de la pompa si cum se da jos pompa se injectie in idea ca va trebui curatata.
- ASTRA 2.0 DTI
- **
- 67 mesaje
- din 05 Feb 2008
- Astra 2002 Z18XE
- Arad
ASTRA 2.0 DTI
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mit
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 z20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
Revin cu noutati din nefericire pentru mine nu pre bune .
Sambata jumatate de zi am stat de ea ,am verificat toate furtunele care vin si pleaca de la pompa si de la filtru ,am inlocuit furtunasele de retur de la injectoare ,am aerisito si am incercat sa o pornesc dupa ceva timp si dupa ce am incercat sa o pornesc si tractata am reusit sa o pornesc dar la fel la inceput nu se accelera si nu statea nici la relanti cand luam piciorul de pe ambreaj ,pana la urma am tinuto asa pornita pana sa incalzit si am putut sa plec dar numai 1km si sa oprit ,am reusit sa o repornesc tractata si mam lasato sa mearga aproximativ 30 minute am oprito si am plecat acasa .De dimineata nu a mai pornit sper sa nu fie pompa desi cu cei care am vorbit din simtome spun ca asta ar fi .
Daca stie cineva un pompagiu bun astept un raspuns sau daca a patit cineva ceva asemanator si cum a rezolvato
Sambata jumatate de zi am stat de ea ,am verificat toate furtunele care vin si pleaca de la pompa si de la filtru ,am inlocuit furtunasele de retur de la injectoare ,am aerisito si am incercat sa o pornesc dupa ceva timp si dupa ce am incercat sa o pornesc si tractata am reusit sa o pornesc dar la fel la inceput nu se accelera si nu statea nici la relanti cand luam piciorul de pe ambreaj ,pana la urma am tinuto asa pornita pana sa incalzit si am putut sa plec dar numai 1km si sa oprit ,am reusit sa o repornesc tractata si mam lasato sa mearga aproximativ 30 minute am oprito si am plecat acasa .De dimineata nu a mai pornit sper sa nu fie pompa desi cu cei care am vorbit din simtome spun ca asta ar fi .
Daca stie cineva un pompagiu bun astept un raspuns sau daca a patit cineva ceva asemanator si cum a rezolvato
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mit
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 z20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
Am reusit in sfirsit sa fac o diagnoza si a aparut un cod de alarma care se refera la faptul ca pompa are debit insuficient ,si am reusit sa o pornesc din nou initial tractata si dupa ce sa incalzit a pornit la cheie am plimbato putin si a fost in regula urmeaza sa ma duc si maine la ea sa vad daca porneste din nou,
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
mit
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 z20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
Din nefericire din nou nu a mai pornit ma gandesc daca nu cumva sa fie problema din supapa de retur ,ma refer la surubul care prinde conducta de retur in pompa de injectie sa nu ramana pe deschis si sa se dezamorseze pompa.
Stie cineva unde asi putea gasi si la ce bani ,si la fel oringurile de la conductele de alimentare cele de la capacul filtrului de motorina
Stie cineva unde asi putea gasi si la ce bani ,si la fel oringurile de la conductele de alimentare cele de la capacul filtrului de motorina
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mit
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 z20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
mit
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 z20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat