- providra18
- OP
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Va rog sa ma lamuriti si pe mine intr-o privinta. Autonomia care o arata BC e in functie de cat arata acul benzinar din bord sau in functie de cata benzina ai cu adevarat in rezervor? Mie nu-mi indica deloc bine in bord, imi arata total eronat; pun 20L de benzina imi sta acul pe rosu, iar uneori cand pun putina benzina(5-10L), acul se ridica la jumate. Am patit sa-mi arate 1/4 de rezervor si cand colo, am ramas fara benzina. Deci? Pot sa merg linistit si sa ma bazez pe ce arata BC?
OFF TOPIC: ca sa imi indice bine, cred ca trebuie schimbat plutitorul din rezervor nu? A mai schimbat cineva? E greu?
Va Multumesc !
OFF TOPIC: ca sa imi indice bine, cred ca trebuie schimbat plutitorul din rezervor nu? A mai schimbat cineva? E greu?
Va Multumesc !
- faurionutz
- **
- 59 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Calibra 1997 X20XEV
- Suceava
faurionutz
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
Probabil ti-a sarit plutitorul si-ti indica eronat, eu am patit sa-mi sara cu totul dupa ce am facut o intoarcere cu spatele si acul din bord se plimba de la 0 la full non-stop . A fost necesar sa demontez rezervorul, in rest ai un capac deasupra, il scoti, si plutitorul e prins cu cleme de pompa de benzina. Dureaza mai mult demontarea si montarea rezervorului
- providra18
- OP
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
La plutitor m-am gandit si eu. Cand am urcat masina pe rampa, am vazut pompa de benzina pe lateralul rezervorului, intreptata spre fata, nicidecum deasupra rezervorului; cu toate ca nu bag mana in foc, e posibil sa ma fi inselat. Dar in legatura cu numarul de km pe care ii mai am de facut in fuctie de indicatia BC ma lamureste careva?
- faurionutz
- **
- 59 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Calibra 1997 X20XEV
- Suceava
faurionutz
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
Pompa de benzina se afla in rezervor, plutitorul deasemeni, doar k accesul la ele se face prin partea superioara a rezervorului. Indicatiile sunt corecte privind cantitatea de combustibil ce o ai in rezervor, eu nu am computer de bord sa-mi afiseze consumul dar in fct de cat consuma motorul si cat trage din rezervor e corect
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
BC`ul i-ti arata cati km mai ai in functie de consumul mediu si cantitatea din rezervor
deci poti sa mai ai 15 litri si daca ai mers constant cu un consum de 8% sa-ti arate ca mai ai de mers aproximativ 150KM
Sau poti sa ai 15 litri si ai consum constant de 12% si atunci sa-ti arate ca mai ai doar 100KM
Si daca acul nu-ti arata bine atunci este de la plutitor
deci poti sa mai ai 15 litri si daca ai mers constant cu un consum de 8% sa-ti arate ca mai ai de mers aproximativ 150KM
Sau poti sa ai 15 litri si ai consum constant de 12% si atunci sa-ti arate ca mai ai doar 100KM
Si daca acul nu-ti arata bine atunci este de la plutitor
- providra18
- OP
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
- providra18
- OP
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Da, e chiar bine daca e asa...Trebuie sa-mi repar plutitorul din rezervor ca e enervant...Daca BC ar da autonomia calumea, ar fi bine, pentru ca intr-un timp nu socoteam cata benzina am pus si cati km am mers. Cand ieseam cu masina tot mergeam si puneam benzina pana cand intr-o zi m-am trezit cu rezervorul plin:D iar acu indica 45L.
Vlad_slatina- Suspendat
- 63 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Calibra 1993 C20NE
- Olt
Vlad_slatina- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Olt
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
faurionutz a scris:Pompa de benzina se afla in rezervor, plutitorul deasemeni, doar k accesul la ele se face prin partea superioara a rezervorului. Indicatiile sunt corecte privind cantitatea de combustibil ce o ai in rezervor, eu nu am computer de bord sa-mi afiseze consumul dar in fct de cat consuma motorul si cat trage din rezervor e corect
pompa de benzina in rezervor la calibra ta poate,la celelalte e langa rezrvor spre fata masinii...bagi omu' in ceata
- providra18
- OP
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Da...Inseamna ca nu am vazut rau...De obicei la masinile care au pompa de benzina deasupra rezervorului, au capac, in interior, sub bancheta...Iar la calibra asa ceva nu este si stiu ca m-am uitat chiar sa vad unde si cum vine pompa de benzina cu gandul sa schimb filtru de benzina si am vazut ca era in lateralul rezervorului, spre partea din fata a masinii, mai pe romaneste "spre botul masinii".
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- providra18
- OP
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
@marian_sro atunci cum iti explici faptul ca la bord acul imi era la "sub rosu", iar pe BC arata autonomia 95km? Trebuie numaidecat sa remediez problema asta. In momentul in care am ajuns acasa ma apuc de desfacut. Trebuie sa inlocuiesc plutitorul sau se poate remedia problema? Sau...intai trebuie sa vad exact care e problema?
love_speed- Suspendat
- 43 mesaje
- din 03 Oct 2010
- Calibra 1992 c20ne
- Bucuresti
love_speed- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
providra18 a scris:@marian_sro atunci cum iti explici faptul ca la bord acul imi era la "sub rosu", iar pe BC arata autonomia 95km? Trebuie numaidecat sa remediez problema asta. In momentul in care am ajuns acasa ma apuc de desfacut. Trebuie sa inlocuiesc plutitorul sau se poate remedia problema? Sau...intai trebuie sa vad exact care e problema?
Nu ai cum rezolva problema pana nu inlocuiesti sonda litrometrica!
Mai cunosc cazuri ca al tau si problema s-a rezolvat cu inlocuierea sondei...!
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
eu stiu cazuri in care nu era de vina nici litrometrul nici ceasul.era un tranzistor de pe bord.bc-ul nu arata intotdeauna realitatea.si al meu abereaza.
@providra ia-le pe rand.prima data curata bine mufa plutitorului,dupa fa proba cu alt bord si abia dupa schimba plutitorul.eu asa vad ordinea operatiilor ca si grad de dificultate si costuri.mai pot fi si fire rupte pe traseu.(patit si asta)
@providra ia-le pe rand.prima data curata bine mufa plutitorului,dupa fa proba cu alt bord si abia dupa schimba plutitorul.eu asa vad ordinea operatiilor ca si grad de dificultate si costuri.mai pot fi si fire rupte pe traseu.(patit si asta)
- providra18
- OP
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Maine cand voi ajunge acasa o sa dau jos sa vad care e treaba si voi curata pe acolo tot ce se poate curata. A mai zis cineva de sonda litrometrica. E tot una cu plutitorul?
Am un prieten care lucreaza la Opel Gold&Platin si l-am intrebat. Mi-a zis tot asa, ca pot fi mai multe variante, dar in cele mai multe cazuri, la masinile unde se pun doar o anumita cantitate de benzina, adica mai tot timpul(de ex. 10-15 L), plutitorul oscileaza doar pe o anumita parte a rotitei aleia zimtate, iar facand oscilarea doar pe acea bucata, se roade si obligat cantitatea de benzina este eronata.
Am un prieten care lucreaza la Opel Gold&Platin si l-am intrebat. Mi-a zis tot asa, ca pot fi mai multe variante, dar in cele mai multe cazuri, la masinile unde se pun doar o anumita cantitate de benzina, adica mai tot timpul(de ex. 10-15 L), plutitorul oscileaza doar pe o anumita parte a rotitei aleia zimtate, iar facand oscilarea doar pe acea bucata, se roade si obligat cantitatea de benzina este eronata.
- faurionutz
- **
- 59 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Calibra 1997 X20XEV
- Suceava
faurionutz
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
- providra18
- OP
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Din cauza soarelui, nu m-am indurat sa las iesirea cu motorul; deci, nu am reusit sa desfac pompa de benzina si sa vad care e treaba cu plutitorul; in schimb, am facut o proba ca sa zic asa si a decurs cam aiurea. Am mers cu masina pana am ramas fara strop de benzina in rezervor, adica, pana nu a mai pornit. Am bagat 7 litri de benzina in rezervor si am resetat cons. mediu+autonomie. Am pornit masina si am dat cateva ture de oras, mers in limita bunului simt. La consum instant imi arata 10.2 iar autonomia undeva in jur de 60km. La o resetare a autonomiei, distanta de parcurgere cu benzina aflata in rezervor in acel moment a crescut undeva la 111 km. Cum va explicati lucrul acesta? Sincer, pentru mine e o dilema. Eu iau problema in felul urmator: ori BC nu e de pe c20ne(nu as crede asa ceva, deoarece l-am luat de la dsp4tuning si mi l-au recomandat foarte multe persoane), ori e o problema pe instalatia electrica si nu in ultimul rand, e problema la plutitorul din rezervor, fapt pentru care imi indica tot timpul gresit. Am uitat sa precizez ca in momentul in care imi arata in jur de 60km(nu mai tin minte exact) si am dat reset iar autonomia a crescut la 111, am facut iarasi o proba si am mai dat un reset si bineinteles, autonomia nu mai era aceeasi(134) si inca un reset si tot asa, indicele era gresit. Cum va explicati? Sper sa nu fiu stresant cu lucrurile astea care poate unii sunt marunte, dar nu-mi pot explica, nu stiu ce sa fac si chiar e enervanta faza. Sper sa ma ajute cineva sau sa ma faca sa inteleg.
- providra18
- OP
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Andrei_1987- Suspendat
- 2 mesaje
- din 25 Jun 2009
- Calibra 1992 c20xe
- Ilfov
Andrei_1987- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2009
- Mesaj Privat