- antone mihai
- OP
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu masina,astra G 1,7 (x17dtl)scoate fum in sarcina dar si pe loc(fum negru),iar furtunul de la intercoler nu se intareste,il strangi cu mana chiar si la 4000 de rotati,pe bord nu mi se aprinde nici un martor,EGR-ul l-am curatat si senzorul de pe galeria de admisie,din ce ar putea fi altceva,am cautat pe forum dar nu prea am gasit discuti pentru tipul acesta de motor.Multumesc
- marian_k07
- **
- 75 mesaje
- din 10 Jul 2009
- Astra 2005 1,7cdti
- Bucuresti
marian_k07
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2009
- Mesaj Privat
- realcriss
- **
- 423 mesaje
- din 19 Dec 2008
- Astra 2001 1.7dti y17dt
- Arges
realcriss
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2008
- Mesaj Privat
Daca nu se intareste furtunul de la intercooler inseamna ca turbina nu face presiune.
Cauze:
-turbina defecta
-undeva pe traseu vre-un furun spart= se pierde presiune => poti sa strangi de furtun la 4000
-electrovalva care comanda turbina nu se deschide (aici iar diverse cauze: pompa de vacum, furtunase sparte/fisurate...)
Doar astea imi vin in minte acum
Cauze:
-turbina defecta
-undeva pe traseu vre-un furun spart= se pierde presiune => poti sa strangi de furtun la 4000
-electrovalva care comanda turbina nu se deschide (aici iar diverse cauze: pompa de vacum, furtunase sparte/fisurate...)
Doar astea imi vin in minte acum
- antone mihai
- OP
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- marian_k07
- **
- 75 mesaje
- din 10 Jul 2009
- Astra 2005 1,7cdti
- Bucuresti
marian_k07
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2009
- Mesaj Privat
- antone mihai
- OP
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- marian_k07
- **
- 75 mesaje
- din 10 Jul 2009
- Astra 2005 1,7cdti
- Bucuresti
marian_k07
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2009
- Mesaj Privat
- antone mihai
- OP
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- marian_k07
- **
- 75 mesaje
- din 10 Jul 2009
- Astra 2005 1,7cdti
- Bucuresti
marian_k07
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2009
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
realcriss a scris:Daca nu se intareste furtunul de la intercooler inseamna ca turbina nu face presiune.
Cauze:
-turbina defecta
-undeva pe traseu vre-un furun spart= se pierde presiune => poti sa strangi de furtun la 4000
-electrovalva care comanda turbina nu se deschide (aici iar diverse cauze: pompa de vacum, furtunase sparte/fisurate...)
Doar astea imi vin in minte acum
Cauze:
-turbina defecta
-undeva pe traseu vre-un furun spart= se pierde presiune => poti sa strangi de furtun la 4000
-electrovalva care comanda turbina nu se deschide (aici iar diverse cauze: pompa de vacum, furtunase sparte/fisurate...)
Doar astea imi vin in minte acum
La Y17DT turbosuflanta intra in parametrii doar cand ecu " vede " masina mergand , stand pe loc nu o comanda iar daca electrovalva care comanda turbina nu se deschide presiunea data de turbosuflanta ar fi maxima .La variantele remapate turbosuflanta face presiune si cand masina sta pe loc si turata , posibil ca si la X17DTL sa fie acelasi mod de comanda a turbosuflantei .
adi_0106
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- marian_k07
- **
- 75 mesaje
- din 10 Jul 2009
- Astra 2005 1,7cdti
- Bucuresti
marian_k07
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2009
- Mesaj Privat