- Lao
- ***
- 607 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 607
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Nisip, remus81 - initial am luat si eu de buna informatia cu uleiul care infunda filtrul.
Dar cu timpul am inceput sa inteleg ca nu uleiul este vinovat. De ce?
- Au venit la diagnoza sau remapare multe motoare Z19DTx fara probleme de DPF. Marea majoritate aveau ulei fara specificatia "pentru DPF";
- La fiecare caz de DPF infundat am gasit o cauza reala - am enumerat mai demult in acest topic.
Si un mic exercitiu. Nu il considerati argument:
Cat ulei poate sa consume un motor Z19DTx? 500 ml la 10000 km suna rezon, nu-i asa?
Cate regenerari face in acest interval? 10-20. Adicatelea doar 25-50 ml de ulei ars intre doua regenerari.
Sunt, inca, de acord ca uleiul special pentru DPF isi pastreaza mai bine proprietatile chiar si contaminat cu motorina.
PS. Nu vreau sa fiu inteles gresit, eu recomand Dexos2.
Dar nu pentru ca ar proteja mai bine DPF-ul. E sintetic, are parafa GM, nu-i nici scump deci il poti schimba la 10-15k.
Dar cu timpul am inceput sa inteleg ca nu uleiul este vinovat. De ce?
- Au venit la diagnoza sau remapare multe motoare Z19DTx fara probleme de DPF. Marea majoritate aveau ulei fara specificatia "pentru DPF";
- La fiecare caz de DPF infundat am gasit o cauza reala - am enumerat mai demult in acest topic.
Si un mic exercitiu. Nu il considerati argument:
Cat ulei poate sa consume un motor Z19DTx? 500 ml la 10000 km suna rezon, nu-i asa?
Cate regenerari face in acest interval? 10-20. Adicatelea doar 25-50 ml de ulei ars intre doua regenerari.
Sunt, inca, de acord ca uleiul special pentru DPF isi pastreaza mai bine proprietatile chiar si contaminat cu motorina.
PS. Nu vreau sa fiu inteles gresit, eu recomand Dexos2.
Dar nu pentru ca ar proteja mai bine DPF-ul. E sintetic, are parafa GM, nu-i nici scump deci il poti schimba la 10-15k.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 607 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 607
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ASTRA 2.0 DTI
- **
- 67 mesaje
- din 05 Feb 2008
- Astra 2002 Z18XE
- Arad
ASTRA 2.0 DTI
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,965 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,965
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ASTRA 2.0 DTI
- **
- 67 mesaje
- din 05 Feb 2008
- Astra 2002 Z18XE
- Arad
ASTRA 2.0 DTI
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,965 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,965
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ASTRA 2.0 DTI
- **
- 67 mesaje
- din 05 Feb 2008
- Astra 2002 Z18XE
- Arad
ASTRA 2.0 DTI
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
- catalinemil
- **
- 155 mesaje
- din 07 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Buzau
catalinemil
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Lao a scris:Ultimul ulei, introdus ieri: Liqui Moly 5W30 TopTec 4600, 175 ron/5 L. Ulei foarte laudat (de altii).
dupa cum vezi pe bidon, pe langa respectarea normelor GM pentru benzina si diesel care sunt jos de tot pe eticheta are si normal Dexos2. Atunci stau si intreb de ce sa nu pui GM dexos2 care costa 5l undeva la 120RON si 1l/24RON in loc sa dau 175RON/5l si apoi cu inca 1l/24 RON ajungi la 200RON (la mine sunt necesari la masina 5.5l ulei). Pai de diferenta de 80RON imi dau toate filtrele aproape...
nu mi-o luati in nume de rau dar fiecare face ce vrea si pune ce doreste dar daca o iau ca bani eu asa gandesc...
- Lao
- ***
- 607 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 607
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ravan.paizan
- *
- 1 mesaje
- din 19 Nov 2010
- Vectra 2005
- Bucuresti
ravan.paizan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema, sunt posesorul unui Vectra C GTS, 2005, 1,9 TDI, 88 KW si recent am fost la service si baietii de acolo mi-au zis ca am o problema cu senzorul de teperatura din filtrul de particule. Mi-au dat un pret de 900 ron si mi-au recomandat sa nu mai plec cu masina de acolo pana nu il schimb ptr ca este infundat .. ceva pe la 180%. Totodata m-am mai interesat si am inteles ca programul se poate resofta ca sa treaca peste filtru de particule. Ce imi recomandati, sa il resoftez(aprox 100 E) sau sa cumpar un senzor nou? Sau poate stiti pe cineva care il are la mana a doua. Multumesc anticipat ptr ajutor.
Am si eu o problema, sunt posesorul unui Vectra C GTS, 2005, 1,9 TDI, 88 KW si recent am fost la service si baietii de acolo mi-au zis ca am o problema cu senzorul de teperatura din filtrul de particule. Mi-au dat un pret de 900 ron si mi-au recomandat sa nu mai plec cu masina de acolo pana nu il schimb ptr ca este infundat .. ceva pe la 180%. Totodata m-am mai interesat si am inteles ca programul se poate resofta ca sa treaca peste filtru de particule. Ce imi recomandati, sa il resoftez(aprox 100 E) sau sa cumpar un senzor nou? Sau poate stiti pe cineva care il are la mana a doua. Multumesc anticipat ptr ajutor.
- Niku
- **
- 130 mesaje
- din 31 Oct 2006
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Niku
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
Adica se elimina filtrul, se inlocuieste cu o teava iar apoi se modifica softul masinii ca sa nu-i "simta" lipsa si sa treaca motorul in regim de avarie.
Eu daca as avea probleme, metoda asta as aplica-o. Emisiile raman tot euro 4, doar opacitatea va creste... nu cred ca apar probleme la ITP.
Ultima modificare făcută de alexx1402 la Vin 19 Nov, 2010 6:50 pm
Eu daca as avea probleme, metoda asta as aplica-o. Emisiile raman tot euro 4, doar opacitatea va creste... nu cred ca apar probleme la ITP.
Ultima modificare făcută de alexx1402 la Vin 19 Nov, 2010 6:50 pm
- Niku
- **
- 130 mesaje
- din 31 Oct 2006
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Niku
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Niku
- **
- 130 mesaje
- din 31 Oct 2006
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Niku
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,965 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,965
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- catalinemil
- **
- 155 mesaje
- din 07 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Buzau
catalinemil
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
multumesc mult! cand am luat masina imi parea rau ca nu am DPF. acum vad si eu cat de bine e sa nu ai asa ceva. am citit pe aici si ma gandesc sa pun si eu ulei motul 5w30 sau 5w40. cand am luat masina nu stiu ce ulei avea.eu am schimbat la 81000 si am pus castrol 5w40 in luna mai si acum am 88000. ma tot gandesc ce sa pun sa fie cat mai bun pt motor,adica sa nu fie zgomotos,sa nu am consum mare de carburant,sa traga bine motorul,etc... di cate tin minte pe castrol nici nu scria normele lui opel. ce ma sfatuiti?