gianini
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1994 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Am o mare problema cu instalatia electrica a automobilului. Ce se intampla? mi se tot arde regulatorul (releul) de incarcare. Pe langa asta imi descarca bateria de " o usuca" daca ii las borna pusa.
- Intr-o seara la o scurta plimbare prin oras am observat ca luminile de bord cat si de la faruri, au scazut in intansitate pana s-au stins , masina mergand in suturi apoi.
- Dupa pornire am 12.8 V in baterie, la 5 minute dupa am numai 8,7 V ( cu motorul turat ), mentionez ca alternatorul scoate tensiune ce e drept necontrolata.
Intrebare: Sa ramana tensiune pe bujii in continuare ?, sa fie alternatorul dus? sa fie si electromotorul de vina? nu stiu pe unde sa o caut.
revin si cu foto cu urmatoarea ocazie, tot pe tema asta
Am o mare problema cu instalatia electrica a automobilului. Ce se intampla? mi se tot arde regulatorul (releul) de incarcare. Pe langa asta imi descarca bateria de " o usuca" daca ii las borna pusa.
- Intr-o seara la o scurta plimbare prin oras am observat ca luminile de bord cat si de la faruri, au scazut in intansitate pana s-au stins , masina mergand in suturi apoi.
- Dupa pornire am 12.8 V in baterie, la 5 minute dupa am numai 8,7 V ( cu motorul turat ), mentionez ca alternatorul scoate tensiune ce e drept necontrolata.
Intrebare: Sa ramana tensiune pe bujii in continuare ?, sa fie alternatorul dus? sa fie si electromotorul de vina? nu stiu pe unde sa o caut.
revin si cu foto cu urmatoarea ocazie, tot pe tema asta
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat