- Wanted20900
- OP
- 1 mesaje
- din 08 Dec 2010
- Corsa 2007 1.3 cdti
- Bucuresti
Wanted20900
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
mihaintz
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A13DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Mai este si varianta "apa in motorina" depinde de masina!
1. Bujiile incandescente functioneza- martorul trebuie sa se stinga mai greu daca e temperatura scazuta, pornirea se face dupa stingere.
2. Filtrul de particule diesel are nevoie URGENTA de regenerare- asa ca TALPA constant peste 2000rot.- 10-15-25 min maxim. Nu e importanta viteza ci rotatiile, masina sa fie in sarcina.
3.Apa in motorina concomitent cu un alt mesaj INSP in afisajul grafic al masinii.
Cred ca asta e in mare.
1. Bujiile incandescente functioneza- martorul trebuie sa se stinga mai greu daca e temperatura scazuta, pornirea se face dupa stingere.
2. Filtrul de particule diesel are nevoie URGENTA de regenerare- asa ca TALPA constant peste 2000rot.- 10-15-25 min maxim. Nu e importanta viteza ci rotatiile, masina sa fie in sarcina.
3.Apa in motorina concomitent cu un alt mesaj INSP in afisajul grafic al masinii.
Cred ca asta e in mare.
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Leparda Petrica
- **
- 130 mesaje
- din 30 Jul 2011
- Astra 2008 Z19dth
- Vaslui
Leparda Petrica
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2008 Z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2011
- Mesaj Privat
Chiar azi mi - a fost purjat filtru de motorina si am si turat - o un pic si tot nu scap de acel martor. La pseudo agrafa nu arata erori, de regenerat nu regenereaza, cred ca nu - i place motorina. Apropo a aparut si insp 0 in bord. Ar fi o problema daca merg cu asa cu ea pana se termina motorina sau sa mai pun motorina ceva mai buna sa mai diluez apa?