- LEXXX
- OP
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Foarte tare.
Voiam sa zic si eu aici ceva pentru a nu mai deschide alta discutie, referitor la chestii noi...
Stiati ca bmw a dezvoltat un dispozitiv capabil sa produca 20% din puterea motorului ce-l utilizeaza!?
Totul se bazeaza pe tehnologia old school imbinata cu noua tehnologie si anume: un circuit de mai multe rezervoare de apa, rezistente de inalta temperatura, compresoare si alte minuni, toate acestea generand un volum mare de abur care alimenteaza un motor atasat la arborele cotit al motorului.
Mi s-a parut interesant pentru ca este singura solutie de putere prezentata pana acum care nu consuma nimic si ofara un plus de putere de loc neglijabil.
Este posibil ca in viitorul apropiat sa se faca water tuning!?
Voiam sa zic si eu aici ceva pentru a nu mai deschide alta discutie, referitor la chestii noi...
Stiati ca bmw a dezvoltat un dispozitiv capabil sa produca 20% din puterea motorului ce-l utilizeaza!?
Totul se bazeaza pe tehnologia old school imbinata cu noua tehnologie si anume: un circuit de mai multe rezervoare de apa, rezistente de inalta temperatura, compresoare si alte minuni, toate acestea generand un volum mare de abur care alimenteaza un motor atasat la arborele cotit al motorului.
Mi s-a parut interesant pentru ca este singura solutie de putere prezentata pana acum care nu consuma nimic si ofara un plus de putere de loc neglijabil.
Este posibil ca in viitorul apropiat sa se faca water tuning!?
- LEXXX
- OP
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- _mihai_
- **
- 434 mesaje
- din 20 Nov 2005
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
_mihai_
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2005
- Mesaj Privat
http://www.teslamotors.com/
cu un pic de grija si centrale nuclare bine facute, nu o sa mai
creasca nivelul de poluare...
cu un pic de grija si centrale nuclare bine facute, nu o sa mai
creasca nivelul de poluare...
- LEXXX
- OP
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- LEXXX
- OP
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
edi tre sa-ti dau un documentar super tare: who killed the electric car, iti va placea....
baga un ochi si aici : https://www.clubopel.com/vie...hlight=who+killed
baga un ochi si aici : https://www.clubopel.com/vie...hlight=who+killed
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
parerea mea e ca e ceva care combina in mod "intersant"... toate dezavantajele fiecarei solutii
Pentru o eficacitate termodinamica si o usurinta de exploatare corespunzatoare, aria de schimb a gazelor din motor trebuie sa fie cat mai mare ("supape mari" la motoarele "normale") iar volumul camerei de ardere minim, de preferinta cat mai apropiat de o sfera.
In plus, motorul trebuie sa fie de o constructie cat mai simpla, cu cat mai putine piese cu forme complicate, in nici un caz mecanisme complicate executand miscari desmodromice.
Vezi poza de pe site:
http://quasiturbine.promci....istonCompareE.gif
... si o sa-ti dai seama imediat ca nu e cazul...
Pentru o eficacitate termodinamica si o usurinta de exploatare corespunzatoare, aria de schimb a gazelor din motor trebuie sa fie cat mai mare ("supape mari" la motoarele "normale") iar volumul camerei de ardere minim, de preferinta cat mai apropiat de o sfera.
In plus, motorul trebuie sa fie de o constructie cat mai simpla, cu cat mai putine piese cu forme complicate, in nici un caz mecanisme complicate executand miscari desmodromice.
Vezi poza de pe site:
http://quasiturbine.promci....istonCompareE.gif
... si o sa-ti dai seama imediat ca nu e cazul...
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- LEXXX
- OP
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat