LOLa
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2006
- Mesaj Privat
Aceasta problema a aparut vineri dupa ce mersesem prin aglomeratie mai mult timp. La relanti se aprinde becul de la ulei. Daca accelerez, se stinge.
Am schimbat uleiul sambata si am pus Castrol Magnatec 10W40.
Duminica, in aglomeratie, aceiasi problema.
Trebuie sa plec maine cu ea la un drum de vreo 1000km si mi-e frica sa nu pateasca ceva daca o las asa.
Puteti sa ma ajutati macar cu un sfat, o parere, ceva?
Am schimbat uleiul sambata si am pus Castrol Magnatec 10W40.
Duminica, in aglomeratie, aceiasi problema.
Trebuie sa plec maine cu ea la un drum de vreo 1000km si mi-e frica sa nu pateasca ceva daca o las asa.
Puteti sa ma ajutati macar cu un sfat, o parere, ceva?
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
LOLa
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Din cate stiu eu becul la ulei apare atunci cand ori nu mai ai ulei in baie, ori ai probleme cu pompa de ulei. Daca zici ca este pe maxim nivelul uleiului...atunci mai mult ca sigur poate fi pompa. Ti-as recomanda sa resetezi si ECU, adik sa scoti borna de la baterie timp de jumatate de ora, sa vezi daca mai apare.
Cum ai verificat nivelul uleiului???
PS:NU pleca la drum
Cum ai verificat nivelul uleiului???
PS:NU pleca la drum
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
LOLa a scris:Aceasta problema a aparut vineri dupa ce mersesem prin aglomeratie mai mult timp. La relanti se aprinde becul de la ulei. Daca accelerez, se stinge.
Am schimbat uleiul sambata si am pus Castrol Magnatec 10W40.
Duminica, in aglomeratie, aceiasi problema.
Trebuie sa plec maine cu ea la un drum de vreo 1000km si mi-e frica sa nu pateasca ceva daca o las asa.
Puteti sa ma ajutati macar cu un sfat, o parere, ceva?
Am schimbat uleiul sambata si am pus Castrol Magnatec 10W40.
Duminica, in aglomeratie, aceiasi problema.
Trebuie sa plec maine cu ea la un drum de vreo 1000km si mi-e frica sa nu pateasca ceva daca o las asa.
Puteti sa ma ajutati macar cu un sfat, o parere, ceva?
Din ceea ce zici tu se pare ca nu ai presiune la ulei daca zici ca este la nivel. Neavand presiune este la fel cu a nu avea ulei suficient pt ca sonda nu simte nimik. La anii masinii tale e posibil sa se fi infundat sorbul de la pompa de ulei.
Ai 2 variante : 1) incerci sa dai baia jos si sa nu pierzi uleiul pe care zici ca tocmai l-ai schimbat si sa incerci sa cureti pompa de ulei 2) iei alt ulei si cumperi o solutie de curatat motorul( se pune in motor inainte de a schimba uleiul si se lasa motorul sa mearga la relanti 3 min nu mai mult) si sa nu uiti sa schimbi filtrul. Care din cele 2 var ti se pare mai convenabila. Succes
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
LOLa
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2006
- Mesaj Privat
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- danutz
- **
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Danutz are perfecta dreptate, daca exista jocuri pe partea de ungere a arborelui cotit atunci este posibil ca acolo sa fie o pierdere de presiune si eu am avut aceasta problema la primul meu motor c20ne iar intr-o seara cand testam ci voiosie masina pe drumuri de noapte a aparut si o mica bataie... iar la autopsie am descoperit lipsa acuta marterialului de uzura de pe cuzineti
Pacat ca reusise sa repare ambreajul...
cateodata un sfat bun merita luat in considerare
Pacat ca reusise sa repare ambreajul...
bertone a scris:Sfat ? Nu pleca la drum !
Posibil pompa de ulei fara presiune . trebuie desfacut si vazut . cauze sunt o mie . cert e ca nu e presiune .
daca ai schinbat uleiul de curand mai uitat-te ope la filtru . Sa nu-l fi pus prost
Posibil pompa de ulei fara presiune . trebuie desfacut si vazut . cauze sunt o mie . cert e ca nu e presiune .
daca ai schinbat uleiul de curand mai uitat-te ope la filtru . Sa nu-l fi pus prost
cateodata un sfat bun merita luat in considerare
LOLa
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2006
- Mesaj Privat
florinike a scris:PS:LOLa vine de la Lola(fata adik ) asa ca toate explicatiile faceti-le astfel incat sa ii spuna foarte clar persoanei care se va ocupa de masina ei , ce are de facut ....
Da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine. Intreaba-l pe Danutz cum imi bag nasul si eu la desfacut, curatat si alte chestii de genul asta. Mie-mi pare rau doar ca nu am forta mereu sa desfac toate suruburile si alte alea
Multumesc tuturor de sfaturi. Am umblat si la filtru. S-a stins becul. Maine o sa plec cu ea si o sa vad cum se comporta si la drum lung. O sa-i fac si consumul si o sa vad cum se mai comporta motorul si in afara orasului.
Saptamana viitoare va anunt daca am ajuns cu bine
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
roBERT a scris:
cateodata un sfat bun merita luat in considerare
bertone a scris:Sfat ? Nu pleca la drum !
Posibil pompa de ulei fara presiune . trebuie desfacut si vazut . cauze sunt o mie . cert e ca nu e presiune .
daca ai schinbat uleiul de curand mai uitat-te ope la filtru . Sa nu-l fi pus prost
Posibil pompa de ulei fara presiune . trebuie desfacut si vazut . cauze sunt o mie . cert e ca nu e presiune .
daca ai schinbat uleiul de curand mai uitat-te ope la filtru . Sa nu-l fi pus prost
cateodata un sfat bun merita luat in considerare
Multumesc . ma flatezi
On topic : Pai vezi ca era de la filtru ! Cred ca ti l-a pus prost mecanicul cand ti-a schimbat uleiul .
In tot cauzl nu are legatura cu consumul . Eu cu un segment sdpart aveam un consum normal .
deasemenea am vazut la cineva ca becul de ulei se aprindea si din cauza pierderii de presiune pe la arbore . Pe la cuzinetii de la palier (exact cum a spus roBERT ) .
Insa am mai observat ca daca iti pierde presiune , bat tachetii . Asa ca ai vreo bataie in motor ?
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- danutz
- **
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
LOLa
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2006
- Mesaj Privat
Am ajuns cu bine!
1200 km efectuati fara incidente. Masina s-a comportat foarte bine la drum, pe serpentine si in blocajele din orase. Nu s-a mai aprins becul la ulei in mers decat foarte putin (a palpait) in Brasov cand se incinsese de la atata aglomeratie. In schimb am observat niste modificari ingrijoratoare la motor atunci cand il pornesc. Becul la ulei ramane aprins vreo 4-5 sec, miroase a benzina in habitaclu si motorul merge neuniform avand un zgomot ingrijorator (tachetii, din cate am inteles). Acest zgomot se mentine si in mers, iar la turatii peste 2500 se aude ca un diesel
Se pare ca trebuie sa umblu la motor
1200 km efectuati fara incidente. Masina s-a comportat foarte bine la drum, pe serpentine si in blocajele din orase. Nu s-a mai aprins becul la ulei in mers decat foarte putin (a palpait) in Brasov cand se incinsese de la atata aglomeratie. In schimb am observat niste modificari ingrijoratoare la motor atunci cand il pornesc. Becul la ulei ramane aprins vreo 4-5 sec, miroase a benzina in habitaclu si motorul merge neuniform avand un zgomot ingrijorator (tachetii, din cate am inteles). Acest zgomot se mentine si in mers, iar la turatii peste 2500 se aude ca un diesel
Se pare ca trebuie sa umblu la motor