Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • LOLa

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Aceasta problema a aparut vineri dupa ce mersesem prin aglomeratie mai mult timp. La relanti se aprinde becul de la ulei. Daca accelerez, se stinge.
Am schimbat uleiul sambata si am pus Castrol Magnatec 10W40.
Duminica, in aglomeratie, aceiasi problema.
Trebuie sa plec maine cu ea la un drum de vreo 1000km si mi-e frica sa nu pateasca ceva daca o las asa.
Puteti sa ma ajutati macar cu un sfat, o parere, ceva? Crying or Very sad
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sfat ? Nu pleca la drum !

Posibil pompa de ulei fara presiune . trebuie desfacut si vazut . cauze sunt o mie . cert e ca nu e presiune .
daca ai schinbat uleiul de curand mai uitat-te ope la filtru . Sa nu-l fi pus prost
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica nivelul uleiului, si starea pompei de ulei. cand pornesti motorul dimineata cat de repede se stinge becul de la ulei?
  • LOLa

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Nivelul la ulei e aproape de maxim. Becul se stinge dimineata repede (1-2 sec).
Am inteles (de la tata Embarassed ) ca pompa merge atata timp cat, daca o accelerez ii baga ulei. Am testat-o: cu motorul pornit am deschis capacul de la ulei si am accelerat. Ii dadea ulei.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu becul la ulei apare atunci cand ori nu mai ai ulei in baie, ori ai probleme cu pompa de ulei. Daca zici ca este pe maxim nivelul uleiului...atunci mai mult ca sigur poate fi pompa. Ti-as recomanda sa resetezi si ECU, adik sa scoti borna de la baterie timp de jumatate de ora, sa vezi daca mai apare.
Cum ai verificat nivelul uleiului???

PS:NU pleca la drum Sad
  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
LOLa a scris:Aceasta problema a aparut vineri dupa ce mersesem prin aglomeratie mai mult timp. La relanti se aprinde becul de la ulei. Daca accelerez, se stinge.
Am schimbat uleiul sambata si am pus Castrol Magnatec 10W40.
Duminica, in aglomeratie, aceiasi problema.
Trebuie sa plec maine cu ea la un drum de vreo 1000km si mi-e frica sa nu pateasca ceva daca o las asa.
Puteti sa ma ajutati macar cu un sfat, o parere, ceva? Crying or Very sad


Din ceea ce zici tu se pare ca nu ai presiune la ulei daca zici ca este la nivel. Neavand presiune este la fel cu a nu avea ulei suficient pt ca sonda nu simte nimik. La anii masinii tale e posibil sa se fi infundat sorbul de la pompa de ulei.
Ai 2 variante : 1) incerci sa dai baia jos si sa nu pierzi uleiul pe care zici ca tocmai l-ai schimbat si sa incerci sa cureti pompa de ulei 2) iei alt ulei si cumperi o solutie de curatat motorul( se pune in motor inainte de a schimba uleiul si se lasa motorul sa mearga la relanti 3 min nu mai mult) si sa nu uiti sa schimbi filtrul. Care din cele 2 var ti se pare mai convenabila. Succes
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Din pacate eu cred ca e mai grav. Din cate am auzit (poate fi legenda urbana sau nu) pompele de ulei la opelurile din generatia aia au tendinta de a se defecta asa ca...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da jos baia si curata. In 14 ani se aduna multe. Curata pompa/sorb...si baia. Daca gasesti depuneri incearca spalare motor. Daca dai jos baia trage un ochi la arbore si biele.
Citi km are motorul ?
  • LOLa

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Motorul pe bord arata ca ar avea 152.000 km, dar in realitate.............numai el stie cat are.
Cam cat dureaza demontat+curatat pompa de ulei?
  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
daca esti mai agerel asa cred ca in vreo 2-3 ore termini si daca mai si un pic de norok rezolvi si problema. Succes si toate bune
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca de obicei la pompa de ulei intre sorb si pompa proriu-zisa ai o valva care impiedica scurgerea uleiului inapoi in baie. Este pusa ca ea tot timpul sa fie amorsata. Vezi cit este de buna.
De curatat merge frumos cu carbusolv policolor, ieftin si bun.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
PS:LOLa vine de la Lola(fata adik Wink ) asa ca toate explicatiile faceti-le astfel incat sa ii spuna foarte clar persoanei care se va ocupa de masina ei , ce are de facut .... Rolling Eyes
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
lola stii foarte bine ca atunci cand am desfacut ambreiajul am vorbit de arbore si acele jocuri,din cauza ca nu mai este fix poate sa piarda presiune uleiului de asemenea poate sa fie pompa,dar cel mai bine este sa desfacem baia asa ca vb cu feri,te ajut si vin cu salopeta Very Happy
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Danutz are perfecta dreptate, daca exista jocuri pe partea de ungere a arborelui cotit atunci este posibil ca acolo sa fie o pierdere de presiune si eu am avut aceasta problema la primul meu motor c20ne iar intr-o seara cand testam ci voiosie masina pe drumuri de noapte a aparut si o mica bataie... iar la autopsie am descoperit lipsa acuta marterialului de uzura de pe cuzineti Smile
Pacat ca reusise sa repare ambreajul...
bertone a scris:Sfat ? Nu pleca la drum !

Posibil pompa de ulei fara presiune . trebuie desfacut si vazut . cauze sunt o mie . cert e ca nu e presiune .
daca ai schinbat uleiul de curand mai uitat-te ope la filtru . Sa nu-l fi pus prost

cateodata un sfat bun merita luat in considerare Wink
  • LOLa

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2006

  • Mesaj Privat
florinike a scris:PS:LOLa vine de la Lola(fata adik Wink ) asa ca toate explicatiile faceti-le astfel incat sa ii spuna foarte clar persoanei care se va ocupa de masina ei , ce are de facut .... Rolling Eyes

Da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine. Intreaba-l pe Danutz cum imi bag nasul si eu la desfacut, curatat si alte chestii de genul asta. Mie-mi pare rau doar ca nu am forta mereu sa desfac toate suruburile si alte alea Embarassed
Multumesc tuturor de sfaturi. Am umblat si la filtru. S-a stins becul. Maine o sa plec cu ea si o sa vad cum se comporta si la drum lung. O sa-i fac si consumul si o sa vad cum se mai comporta motorul si in afara orasului.
Saptamana viitoare va anunt daca am ajuns cu bine Wink
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:
bertone a scris:Sfat ? Nu pleca la drum !

Posibil pompa de ulei fara presiune . trebuie desfacut si vazut . cauze sunt o mie . cert e ca nu e presiune .
daca ai schinbat uleiul de curand mai uitat-te ope la filtru . Sa nu-l fi pus prost

cateodata un sfat bun merita luat in considerare Wink



Multumesc . ma flatezi Embarassed

On topic : Pai vezi ca era de la filtru ! Cred ca ti l-a pus prost mecanicul cand ti-a schimbat uleiul .
In tot cauzl nu are legatura cu consumul . Eu cu un segment sdpart aveam un consum normal .

deasemenea am vazut la cineva ca becul de ulei se aprindea si din cauza pierderii de presiune pe la arbore . Pe la cuzinetii de la palier (exact cum a spus roBERT Very Happy ) .
Insa am mai observat ca daca iti pierde presiune , bat tachetii . Asa ca ai vreo bataie in motor ?
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Sa stii ca se cam aude o bataie la relanti ...
oricum dupa ce am schimbat filtrul de ulei s-a stins becul.
Si nici nu i s-a mai aprins dupa un drum mai lung facut azi in afara....
Se poate sa fi fost din cauza filtrului .. Rolling Eyes
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

prietenii stie, cum s-a ajuns la schimbatul filtrului Twisted Evil
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
lolita am o intrebare (ma bucur ca nu a fost de la cuzineti)Cine ti-a schimbat uleiul?
  • LOLa

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Am ajuns cu bine!
1200 km efectuati fara incidente. Masina s-a comportat foarte bine la drum, pe serpentine si in blocajele din orase. Nu s-a mai aprins becul la ulei in mers decat foarte putin (a palpait) in Brasov cand se incinsese de la atata aglomeratie. In schimb am observat niste modificari ingrijoratoare la motor atunci cand il pornesc. Becul la ulei ramane aprins vreo 4-5 sec, miroase a benzina in habitaclu si motorul merge neuniform avand un zgomot ingrijorator (tachetii, din cate am inteles). Acest zgomot se mentine si in mers, iar la turatii peste 2500 se aude ca un diesel Crying or Very sad
Se pare ca trebuie sa umblu la motor Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR