Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • bismarc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
de cateva zile se intampla un lucru neobisnuit la un opel astra caravan 1,7 dty /2002. dupa ce am oprit masina seara, dimineata cand am plecat la serviciu n-am mai avut curent deloc ( nu functiona alarma si nu s-a aprins nici un bec in bord). Am verificat bateria era moarta. am schimbat bateria a functionat a doua zi, dar dimineata cand am vrut sa pornesc tot aceleasi simtome. Am verificat bateria era consumata. Am chemat mecanicul si a verificat, alternatorul, blocul de diode totul functioneaza normal. Stie cineva ce se intampla? acum daca o pornesc porneste dar dimineata nu mai am curent deloc.
Skip ads

  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Poate ramane cuplat vreun consumator . Stiu un caz concret dar la alta marca de masina cand a ramas cuplata dezaburirea .
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
incearca sa scoti seara o borna a bateriei si vezi daca dimineata ai aceleasi simptome. nu stiu daca lipsa tensiunii afecteaza in vreun fel partea electronica a masinii...
  • g_poturlu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am sa fiu un pic off-topic cu povestioara mea, dar am s-o fac totusi pentru ca se poate inscrie in aceeasi categorie de fenomene paranormale care au legatura cu bateria si cu consumatorii misteriosi sau prost montati. Am avut o Fabia pe care daca nu o porneam peste week-end, Luni dimineata nu mai pornea (nu se mai aprindea nimic in bord, bateria moarta, etc.). O porneam impinsa. Am zis ca s-a dus bateria si am pus una noua, in service si cu garantia aferenta. Nu mai spun ca in service s-au facut masuratori daca incarca sau nu, curenti remanenti si alte povesti. Totul OK. Nici bateria noua nu rezista week-end-ului. Am dus-o la service si am lasat-o acolo 1 saptamana pentru teste, au zis ei. Stiti ce a reiesit din teste? Ca daca las RCD-ul cu fata pusa, dar oprit, se consuma bateria in 2 zile. Super tare! Intr-adevar lasam RCD-ul cu fata pusa. Urmand sfatul lor de a nu mai lasa fata in RCD am scapat de problema, desi chestia asta mi se pare super stupida.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Sal !

Trebuie sa masori tu sau un electrician care se pricepe CONSUMUL cu masina oprita. Nu stiu valoarea exacta, dar nu trebuie sa depaseasca o anumita valoare. Cine a mai facut asta stie valoarea sau daca masori la o masina identica.

Succese.

CristianTM.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca se descarca trebuie sa vezi cine consuma !
Cineva a mentionat RCD, altul dezaburirea...corect dar fara chei in contact nimic nu este alimentat decit daca a facut cineva vreo inginerie, pus pe direct sau relee pe direct. In mod normal numai alarma/centralizata ar consuma dar foarte putin.

Ca sa vezi unde este buba pui mina pe un aparat de masura.

Varianta 1:
Masori pe ampermetru serie (pe plus) consumul. Scoti pe rind sigurantele si pui ampermetru pe fiecare. Vei gasi cam pe unde ai consum si te apuci de sapat local.

Varianta 2:
Multimetru bun , il pui pe cea mai mica scala V dc si il conectezi pe fiecare siguranta. Chiar daca toti vor spune ca nu gaseti nimic te asigur ca da. Orice siguranta are o rezistenta, foarte mica ce-i drept, dar suficienta ca sa ai o cadere de tensiune pe ea.

Personal as incepe cu varianta 2 si pe urma cu 1.
  • banica.alex

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
yo am avut ceva surprize la masina cand am observat ca bateria aproape noua e deja consumata .. dupa ce am facut o verificare am realizat ca aveam 2 fise duse pe care tre sa le schimb si care pierd f mult curent in timpul mersului .. pe langa asta masina mai mergea si cu intreruperi aka "dat in nas" ...
  • bismarc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema. a fost vorba de redresorul de la bujiile incandescente, face masa . A fost nevoie sa cumpar altul, 250 Ron si totul merge bine. Mecanicul spune ca este o alta problema la masinile opel, si la instalatia electrica. Tot la instalatia electrica este posibila si sa se arda blocul de diode. Atentie mare daca aveti probleme la partea electrica mergeti imediat la un mecanic sau la un service pentru ca este posibil sa se strice ECU ( calculatorul ). dar daca suntem la probleme tehnice eu mai am una . mecanicul spune ca pe tester apare ca uleiul are - 180 grade ceea ce este anaormal si chiar nu stie despre ce este vorba. puteti sa-mi spuneti voi pana merg eu la o reprezentanta opel, care sigur nu ma va lamuri. Astept. Multumesc pentru sfaturi.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ai senzorul intrerupt sau firele pana la el intrerupte. Daca vrei, iti dau maine schema sa poti verifica.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,516
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si mie mi s-a intamplat exact la fel,m-am trezit dimineata cand sa ma duc la munk,ca nu mai vrea sa porneasca, nici macar nu a vrut sa se deschida din telecomanda,cand am incercat sa o pornesc cu o alta baterie am observat ca ramasese avaria pornita,si a consumat din baterie.
Am pornit masina cu alta baterie,am pus-o cea originala cu motoru pornt si am facut o tura,si acum nu mai are nimic porneste la sfert de cheie,
Intrebare:Avaria sta pornita si fara cheie in contact?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Da. e o chestie de siguranta rutiera.
  • bismarc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
este bine sa verifici instalatia electri astfel se duce ECU ( calculatorul )
  • bismarc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
este bine sa verifici instalatia electri astfel se duce ECU ( calculatorul )
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Posibil sa ramana cuplat releul bujiilor incandescente!!!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR