Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • jemis90

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1996 x14sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu am votat ca NU ai luat teapa. Sau cel putin nu te'a fraierit vanzatorul -- te'ai imbatat singur cu bucuria unui pret mic Very Happy
stergatoarele pe pozitia 1(poti folosi si pozitia 2 pana le repari Razz ),frana de mana care =nu tine prea bine=,plasticul acela de pe portiera spart,emblema lipsa nu le consider defecte groaznice Smile

Ce sa zic...defectele adevarate sunt la vedere -portbagajul stramb ,rugina de pe caroserie si de la compartimentul motor, plus cea de sub masina. Atat timp cat vanzatorul nu ti'a vandut o masina cu defecte !!ascunse!! inseamna ca ai acceptat'o asa cum ai vazut'o .Presupun ca ai deschis capota inainte sa o cumperi...
Se poate repara,nu te impacienta...putin cate putin o poti aduce intr'o stare mai buna.
Important e sa iti mearga motor-cutie-frane...ca sa poti circula cat de cat.
Succes!
Skip ads

  • rudisoft

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Șuturile mi le merit din plin, dar cel mai mult am apreciat încurajãrile Smile

Trebuie sã clarific totuși un aspect. Dupã cum a zis și @jemis90, nu am luat mașina cu vicii ascunse, și nu port picã vânzãtorului.

Dacã eu nu am observat sau nu am înțeles gravitatea anumitor defecte, este în totalitate vina mea.

Așadar, țeapa din chestionar se referã strict la mine și la dilema mea (dacã meritã sau nu sã mã apuc de reparat), nu are nici o legãturã cu vânzãtorul.

Nu doresc sã vând mai departe mașina, în primul rând pentru simplul fapt cã îmi place foarte mult (am ales sã o cumpãr în ciuda defectelor), iar în al doilea rând pentru cã ar însemna ca eu, la rândul meu, sã înșel pe cineva, ceea ce, dupã cum probabil ați observat deja, nu e genul meu.

Ceea ce vreau sã aflu mai exact din acest topic este ce am de fãcut pentru a aduce mașina în stare bunã, ce eforturi legate de timp / bani implicã ( sfaturile și pãrerile voastre), și dacã într-adevãr meritã (voturile la chestionar).

Așadar, de pãstrat vreau sã pãstrez mașina, și mi-am dat termen pânã la primãvarã sã aflu dacã meritã și sã investesc în ea.

@Neouber: mulțumesc pentru mesaje și încurajãri! Dacã și la întâlniri este aceeași atmosferã, va fi o adevãratã plãcere sã fac parte din clubul local Opel.
Din pãcate ziua și ora cam "pun bețe în roate" participãrii mele la întâlnire, cel puțin la cea din 28, dar mai este un pic pânã atunci, poate reușesc sã rezolv.

Mulțumesc încã odatã tuturor celor ce au rãspuns, și aștept în continuare pãreri și sfaturi.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ai cam multa tabla de inlocuit si cred ca cel mai bine iesi cu o alta caroserie, fa o recarosare - cumperi din Germania direct o corsa buna si muti piesele de pe una pe alta
  • rudisoft

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:Ai cam multa tabla de inlocuit si cred ca cel mai bine iesi cu o alta caroserie, fa o recarosare - cumperi din Germania direct o corsa buna si muti piesele de pe una pe alta


Pentru asta va trebui omologatã din nou la RAR, sau e ok atâta timp cât motorul rãmâne același?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
http://vwforum.vwforum.ro/t...6569#entry1446569

despre recarosare
  • ciupi93

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cele din 98 au tabla galvanizata? Smile) luni mi-a sosit corsa B a mea din 98 ,dar este cam ruginita , poze intrati la mine , pana cand fac 18 ani am timp sa o fac deci pentru primul an eu zic ca de inceput ii perfecta . Very Happy
  • rudisoft

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
@Drogas: Mulțumesc pentru sfaturi!

Încep sã primesc din ce în ce mai mult feedback pozitiv! Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Teapa = defecte ascunse de vanzator
Tu ai vazut masina tencuita si varuita plus rugina, ai avut sansa de probe deci nu o consider teapa.
Decat o ieftineala care iti papa timp mai bine una ceva mai noua, fara rugina, cu istoric, intretinuta etc. chiar daca costa mai mult. Era o masina pe forum 2001, cu AC, ABS, centralizata, geamuri si oglinzi electrice, distributie schimbata, pompa benzina, brat cu pivot, senzori, termostat etc, si nu a gasit client la 3000euro, a plecat cu ea din tara 3000km decat sa o vanda pe nimic (oferta). Daca stai sa calculezi iesi mai bine cu una buna dar mai scumpa decat cu un harb in care trebuie sa bagi bani si nu-i vei recupera niciodata.
  • punxdeli

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nici eu nu sunt de parere ca-i teapa.

Cat despre defecte, nu mi se par foarte mari. Ultima poza din primul post e dubioasa, nu-mi dau seama daca e pasajul de la roata din spate ori nu. Daca-i asa, posibil sa fi fost avariata binisor in zona aia.

Ce as face in locul tau: as duce masina sa-i fac o geometrie, sa-mi dau seama cum sta pe strada si ce mai e de schimbat in materie de articulatii, amortizoare si care-i treaba cu directia. As continua cu o vizeta la un tinichigiu de dacie, sa-mi rezolve rugina pe sub ea. Suruburile alea de la motor spunea careva ca-s ruginite, mie-mi pare ca-s naclaite de praf cu vaselina. Nu am de unde sti dar chiar daca-i rugina, cat poate costa un surub? La fel flansele de la amortizoare nu cred ca-s prea scumpe.

Ce-i luft pe masina sau vopsea data la bidinea, nu prea conteaza. Sa mearga in linie dreapta, sa vireze si sa se opreasca te intereseaza. Si eventual sa nu-ti ploo in ea.

Din ce stiu: o geometrie e aprox 100 -120 roni, la tabla nu cred ca-ti ia peste 50-60 ron pe element de reparat. Bucse bascule, capete de bara si bucse brat nu cred ca-s peste 1000 ron cu tot cu brate (daca-s dusi pivotii), planetarele nu stiu cat sunt, eu n-am pe fata asa ceva. Amortizoare la fel cred ca gasesti intr-un pret decent, sub 1000 ron toate 4.

Deci teoretic, daca ai dat 5000 pe masina si mai pui inca 2000 iese la un pret decent minus defectele optice. Care-s optice la urma urmei, pff. Iar detaliile gen nu merge treapta 1 la stergatoare, mi se par irelevante. Astea-s usor de diagnosticat si usor de inclocuit cu piese din dezmembrari.

In concluzie: tabla se face destul de ieftin pe sub masina. Mai dai o mana de antifon si n-ai treaba 2 ani cu ea. Ce tine de siguranta (directie suspensii frane) iei nou si n-ai probleme. Restul le rezolvi usor din dezmembrari. Iar la vara poti s-ai dai si o vopsea, ca nu ajunge 500euro. La fel ca mai sus, cauta un vopsitor care sa ti-o faca in timpul liber, ai nevoie doar de un garaj inchis (care poate sa-l aiba si el, eu asa am gasit in Iasi cu 50ron/element manopera).

Multi uitam ca traim in Romania si condamnam anumite "practici stramosesti" in loc sa ne folosim de ele. Nu spun ca-s practici ideale, spun doar ca la cum se prezinta situatia in cazul tau, asta mi se pare calea normala de urmat. Iti doresc mult succes cu masinul tau, si multi km impreuna Smile

(PS: tot ce-am scris se bazeaza pe experienta cu 3 masini pre-90 si 1a pre-80 care m-au dus mult si bine si nu m-au lasat pe nicaieri in strada - desi am ramas o data fara benzina din cauza unui "plutitor" blocat)

LE: Chiar daca nu-i sezonul potrivit, o parte din piese poti si tu sa le dai jos, sa le cureti de rugina si sa le dai cu grund/spray pana vine primavara sa te ocupi bine de ea. Si daca nu ai mana formata pentru asa ceva, macar du-o la o statie itp sa-ti faca un test, ca nu stii cum a luat itp-ul in septembrie. Sa nu crezi ca nu se mai da spaga si-ar fi bine sa mai afli una-alta. E 100ron si e mai eficient decat un deviz din service. (parerea mea)
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca nu e teapa, si sper sa nu te superi pe mine, dar e prostie, mai ales ca e a doua ar trebui sa te fi invatat minte, se vede de la o posta rugina peste tot, vopsea umflata si gauri. Nu stiu unde te uitai cand ai luat-o, erau multe gagici prin zona? Smile)
Eu mai mult de 500-800 euro nu dadeam pe ea, si asta doar sa fi avut nevoie disperat de o masina...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca consideram pretul ti-ai tras singur teapa, la 1400euro gaseai masina net cu mult mai putina rugina si mai putine probleme. Daca ai fi dat cum spune Gabi maxim 800euro hai ca mai mergea, te plimbi 2 ani cu ea (400euro/an) si cum in 2012 nu treci de RAR la rabla cu ea. Ca sa o faci inseamna foarte multa munca din partea ta plus bani pentru finetea/calitatea scoasa de tinichigiu si vopsitor, mai adauga si ceva piese...fara 1000euro ca sa o scoti masina nu scapi.

punxdeli ti se pare ca nu sunt probleme mari...masina este putreda pe burta. Am avut o Dacie care arata infinit mai bine si cand a fost de antifonat, facut praguri+aripi spate am inebunit. Bagat turbojet si pleca vopsea+rugina+tabla, si asta era din lotul cu tabla/vopsea buna fiind pentru export. In 2000 3 luni am muncit la ea de parca nu se mai termina, facut treaba seara dupa servici, ma mai invoiam...am ras cu flexul de m-am spetit, imediat grund cel mai bun, antifon Policolor cel mai scump, vopsita toata burta si fiarele. Caroseria inca mai circula si este tare (data de pomana) dar vopsitorul jalnic, deja se vede culoarea mea Laughing
Sincer este munca se sisif sa o faci bine, de aranjat putin se poate dar nu tine. Daca la ITP incepe sa traga de ea pentru joc iti muta lonjeroanele !
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cum le-ai gasesit man ?
hai ca prima data te mai frigi dar si a doua ?! deja e prea mult
parerea mea e ca nu te pricepi deloc sa alegi o masina ,scuzama ca ti-o zic in fata .
  • punxdeli

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:punxdeli ti se pare ca nu sunt probleme mari...masina este putreda pe burta. Am avut o Dacie care arata infinit mai bine si cand a fost de antifonat, facut praguri+aripi spate am inebunit.


Da, nu mi se par probleme mari. Am si explicat de ce, dar probabil unora nu le plac posturile kilometrice Rolling Eyes
  • rudisoft

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Vãd cã sunt persoane care chiar își dau interesul și își rup din timp ca sã dea sfaturi și idei, si nu pot sã nu apreciez!

@punxdeli: Șuruburile sunt într-adevãr ruginite, iar ultima pozã este de la roata din spate stânga.

@dancuciureanu:

dancuciureanu a scris:fara 1000euro ca sa o scoti masina nu scapi


Sincer aș fi mulțumit cu suma respecivã (plus timpul bine-nțeles), doar sã fie numai atât... Smile

@ionutzmi & others: Cã nu îmi convine este altã problemã, dar este un adevãr și nu am nici un motiv sã mã supãr!
Știu exact ce am fãcut, iar de ceva timp tot încerc sã scap de starea de entuziasm legatã de mașinã, acesta fiind și unul dinte motivele pentru care am pus în acest topic chestionarul respectiv.

Însã, cu toate comentariile negative și voturile de rigoare, nu reușessc nici cum sã fac sã îmi parã rãu pentru achiziție.
Și credeți-mã, am încercat!
M-am convins deja cã nu așa se cumpãrã o mașinã, și dacã va mai fi cazul pe viitor, probabil cã voi proceda diferit, dar nu regret achiziția fãcutã, de când am vãzut mașina am știut cã e a mea, îmi place la nebunie, și dacã ar fi sã dau timpul înapoi, cred cã aș face aceeași alegere.

Am vãzut toate defectele prezentate în poze la momentul achiziției, și totuși am trecut cu vederea. Probabil am nevoie de mai mult timp pentru a mã trezi la realitate, pentru cã momentan nu nu am regrete.

Vã mulțumesc încã odatã tuturor și aștept în continuare sfaturi, idei, pãreri și sugestii.
  • Neouber

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@ rudisoft

Daca tu spui ca dand timpul inapoi ai face exact aceeasi alegere, iti recomand sa mergi pe strada Carol I, zona bloculuii D7 ( in spatele sediului local al partidului conservator),,,vei vedea o corsa cam ca a ta ( mi-a sarit in ochi acum vreo cateva zile...credeam ca e chiar a ta), dar are numere rosii de MS, are afis de vanzare, parca 1650 euro, dar arata mai bine si parca este mai noua. Scopul acestui mesaj nu este de a intoarce cutitul in rana ci de a incerca sa-ti demonstrez ca nu exista nimik absolut ( cum ai spus tu ca ai vazut masina si ai stiut ca trebuie sa fie a ta NO MATTER WHAT), iar daca exista ceva absolut cu siguranta nu poate fi vorba de o masina second hand..poate nici macar de una noua, eventual doar una de colectie.

Lasand astea la o parte, inteleg ca esti hotarat 100 % sa o pastrezi. Avand in vedere ca ITP expira in 2012, ai ceva timp la dispozitie sa te ocupi de ea. Dar nu te baza ca o faci intro luna-doua, ca e de muncit la ea nu gluma. Sa te tina buzunarul si nervii si o vei scoate la cap la un moment dat.
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut Rudi.
Eu consider ca la banii care i-ai dat pe masina...in locul tau nu luam masina.
Am dat in primavara masina mea (un Kadett din '86) la Remat pt programul rabla, dar crede-ma pe cuvant ca arata mai bine ca Corsa asta care ai luat-o tu. Deci pe dedesubt arata de 10 ori mai bine si era mai veche si mai alergata. Si nu avea rugina atat de multa cat are a ta, iar eu sincer....chiar am alergat masina aia in cele mai tampite situatii. M-ai ales ca am folosit-o si la caratul mobilei la tara din apartament si la adusul celei noi, deci nu a avut chiar zile bune la mine in 5 ani de zile.
Nu vreau sa ma laud cu ce am avut, ci doar sa imi argumentez alegerea facuta, aceea ca "ai luat teapa" a doua oara, pentru ca nu ai verificat masina din toate punctele de vedere.
Din cate stiu eu, cineva aici pe forum a pus un document cu toate chestiile care trebuiesc verificate la cumpararea unei masini sh, cu pasii care trebuiesc urmati, ce trebuie verificat, unde trebuie privit si cautat si unde trebuie insistat cu cercetarea.
Trebuia sa te documentezi mai bine, sa iei un mecanic cu tine sau un prieten care se pricepe si sa te mai bagi si sub masina sa te uiti, ca sa vezi si in ce conditii a rulat.
Masina pe care ai luat-o zici ca a fost transportata pe vapor 3-4 saptamani...asa de oxidata si de ruginita e pe dedesubt.
Nu vreau sa te superi pe mine, dar in cazul tau, eu nu as fi luat acea Corsa. Sfatul meu este sa iti iei alta. Iti spun asta din punctul meu de vedere, care am avut 2 masini mai vechi de anii 90 in care am bagat bani si care si acum tin o dacie 1300 din '79 in garaj, dar am si o masina din 2005. Si care crezi ca sta in garaj? Dacia 1300 evident pentru ca mie imi place f mult dacia 1300 si cu greu ma voi desparti de ea.

PS: Tot ce am zis aici despre Kadettul meu, iti pot demonstra cu poze pe mail. Nu imi sta in caracter sa mint.
  • ibn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eheee intimplarea lui rudisoft imi aduce aminte de cum mi-a picat cu tronc un fiat 850 prin 1983 cind si eu aveam 28 de ani pe care l-am luat cu 14 salarii ce le cistigam atunci. Cred ca am simtit acelasi lucru fata de acea "masina" si de aceea il inteleg pe rudisoft. Mi-am facut mendrele iar ceea ce am beneficiat de pe urma ei este ca am invatat mecanica nu gluma. Si pe vremea aia nu erau deloc piese ca acum cind e o boierie cu asa ceva. Totul se facea la strung, turnatorie, etc. Se mai potriveau unele piese de la Lada. Se foloseau segmenti cu alezaj 65 de la compresoarele in 2 pistoane de tramvaie si Raba dupa ce se largea la strung canalul din piston. Asta ca sa va faceti o imagine asupra tineretii auto din epoca de aur. Cu ea am avut 2 clipe fericite : cind am luat-o si cind am dat-o. Dupa ce am dat-o in pierdere mi-am luat un Trabant la care era o bogatie cu piesele de schimb cu care am vazut toata tara cu canistrele cu benzina in portbagaj.... De aceea va spun ca il inteleg pe rudisoft. Va veni clipa sa scape de ea dar hotarirea asupra momentului o va lua singur. Si poate peste 25 de ani va scrie ce am scris eu aici. Cine stie euro x vor fi motoarele atunci.... si ce combustibil vor folosi. Pina atunci sa ne bucuram de clipa prezenta ca nu se mai intoarce! Si apoi masina nu e femeie sa te indragostesti de ea ci un obiect cu care iti satisfaci niste trebuinte.... Toate cele bune tuturor!
  • punxdeli

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am vrut sa spun si eu acelasi lucru mai devreme, legat de placerea de a-ti lua masina care-ti place tie, nu o bucata de plastic de mers de colo-colo.

M-am abtinut, vad ca directia generala pe aici e practicalitatea.
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pare ca a fost troznita masina, si in fata si in spate...eu am votat teapa, chiar daca si-a dat-o singur...la cimitir cu ea, sau vanduta mai departe...
  • beu
  • Suspendat
  • 603 mesaje
  • din 31 Jul 2009
  • Astra 1996 x16xel
  • Bucuresti
  • beu

  • Mesaje scrise: 603
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Eu sunt de parere ca te-ai grabit sa cumperi alta si nu ai cautat suficient.
Dupa ce am maritat BEU-l si am scapat de datorii am ramas cu o suma cu putin mai mare decat a ta. Dar rezultatul a 2 luni de cautat masina (zilnic) este https://www.clubopel.com/vie...17&highlight= si credema ca diferenta de bani nu a fost mare
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Chestionar

Am luat (din nou) teapã?
Da 66%
Nu 33%
104 voturi

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR