- oancea ovidiu
- *
- 36 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- oancea ovidiu
- *
- 36 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- oancea ovidiu
- *
- 36 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
nu stiu,niciodata nu ma preocpat dieselurile.dar il afli usor iei si masori unde duce de la martor...sa ai scosi tot martori!altfel nu o sati arate corect.
nu cumva ai extern?(eu asa cred) adica nui pus pe folie ci intrun soclu si este introdus in gaora lasata liber....momentan nu am sub mana un bord(ii in garaj si mie lene sa ma duc)dar maine am sa ma uit sa vad cum este..(bordurile de la kadett sunt universale..benzina/diesel).
nu cumva ai extern?(eu asa cred) adica nui pus pe folie ci intrun soclu si este introdus in gaora lasata liber....momentan nu am sub mana un bord(ii in garaj si mie lene sa ma duc)dar maine am sa ma uit sa vad cum este..(bordurile de la kadett sunt universale..benzina/diesel).
- oancea ovidiu
- *
- 36 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
Da la kadet este separat de folie dar nu gasesc firul care ar merge ,asta o rezolv.
Problema este la firul martor de la motor acela care era pe bec la kadet si erau doua fire din care unul ai spus ca este masa si unul este cu plus erau legate amindoua la acelasi bec.Mentionez ca nu am motorul montat pe masina deci firele de la motor nu sint montate si le probez pe rind.Deci la acele fire unul este albastru si celalant este maro +albastru, pe cel albastru nu am nimic nici +sau- pe cel maro cu albastru am un - care imi vine de la releul de bujii si nu am + care sa imi aprinda becul martor de la motor o fii si din cauza ca nu am motorul si nu sint legate firele?
Problema este la firul martor de la motor acela care era pe bec la kadet si erau doua fire din care unul ai spus ca este masa si unul este cu plus erau legate amindoua la acelasi bec.Mentionez ca nu am motorul montat pe masina deci firele de la motor nu sint montate si le probez pe rind.Deci la acele fire unul este albastru si celalant este maro +albastru, pe cel albastru nu am nimic nici +sau- pe cel maro cu albastru am un - care imi vine de la releul de bujii si nu am + care sa imi aprinda becul martor de la motor o fii si din cauza ca nu am motorul si nu sint legate firele?
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
fara sa pui motorul si sa faci legaturile nu ai sa reusesti sau foarte greu. firul comun trebuie sa fie masa (-) daca nu cumva martorii nu sunt comandati prin -. dar nu cred si la mine martorul de la motor era comandat prin +. nu ai manual?eu am ceva dar toate sunt pt motoarele pe benzina...la sf. manualului ai schemele electrice, cauta traseul de la buji, tot pe schema este trecut si culoarea cablului.
ce tip de motor ai?poate reusesc sa caut o schema,dar nu promit.
ce tip de motor ai?poate reusesc sa caut o schema,dar nu promit.
- oancea ovidiu
- *
- 36 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- oancea ovidiu
- *
- 36 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- oancea ovidiu
- *
- 36 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- oancea ovidiu
- *
- 36 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
Mai am o intrebare la comenzile de la aer cum le-ai prins pina la urma ai taiat sirmele cum sa scris in prima pagina sau ai gasit alta metoda ? si daca mai sti unde vin prinse pe cutia acea de la radiatorul de incalzire ca am scris undeva si nu mai gasesc unde vine butonul de aer cald/rece si unde cel care dirijaza aerul.Mersi.
Am rezolvat cu instalatia insfirsit mersi
Am rezolvat cu instalatia insfirsit mersi
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
momentan nu sunt acasa si nuti pot da detalii.
comenzile nu leam rezolvat inca...deoarece nu se potrivesc.partea cu fixarea capatului rezolvi usor tai jos capatul cablului si al conductei(unde este prins acel suportul de fixare si vezi in ce pozitie va sta cablul neincordat...acel cordon il lipesti incapoi pe restul cordonului prin banda izolatoare si eventual pt intarire folosesti o sarma mai tare pe care o fixezi in paralel cu cordonul) iar pt a 'lipi' inapoi cablul cuperi de la un magazin cu piese electronice o 'mufa' cu suruburi,(bagheta sau cum i se mai zice) in ambele capete ai suruburi de fixare a cablului..
ps. am incercat sa lipesc cu fel si fel de metode dar numai aceasta a dat efect.
iar in legatura cu conectarea la maneta de astra f aicea incep problemele...cele 2 manete nu au curse egale(acuma nu mai stiu care cat are) dar nu se potrivesc. la rece/cald nu prea o sa ai probleme dar la celelalte vor fi, deoarece maneta pt directionare catre parbriz/picior/lateral sunt intruna nu ca la kadett iar cursa manetei difera si fiind cu mai multe functii nu va merge...trebuie cautat o metoda de a (micsora sau mari cursa manetei.....acuma nu sunt sigur ca trebuie micsorat sau mari cand ajung akasa iti dau si marimile pt fiecare).
Eu reglez doar rece/cald deoarece pt restu nu am nevoie, traseul pt parbriz, lateral il las deschis iar pt picioare il inchid(nu se poate deschide deoarece are un robinet comun cu traseul lateral).acuma caut metode cum sal actionez printrun motor,iar cursa robinetelor este mic trebuie sa utilizez motoare pas cu pas.
ps masoara cat iese cablul de la kadett si cat de la astra.
- stanga jos(robinetul cu maneta cea mai lunga) este cald/rece.
- stanga sus(langa gura de aerisire cetrala) parbriz(are maneta scurta).
- dreapta pt lateral/picioare.
nu sunt 100% dar verifici
comenzile nu leam rezolvat inca...deoarece nu se potrivesc.partea cu fixarea capatului rezolvi usor tai jos capatul cablului si al conductei(unde este prins acel suportul de fixare si vezi in ce pozitie va sta cablul neincordat...acel cordon il lipesti incapoi pe restul cordonului prin banda izolatoare si eventual pt intarire folosesti o sarma mai tare pe care o fixezi in paralel cu cordonul) iar pt a 'lipi' inapoi cablul cuperi de la un magazin cu piese electronice o 'mufa' cu suruburi,(bagheta sau cum i se mai zice) in ambele capete ai suruburi de fixare a cablului..
ps. am incercat sa lipesc cu fel si fel de metode dar numai aceasta a dat efect.
iar in legatura cu conectarea la maneta de astra f aicea incep problemele...cele 2 manete nu au curse egale(acuma nu mai stiu care cat are) dar nu se potrivesc. la rece/cald nu prea o sa ai probleme dar la celelalte vor fi, deoarece maneta pt directionare catre parbriz/picior/lateral sunt intruna nu ca la kadett iar cursa manetei difera si fiind cu mai multe functii nu va merge...trebuie cautat o metoda de a (micsora sau mari cursa manetei.....acuma nu sunt sigur ca trebuie micsorat sau mari cand ajung akasa iti dau si marimile pt fiecare).
Eu reglez doar rece/cald deoarece pt restu nu am nevoie, traseul pt parbriz, lateral il las deschis iar pt picioare il inchid(nu se poate deschide deoarece are un robinet comun cu traseul lateral).acuma caut metode cum sal actionez printrun motor,iar cursa robinetelor este mic trebuie sa utilizez motoare pas cu pas.
ps masoara cat iese cablul de la kadett si cat de la astra.
- stanga jos(robinetul cu maneta cea mai lunga) este cald/rece.
- stanga sus(langa gura de aerisire cetrala) parbriz(are maneta scurta).
- dreapta pt lateral/picioare.
nu sunt 100% dar verifici
n3bun_el
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
salut
am si eu un kadett berlina 1.3 din `87 si i-am rupt fata, am cumparat inca o masina de piese dar e 1.8 injectie din `86. Am decis ca pe masina care o fac, cea inscrisa sa-i pun motorul de 1.8 injectie, doar ca aceasta nu are turometru asa ca vreau sa pun bordul de pe cea din `87.
Ma puteti ajuta cu o explicatie unde ar trebui sa leg turometru la motorul de 1.8?
am si eu un kadett berlina 1.3 din `87 si i-am rupt fata, am cumparat inca o masina de piese dar e 1.8 injectie din `86. Am decis ca pe masina care o fac, cea inscrisa sa-i pun motorul de 1.8 injectie, doar ca aceasta nu are turometru asa ca vreau sa pun bordul de pe cea din `87.
Ma puteti ajuta cu o explicatie unde ar trebui sa leg turometru la motorul de 1.8?
Oke
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
florin224
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Alex 1700d
- *
- 7 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Kadett 1990
- Arges
Alex 1700d
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut tuturor. am si eu o intrebare, vreau sa imi schimb si eu bordul cu unu de astra si nu stiu ce ceasuri sa pun ca sa indice corect viteza ca eu am codul 1125 pe ceasu de km si la astra nu am gasit numai 1111,1108 si numai asa niciunul cu 1125 si cam cu ce cod ar fi echivalent sa arate viteza corect. multumesc
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat