Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor forumistilor!
Am patit si eu treburile cu alternatorul ( releul regulator ars) si cand l-am demontat am observat ca in scut aveam un cerc metalic. Initial m-am gandit ca a ajuns acolo printr-o gura de captare aer, dar mai apoi mi-am dat seama ca era o parte din fulia pe care ruleaza cureaua de transmisie.
Ma gandeam s-o sudez dar avand in vedere ca are gauri de centrare, cred ca aceste sunt pentru echilibrare si protejare a siemeringului din blocul motor.Ce sfat puteti sa-mi dati? Cumpar alta sau incerc sa-i dau cateva afte de sudura?



  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
nu te juca cu focu'...cumpara una SH ,sau noua...nu e scumpa...risti sa patesti altceva mai grav daca nu e centrata corezspunzator
  • doru_a

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
si eu zic sa cauti pe la dezmembrari ca sigur vei gasi piesa cu pricina, nu-i de joaca cu piesele aflate in miscare mai ales in compartimentul motor.Piesele statice se mai sudeaza ( caroserie, toba,etc.) dar asa ceva eu zic sa nu sudezi nimic ca nu rezista si in plus nu cred ca piesa asta e prea scumpa la sh.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vezi ca a mai patit un coleg... a pus si poze, acelasi motor... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6802
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR