Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu masina,astra G 1,7 (x17dtl)scoate fum in sarcina dar si pe loc(fum negru),iar furtunul de la intercoler nu se intareste,il strangi cu mana chiar si la 4000 de rotati,pe bord nu mi se aprinde nici un martor,EGR-ul l-am curatat si senzorul de pe galeria de admisie,din ce ar putea fi altceva,am cautat pe forum dar nu prea am gasit discuti pentru tipul acesta de motor.Multumesc
Skip ads

  • marian_k07

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sal. fi mai explicit masina porneste bine,are viata in mers?
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu se intareste furtunul de la intercooler inseamna ca turbina nu face presiune.
Cauze:
-turbina defecta
-undeva pe traseu vre-un furun spart= se pierde presiune => poti sa strangi de furtun la 4000
-electrovalva care comanda turbina nu se deschide (aici iar diverse cauze: pompa de vacum, furtunase sparte/fisurate...)
Doar astea imi vin in minte acum
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
vreu sa zic ca de pornit porneste foarte usor ,dar are momente cand trage foarte bine si cand abia trage,parca are toane
  • marian_k07

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2009

  • Mesaj Privat
dupa cum spui tu cred ca electrovalva care deschide turbina nu-si face treaba
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si fumul negru sa fie din cauza electrovalvei?
  • marian_k07

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sal.turbina nu mai baga aer sub presiune arderea nu este completa si rezultatul fum negru
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal am fost ieri la un mecanic si a constatat ca tija de la turbina nu culiseaza cum trebuie,o fi din cauza la vreun senzor sau altceva?
  • marian_k07

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sal. nu stiu la ce mecanic ai fost tu,dar tija la turbina este comandata de electrovalva.Vad ca esti din Bucuresti dute si tu la service la MAIANDREI am inteles ca-i foarte bun.sigur o sa te rezolve.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
realcriss a scris:Daca nu se intareste furtunul de la intercooler inseamna ca turbina nu face presiune.
Cauze:
-turbina defecta
-undeva pe traseu vre-un furun spart= se pierde presiune => poti sa strangi de furtun la 4000
-electrovalva care comanda turbina nu se deschide (aici iar diverse cauze: pompa de vacum, furtunase sparte/fisurate...)
Doar astea imi vin in minte acum

La Y17DT turbosuflanta intra in parametrii doar cand ecu " vede " masina mergand , stand pe loc nu o comanda iar daca electrovalva care comanda turbina nu se deschide presiunea data de turbosuflanta ar fi maxima .La variantele remapate turbosuflanta face presiune si cand masina sta pe loc si turata , posibil ca si la X17DTL sa fie acelasi mod de comanda a turbosuflantei .
  • adi_0106

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
intrebare curioasa: la CDTI-ul 1.7 (Z17DTL) este aceeasi treaba cu actionarea turbosuflantei?
  • marian_k07

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2009

  • Mesaj Privat
da. tot electrovalva comanda turbina
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR