Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salutare ! am si eu o vectra c 2.0dti din noiembrie.2004 14400 km ... si in dimineata asta nu a mai vrut sa'mi intre in viteza. ambreiajul este foarte moale iar daca o bag in viteza cand masina este oprita pot pleca cu ea dar numai pot schimba ( nu cred ca ar fii din cauza ambreiajului din moment ce pleaca dupa loc ). sau daca intra in viteza intra foarte greu dupa ce trag de schimbatorul ala de il rup dar ambreiajul tine foarte jos.


niste pareri ceva?
Va multumesc !
Skip ads

  • kynio

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
daca pedala de ambreiaj e jos atunci e rulmentul de presiune.posibil sa fi pierdut uleiul ,e hidraulic.
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
stiu k este hidraulic dar pedala nu este jos sta normal dar atunci cand o bag in viteza cand masina este oprita si ii dau drumu tine foarte jos .... ai inteles nu stiu cum sa'ti explic mai bine
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
rulmentul de presiune,

bagi o sipca de lemn intre scaunul de la sofer si ambreiajul apasat, dupa cu o cheie de 9 desfaci aerisitorul de la cutie ( in prealabil dai jos furtunul de turbo care trece pe langa baterie- furtun negru gros cu diametru mare ) ... asa o aerisesti si poti baga in viteza sa te deplasezi cu ea la service

99% e rulmentul din cutie - stiu deja vreo 8-10 cazuri pe forum la fel simptomele
1% pompa de ambreiaj

Da o cautare sa il gasesti pe Horatiu Timisoara cu preturi imbatabile la chit de ambreiaj ... sau poate ne ajuta colegii cu numarul lui de tel
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:rulmentul de presiune,

bagi o sipca de lemn intre scaunul de la sofer si ambreiajul apasat, dupa cu o cheie de 9 desfaci aerisitorul de la cutie ( in prealabil dai jos furtunul de turbo care trece pe langa baterie- furtun negru gros cu diametru mare ) ... asa o aerisesti si poti baga in viteza sa te deplasezi cu ea la service

99% e rulmentul din cutie - stiu deja vreo 8-10 cazuri pe forum la fel simptomele
1% pompa de ambreiaj

Da o cautare sa il gasesti pe Horatiu Timisoara cu preturi imbatabile la chit de ambreiaj ... sau poate ne ajuta colegii cu numarul lui de tel



faza e k daca o bag in viteza cand e oprita si tin ambreiaju apasat si ii dau drumu pleaca de pe loc dar nu pot sa dau alta treapta k numai intra ....(deci cand e oprita intra in viteze fara probleme )
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Da bre am inteles ... tot acelasi remediu aplici
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:rulmentul de presiune,

bagi o sipca de lemn intre scaunul de la sofer si ambreiajul apasat, dupa cu o cheie de 9 desfaci aerisitorul de la cutie ( in prealabil dai jos furtunul de turbo care trece pe langa baterie- furtun negru gros cu diametru mare ) ... asa o aerisesti si poti baga in viteza sa te deplasezi cu ea la service

99% e rulmentul din cutie - stiu deja vreo 8-10 cazuri pe forum la fel simptomele
1% pompa de ambreiaj

Da o cautare sa il gasesti pe Horatiu Timisoara cu preturi imbatabile la chit de ambreiaj ... sau poate ne ajuta colegii cu numarul lui de tel


dragos am facut aerisirea asa cum mi'ai zis dar acu pedaua este moale de tot ...
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cred ca ai gresit ceva, si anume acum a intrat aer in sistem in timp ce trebuia sa defapt sa iasa, ia pe cineva care sa faca pedale in timp ce tu umblii la aerisitor, o sa iasa lichid de frana amestecat cu aer, ca o spuma, aeriseste in continuare pana iese lichid de frana consistent
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:cred ca ai gresit ceva, si anume acum a intrat aer in sistem in timp ce trebuia sa defapt sa iasa, ia pe cineva care sa faca pedale in timp ce tu umblii la aerisitor, o sa iasa lichid de frana amestecat cu aer, ca o spuma, aeriseste in continuare pana iese lichid de frana consistent


poi asa am facut am pus pe cineva sa faca peda ... si iese numai lichid acu nu stiu ce sa mai cred
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cand tu desfaci aerisitorul partenerul trebuie sa fie cu pedala apasata deja, daca el a dat pedale si tu dupa ai desfacut aeristorul si el a luat picicrul de pe ambreiaj atunci a intrat aer , concluzia e:

daca ai dat drumu la aerisotr pedaua trebuie sa fie apasata, tu strangi aerisitorul si dupa partenerul elibereaza pedala
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
nu poate fi si de la pompa aia hidraulica sau cum se numeste... de sub pedeaua de ambreiaj ? sa fi ramas cuplat din cauza asta ?
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
e volanta colegu,eu sunt patit de asa ceva si asta acum 2 luni, deci e recent si am avut aceleasi simptome.cand mi-au dat la service cutia jos eram acolo. placa de presiune era buna,discul si rulmentul la fel, in schimb volanta se desfacuse in 2 bucati. poate nu e cazul la tine.
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
eu am tot 2.0dti din 2003 si cand am schimbat volanta aveam 146k, la fel ca tine.
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pompa ambreiaj este la mn ... stie cineva de unde pot cumpara si eu una la un pret cat de cat mai bun ?
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
La mine intra cate o data greu in mansalier... dar nu tot timpul... In rest intra perfect in viteze... Care o fii problema?
  • soringheo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
incearca sa varifici si timoneria
  • dany19

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
soringheo a scris:incearca sa varifici si timoneria


nu stiu ce sa ii mai fac ... am schimbat pompa de ambreiaj si a mers 2 zile si azi de dimineata am ajuns iar la service cu ea pentru ca numai intra in viteza . pur si simplu pierde presiunea dar lichid nu curge pe nicaieri .daca ii fac aerisire merge ceva timp si dupa aia iar numai merge. Au zis cei de la service ca luni or sa schimbe iar pompa de ambreiaj sa vada daca o fi si cea noua defecta . daca nu pana la urma o sa dea cutia de viteze jos Neutral
  • marius_universalu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: GT 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2011

  • Mesaj Privat
[editat] Aici e ClubOpel nu vwforum.
  • N0_Nick_Nam3

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema la masina.am o vectra b x 20 dth din 98 si cu motorul oprit intra in orice viteza, daca daca o pornesc in viteza masina se smunceste putin si da sa plece cu ambreiajul la podea, iar daca il ridic jumatate de cm masina pleaca ca si cum ar fi ridicata pedala de tot, iar daca vreau sa scot din viteza nu pot .. ca trag de schimbator de il rup si tot nu iese.Deci in final problema ar fi ca nu intra si nu iese din viteza cu motorul pornit.Acum se chinuie mecanicul la ea saì dea jos pompa de ambreiaj sa o verifice. Sper sa imi raspunda cineva care a mai patit la fel, ca sa nu demontez toata masina degeaba
  • florinel1988

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2013

  • Mesaj Privat
si eu am exact aceeasi problema la un opel corsa c motor 1l dar mentionez ca nu mi-a dat nici un semn gen patinat , zgomot ciudat doar ca pleca f jos ambreiajul si haraia in marsalier ...de la ce sa fie oare?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR