- danywhy
- **
- 476 mesaje
- din 16 Oct 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Bucuresti
danywhy
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- danywhy
- **
- 476 mesaje
- din 16 Oct 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Bucuresti
danywhy
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
sqryn
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- topgunrulz
- *
- 32 mesaje
- din 17 Jan 2008
- Astra 2007 1.6 16V
- Bucuresti
topgunrulz
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.6 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2008
- Mesaj Privat
Gigi46
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2010
- Mesaj Privat
adrianceazar a scris:poate cineva sa puna cateva poze cu butonu de pilot automat si sa zica exact unde este situat
La ce masina? ca aici vorbim despre H si tu vad ca ai G... In principiu tot acolo dar depinde cine ti l-a montat pot fi si 2 butoane aruncate oriunde in bord daca nu ai maneta originala
mihi_bis
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
topgunrulz a scris:chiar sunt curios la chestia cu tempomatul la relantai,desi nu este de nici un folos )
In legatura cu pilotul automat la relanti, daca este posibil, nu face nimic altceva decat sa ridice un pic turatia(asta cand masina e in stationare). Cel putin asa este la camionul de la lucru si il folosesc sa fac presiunea la aer . La fosta laguna nu se intampla nimic. La astra...nu stiu ce sa zic ca a mea nu are.
- lcf_156
- **
- 173 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Astra 2007 z19dt
- Bucuresti
lcf_156
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
- MiShU-AsTrA
- *
- 39 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Astra 2005
- Brasov
MiShU-AsTrA
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- pocris
- **
- 261 mesaje
- din 14 Oct 2010
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
pocris
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
Suspectii principali ar fi: switch-urile de la pedalele de ambreiaj si frana, maneta.
Gasesti mai jos ce ai putea sa faci, vezi postul lui maiandrei:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=49566
Gasesti mai jos ce ai putea sa faci, vezi postul lui maiandrei:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=49566
- MiShU-AsTrA
- *
- 39 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Astra 2005
- Brasov
MiShU-AsTrA
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
pocris a scris:Suspectii principali ar fi: switch-urile de la pedalele de ambreiaj si frana, maneta.
Gasesti mai jos ce ai putea sa faci, vezi postul lui maiandrei:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=49566
Gasesti mai jos ce ai putea sa faci, vezi postul lui maiandrei:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=49566
Mersi, o s-o pun pe tester sa vad ce zice !
- GeKados
- **
- 110 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
GeKados
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
- GeKados
- **
- 110 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
GeKados
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
costy72
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
AViorel
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2016
- Mesaj Privat
ENecula
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2018
- Mesaj Privat
Am avut mașina la reparat și când am vrut sã activez pilotul automat acesta nu vroia sã intre în serviciu. Martorul din bord se aprindea mai puțin de o secunda și apoi gata! Știam cã trebuie sã o oprești sã îi iei contactul și apoi sã îl pui din nou și își revenea. Zis și fãcut. S-a manifestat la fel. Adicã nu funcționa. BELEA! Logic, frâna și ambreiajul dezactiveazã pilotul. Așa cã mi-am pus întrebarea dacã nu cumva S-au dereglat senzorii la una dintre pedale. Se intervenise la ambreiaj.
Pentru cã incerca sã facã serviciu dar se razgandea mi-a dat ideea de a ridica pedala în loc sã o apãs :puțin.
Șiiii ,,,,,,surprinzãtor ! Pilotul automat a intrat în serviciu! Mai bine decât oricând!
Dacã înainte trebuia sã încãlzesc motorul, sã rulez cu viteza a treia și dupã aceea primea pilotul automat, acum o ia instant !
Când fãceam oprire în timpul cãlãtoriei ,pierdeam pilotul automat pentru câteva minute bune pânã își revenea! !
Și fostul proprietar a avut aceeași problema și m-a avertizat cã așa funcționeazã. Așa cã M-am conformat!
Mai mult ca sigur, arcul de revenire a pedalelor se înmoaie în timp (sau se depune mizerie între pedala și limitator )și dã simptome de nefuncionalitate .
A propos de frâna de mânã :
SE regleazã din piulita de sub mânerul frânei de mânã dar FIN DE TOT.
Mânerul se trage circa 25 -30 de grade. Dacã se limiteazã doar la câteva grade, rezultatul este cã se va bloca () cablul și cama, ,,,în timp.
Eu am gãsit cablul de pe roata din stânga blocat. Și cele doua came NU reveneau la limitatorul de cursã.
Am dat cu degripant (dupã ce am decuplat cablul și arcul de revenire )și am acționat manual camele pânã reveneau singure înapoi :au și acestea încorporate arcuri de revenire independent de arcul de revenire exterior!
Apoi am montat la loc cablul și arcul, nu înainte de a mai întãri arcul de revenire exterior. Adicã am deformat brațul arcului cu grijã cu circa un centimetru în sensul corect.
De atunci am frânã de mânã !
Functionala!
A propos : cama acționeazã frâna la capãt de cursã în poziția "frânã trasã " !
Este greșitã ideea cã frâna de mânã trebuie sã fie reglatã la cât mai puțini dinți pentru cã AȘA ar ține mai bine !
VÃ UREZ SUCCES !
Pentru cã incerca sã facã serviciu dar se razgandea mi-a dat ideea de a ridica pedala în loc sã o apãs :puțin.
Șiiii ,,,,,,surprinzãtor ! Pilotul automat a intrat în serviciu! Mai bine decât oricând!
Dacã înainte trebuia sã încãlzesc motorul, sã rulez cu viteza a treia și dupã aceea primea pilotul automat, acum o ia instant !
Când fãceam oprire în timpul cãlãtoriei ,pierdeam pilotul automat pentru câteva minute bune pânã își revenea! !
Și fostul proprietar a avut aceeași problema și m-a avertizat cã așa funcționeazã. Așa cã M-am conformat!
Mai mult ca sigur, arcul de revenire a pedalelor se înmoaie în timp (sau se depune mizerie între pedala și limitator )și dã simptome de nefuncionalitate .
A propos de frâna de mânã :
SE regleazã din piulita de sub mânerul frânei de mânã dar FIN DE TOT.
Mânerul se trage circa 25 -30 de grade. Dacã se limiteazã doar la câteva grade, rezultatul este cã se va bloca () cablul și cama, ,,,în timp.
Eu am gãsit cablul de pe roata din stânga blocat. Și cele doua came NU reveneau la limitatorul de cursã.
Am dat cu degripant (dupã ce am decuplat cablul și arcul de revenire )și am acționat manual camele pânã reveneau singure înapoi :au și acestea încorporate arcuri de revenire independent de arcul de revenire exterior!
Apoi am montat la loc cablul și arcul, nu înainte de a mai întãri arcul de revenire exterior. Adicã am deformat brațul arcului cu grijã cu circa un centimetru în sensul corect.
De atunci am frânã de mânã !
Functionala!
A propos : cama acționeazã frâna la capãt de cursã în poziția "frânã trasã " !
Este greșitã ideea cã frâna de mânã trebuie sã fie reglatã la cât mai puțini dinți pentru cã AȘA ar ține mai bine !
VÃ UREZ SUCCES !
- bibu16v
- *******
- 6,870 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,870
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Si... invata sa fii mai putin entuziasmat de modificarile aplicate a.k.a ,,la brațul arcului, etc,, pentru ca reperele masinii au fost gandite ,,din start de catre ingineri,, pentru o functionalitate lunga astfel ca daca la un moment dat nu mai functioneaza corect poate ca trebuie doar sa le demontezi si sa cureti tot ceea ce tine de functionarea sistemului, eventual sa inlocuiesti doar ceea ce este ,,in mod evident defect,, si nimic altceva in plus.