- ioanv21
- OP
- 128 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Vectra 1901 X17DT
- Hunedoara
ioanv21
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1901 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
fofolino
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2010
- Mesaj Privat
ioanv21 a scris:buna colegii.am o problema la relanti imi trepideaza bordul si volanul implicit,schimbatorul nu trepideaza deloc doar bordul si volanul.imi poate spune si mie cineva care e cauza si cum se poate remedia?merci anticipat
relantiul cat il ai?
si mie imi trepideaza la relantii....insa la mn este si relantiul mic...
- ioanv21
- OP
- 128 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Vectra 1901 X17DT
- Hunedoara
ioanv21
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1901 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ioanv21
- OP
- 128 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Vectra 1901 X17DT
- Hunedoara
ioanv21
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1901 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ioanv21
- OP
- 128 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Vectra 1901 X17DT
- Hunedoara
ioanv21
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1901 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ioanv21
- OP
- 128 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Vectra 1901 X17DT
- Hunedoara
ioanv21
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1901 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- cristi250784
- *
- 20 mesaje
- din 16 Oct 2010
- Vectra 1994
- Caras-Severin
cristi250784
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ioanv21
- OP
- 128 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Vectra 1901 X17DT
- Hunedoara
ioanv21
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1901 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- cristi250784
- *
- 20 mesaje
- din 16 Oct 2010
- Vectra 1994
- Caras-Severin
cristi250784
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2010
- Mesaj Privat
- cristi250784
- *
- 20 mesaje
- din 16 Oct 2010
- Vectra 1994
- Caras-Severin
cristi250784
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Lasati baiatul in pace cu schimbatul injectoarelor. Pentru inceput - motorina buna + filtru nou, apoi in motorina adaugi 30ml aditiv Metabond megasel in 60l combustibil pentru urmatoarele 3 plinuri consecutive si o alergi macar un drum inafara constant la 3000-3500rpm vre-o 100km, iar daca dupa cele 3 plinuri cu aditiv tot nu s-a remediat problema urmatoarea miscare este rectificatul pastilelor de pe supape. Ti-am dat numarul meu de mobil, ma suni si iti imprumut o piesa facuta de un prieten pentru scoaterea/remontarea pastilelor fara a da jos nimic altceva decat capacul culbutorilor (poate le demontam chiar impreuna). La Sibiu avem un atelier unde rectificatul plan al pastilei te costa 10lei/buc. La mine a trebuit sa rectific 5 pastile si una a trebuit sa o adaug mai inalta, insa se potrivesc de la Renault 9/11 diesel de exemplu (sunt tot pastile originale INNA si mai am puse deoparte vre-o 10buc ). Dupa remontare, o sa te minunezi ce bine suna motorul... Succes !
- ioanv21
- OP
- 128 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Vectra 1901 X17DT
- Hunedoara
ioanv21
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1901 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- adyy_codreanu
- *
- 5 mesaje
- din 11 Oct 2010
- Vectra 1996 X17 DT
- Iasi
adyy_codreanu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua. Am si eu aceasta problema cu trepidatia volanului si a bordului la relanti, am crezut ca este de la tampoanele motorului, ce-i drept am gasit cele doua tampoane care cica ar fi cu ulei, cel din dreapta sus si cel din stanga dedesupt cam terminate, dar dupa ce le-am schimbat parca trepideaza si mai tare si nu numai la relanti ci si in acceleratie pana in 2000 de turatii, peste 2000 dispare trepidatia. Sunt din Iasi si daca ma poate ajuta cineva cu un sfat va rog frumos. Este vorba de un OPEL VECTRA B din `96 cu motor de ISUZU de 1,7 TD. Mai am o problema ca nu prea trage, parca nu are putere motorul, sau nu intra turbina. Nu stiu exact si nu stiu daca au legatura cele doua probleme. Va multumesc.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Tampoanele schimbate, le-ai pus noi ? Obligatoriu tampoanele trebuie sa fie hidraulice, vezi sa nu pui de Vectra B modelul pe benzina ca sunt banale, din cauciuc si nu fac fata la diesel in sensul ca motorul va trepida mai mult.
Orice-ai face, la motorizarea asta îti tremura volanul la relanti, mai mult sau mai putin... insa tremura intotdeauna. Dar o sa te obisnuiesti la un moment dat.
Relantiul (cu motorul cald) trebuie sa il ai la 780-800rpm iar dimineata ca sa nu-ti tremure si bordul mai trebuie ca :
- imediat dupa pornirea motorului, sa iti functioneze partea de postincalzire bujii (min. 1min pe vara ... max. 6min pe timp de iarna)
- sa iti functioneze socul automat, la mine acesta functioneaza si vara (clapeta de acceleratie este 'usor trasa', dimineata la prima cheie se vede ca este un spatiu mic intre surubul opritor al clapetei de acceleratie si clapeta, dupa incalzirea motorului aceasta distanta dispare si clapeta de acceleratie se opreste 'simultan' pe ambele suruburi opritoare, unul este surubul opritor de la socul automat si celalalt este relantiul de zi cu zi)
- sa mergi cu motorina buna, sau sa folosesti (ca mine) ulei 2T JASO-FC in motorina, in amestec de 1:300 e suficient. Sau sa folosesti regulat un aditiv de motorina.
Nu e normal sa trepideze motorul si in mers, mai e ceva in neregula.
Motorul nu trage daca furtunul de cauciuc (cel in forma de S) care face legatura intre iesirea superioara a intercooler-ului si teava neagra care duce in admisia presurizata e fisurat pe una din curburi (daca il strangi se pot vedea daca sunt fisuri). In acest caz apare si fumul negru la accelerare, mai evident e dupa 2.400rpm. Mai verifica si colierele furtunelor, de la iesirea din turbo (dedesupt la motor) si cele de pe furtunul in forma de S de la intrarea respectiv iesirea din intercooler.
Orice-ai face, la motorizarea asta îti tremura volanul la relanti, mai mult sau mai putin... insa tremura intotdeauna. Dar o sa te obisnuiesti la un moment dat.
Relantiul (cu motorul cald) trebuie sa il ai la 780-800rpm iar dimineata ca sa nu-ti tremure si bordul mai trebuie ca :
- imediat dupa pornirea motorului, sa iti functioneze partea de postincalzire bujii (min. 1min pe vara ... max. 6min pe timp de iarna)
- sa iti functioneze socul automat, la mine acesta functioneaza si vara (clapeta de acceleratie este 'usor trasa', dimineata la prima cheie se vede ca este un spatiu mic intre surubul opritor al clapetei de acceleratie si clapeta, dupa incalzirea motorului aceasta distanta dispare si clapeta de acceleratie se opreste 'simultan' pe ambele suruburi opritoare, unul este surubul opritor de la socul automat si celalalt este relantiul de zi cu zi)
- sa mergi cu motorina buna, sau sa folosesti (ca mine) ulei 2T JASO-FC in motorina, in amestec de 1:300 e suficient. Sau sa folosesti regulat un aditiv de motorina.
Nu e normal sa trepideze motorul si in mers, mai e ceva in neregula.
Motorul nu trage daca furtunul de cauciuc (cel in forma de S) care face legatura intre iesirea superioara a intercooler-ului si teava neagra care duce in admisia presurizata e fisurat pe una din curburi (daca il strangi se pot vedea daca sunt fisuri). In acest caz apare si fumul negru la accelerare, mai evident e dupa 2.400rpm. Mai verifica si colierele furtunelor, de la iesirea din turbo (dedesupt la motor) si cele de pe furtunul in forma de S de la intrarea respectiv iesirea din intercooler.
- vra_jelly07
- *
- 1 mesaje
- din 18 Nov 2013
- Vectra 2001
- Dolj
vra_jelly07
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2013
- Mesaj Privat
Am Vectra din 2001 2.0 dti.....tremura exagerat la relanti......acul turometrului sta bine...si nici nu are variatii.......plus k dupa apasarea pedalei de acceleratie se schimba ecuatia....in sensul k...atunci masina se comporta normal si nu mai trepideaza......Dar trepidatia la relanti e EXAGERATA.......respect maxim.....as fii recunoscator pt. sfaturi......