- roBERT
- OP
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Acest topic este adresat exclusiv posesorilor masinilor din titlu, practic ma intereseaza cate din masinile echipate cu instalatie de AC o au functionala sau nu, daca da cam care ar fi costurile de intretinere a acesteia sau problemele fregvente. M-ar ajuta foartre mult in luarea unei decizii vis a vis de echiparea unei masini cu acest accesoriu.
Multumesc anticipat,
Multumesc anticipat,
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- OP
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
Costa cam ~300 euro
In principiu nu e greu de montat, se pun componentele din motor, si restul din masina este cat de cat compatibil cu ce e acum. Ce nu e, se modifica
Si eu ma gandeam sa fac asta, dar am renuntat, pt ca nu merita investitia (parerea mea)
Plus ca daca ai ceva defect, sa schimbi piesa resp costa destul de mult, cum a patit si mctoto
In principiu nu e greu de montat, se pun componentele din motor, si restul din masina este cat de cat compatibil cu ce e acum. Ce nu e, se modifica
Si eu ma gandeam sa fac asta, dar am renuntat, pt ca nu merita investitia (parerea mea)
Plus ca daca ai ceva defect, sa schimbi piesa resp costa destul de mult, cum a patit si mctoto
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
mctoto a scris:eu am o conducta crapata asa ca nu merge , sa vad dupa repararea ei daca functioneaza(asa am luat masina).
cat depre costuri se stie ca tot ce inseamna confort costa asa ca daca pica un compresor un radiator platesti ceva.Teava aia la mine costa 200E
cat depre costuri se stie ca tot ce inseamna confort costa asa ca daca pica un compresor un radiator platesti ceva.Teava aia la mine costa 200E
Pai teava aia se poate suda in argon... nu crezi ca iesi mult mai ieftin?
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
gabib77 a scris: Pai teava aia se poate suda in argon... nu crezi ca iesi mult mai ieftin?
nu merge ca e metalica doar la capete si restul e un fel de "cauciuc" foarte dur , va arat odata la intalnire, dar se poate taia si baga o bucat a metalica in zona defecta si asta costa in jur de 40-50E.
@roBERT : oricum aerul isi face toti banii vara , numai eu stiu cata apa am produs cand am mers cu masina vara asta.
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Da,merita din plin AC-ul vara.Iarna trecuta am uitat sa mai folosesc AC-ul si in primavara m-am trezit ca nu mai racea....Mi-era teama ca e ceva grav....am schimbat oringurile de la instalatie si am incarcat cu freon.Acum functioneaza.Este recomandabil sa pornesti AC-ul si iarna,macar o data la 2 saptamani cateva minute.
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Suspendat
- 210 mesaje
- din 12 Aug 2005
- Calibra 1993 C20LET
- Bucuresti
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat
- faur_cipri_12
- *
- 12 mesaje
- din 16 Oct 2006
- Vectra 1995 1.7 TD Isuzu
- Deva
faur_cipri_12
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Deva
- Masina: Vectra 1995 1.7 TD Isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2006
- Mesaj Privat
- vyo81_speed
- **
- 275 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
- bgdrom
- **
- 228 mesaje
- din 20 Apr 2012
- Vectra 1991 c 16nz
- Constanta
bgdrom
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 c 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
- vyo81_speed
- **
- 275 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- vyo81_speed
- **
- 275 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- vyo81_speed
- **
- 275 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
E posibil sa se strice compresorul din cauza ca mintile luminate de la un service mi-a bagat 134a in loc de R12 ,pana anul asta aerul baga rece, dar nu prea mult,de o saptamana am fost la un serice si mi-a verificat instalatia +completat cu freon dupa operatiunea asta baga rece,dar ac-ul a mai mers 3 zile,dupa care nu a mai bagat nici macar ca inainte, adica nu mai porneste nici compresorul.Am observat ca pierde pe la compresor prin spate la capac unde e oringul ala mare,am sters compresorul si am observat ca scrie pe el R12
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- vyo81_speed
- **
- 275 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
Costisitor nu mai are cum sã fie.A fost...când m-am hotãrat sã pãstrez Masina asta. De atunci tot bag bani in ea,ma bate gândul sã cumpar unu nou fiindcã la asta nu mai gãsesc chit de reparatii de fapt oringurile,intrebarea ar fi : dacã iau un compresor nou e fãcut sã meargã cu r134
sau tot r12? Daca fac convertirea de la r12 la r134 trebuie sã schimb si restul de oringurii dupã Masina?
sau tot r12? Daca fac convertirea de la r12 la r134 trebuie sã schimb si restul de oringurii dupã Masina?
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat