- narcisnedelcu
- OP
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
As incepe prin a va spune ca masina mea parca a inebunit. In afara de faptul ca tot nu i-am gasit buba legata de mersul ,,galopant la relanti (si miros excesiv de gaze nearse atunci cand este pe benzina)", azi am mai descoperit ca becurile din bord nu se aprindeau atunci cand puneam contactul deoarece siguranta era arsa. Am inlocuit siguranta cu pricina contact - se aprind martorii-pornesc totul ok. mai bibilesc cate ceva lasand motorul pornit mai fumez o tigara si dau sa opresc motorul.....surpriza! motorul mergea fara probleme cu toate ca tineam cheile in mana. bag cheia rotesc catre pornit si oprit de cateva ori ....-nimik.Stateam si ma uitam ca curca in lemne. o opresc in viteza o pornesc iar ...la fel. am scos siguranta care o inlocuisem martori lipsa la punerea contactului pornesc apoi opresc fara probleme; deci se intampla ceva atunci cand este siguranta pusa, ce credeti ca ar putea fi? a mai patit cineva ceva de genu?
legat de mersul galopant am observat ca daca ii scot una din fise motorul pare a merge rotund....deci eu nu mai inteleg nimik. va cer sprijin pentru ca simt ca ma lasa nervii. IAC-ul este ok, fise si bujii sunt schimbate acum 2-3 luni(probabil o sa mai iau un set deoarece bujiile ararata destul de afumate)debitmetrul este ok.Va multumesc anticipat tuturor care imi vor da ajutor in aceste probleme!
Frontera sport 2.0i an fb 94 motor c20ne
legat de mersul galopant am observat ca daca ii scot una din fise motorul pare a merge rotund....deci eu nu mai inteleg nimik. va cer sprijin pentru ca simt ca ma lasa nervii. IAC-ul este ok, fise si bujii sunt schimbate acum 2-3 luni(probabil o sa mai iau un set deoarece bujiile ararata destul de afumate)debitmetrul este ok.Va multumesc anticipat tuturor care imi vor da ajutor in aceste probleme!
Frontera sport 2.0i an fb 94 motor c20ne
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
o problema legata de functionarea motorului dupa scoaterea cheii din contact parca o avea si Astra G-ul.La unele modele se intampla asta daca erau ambele becuri de la frana arse.De ce?Nu stiu..S-a dezbatut problema pe larg,daca gasesc unde,iti dau link.
Uite-l... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=69826
Uite-l... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=69826
- narcisnedelcu
- OP
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- narcisnedelcu
- OP
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- narcisnedelcu
- OP
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
zgomotul ala ciudat sa fie de la scanteie scapata pe langa bujie? atunci este bujia dusa! nu mai conduce curentul pana la capat, este fisurata ebonita aia sau ce dreaq este...
la intuneric bezna ar trebui sa si vezi pe la care pierzi mai mult curent...
despre parametri... parca ceva sub 4-5 ohmi, kiloohmi... nu stiu exact ce erau dar zicea mesteru' ala ca tre sa fie sub 4 pe scula aia a lui (ohmmetru).
la mine una avea 7,15-7,20 si mergea binisor, doar ca mai intrerupea cateodata si, fiind pe gaz mai dadea si cate un rateu. am skimbat-o doar pe aia de proba, si a avut dreptate!
la intuneric bezna ar trebui sa si vezi pe la care pierzi mai mult curent...
despre parametri... parca ceva sub 4-5 ohmi, kiloohmi... nu stiu exact ce erau dar zicea mesteru' ala ca tre sa fie sub 4 pe scula aia a lui (ohmmetru).
la mine una avea 7,15-7,20 si mergea binisor, doar ca mai intrerupea cateodata si, fiind pe gaz mai dadea si cate un rateu. am skimbat-o doar pe aia de proba, si a avut dreptate!
- narcisnedelcu
- OP
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
ma poate ajuta cineva cu o schema electrica la modelul meu de frontera sport an fb. 1994 motor c20Ne. cand inlociesc siguranta arsa din bord cea care se refera la cheita(contact-bord) nu se mai opreste motorul din contact. am verificat contactul este ok (nici nu prea are ce sa se strice pe partea electrica). Am observat ca in momentul in care pun siguranta se aude si un bazait la pompa de benzina cand pun contactul(cea ce nu se auzea pana acum)si ma intreb eu cum merge fara siguranta?am scos tot ce am gasit releu si masina functiona!
poate ma ajutati cu o schema electrica sa ii dau si eu cap.
poate ma ajutati cu o schema electrica sa ii dau si eu cap.
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Ti-a ramas releul de deasupra farului din stanga "atras". Sau e blocat sau a facut scurt intern de la apa. Tot de aia ti-a ars si siguranta. Scoti releul ii scoti capacul de plastic si-l cureti lipesti ce-i dezlipit refaci ce-i corodat de la apa. Inauntru sunt 2 relee chioare lipite pe o placa de cablaj cu trasee care duc catre pinii lui. Nu-i ceva extrem de complicat sa-l refaci/repari.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- narcisnedelcu
- OP
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat