Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Acest topic este adresat exclusiv posesorilor masinilor din titlu, practic ma intereseaza cate din masinile echipate cu instalatie de AC o au functionala sau nu, daca da cam care ar fi costurile de intretinere a acesteia sau problemele fregvente. M-ar ajuta foartre mult in luarea unei decizii vis a vis de echiparea unei masini cu acest accesoriu.
Multumesc anticipat,
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
eu am o conducta crapata asa ca nu merge , sa vad dupa repararea ei daca functioneaza(asa am luat masina).
cat depre costuri se stie ca tot ce inseamna confort costa asa ca daca pica un compresor un radiator platesti ceva.Teava aia la mine costa 200E
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
robert: pe calibra veche am fost f multumit de aer. merge perfect, nu pierdea gaz, n-a facut nici o problema.
dar era instalatia de 95, diferita de cea 90-93.
parerea mea e ca atata timp cat masina n-a fost lovita si instalatia peticita (tipic la calibra) ar trebuii sa mearga brici.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
multumesc pentru promtitudinea raspunsurilor voastre, pana acum un unu la unu
Sa vedem cine se mai inscrie la cuvant
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Costa cam ~300 euro

In principiu nu e greu de montat, se pun componentele din motor, si restul din masina este cat de cat compatibil cu ce e acum. Ce nu e, se modifica

Si eu ma gandeam sa fac asta, dar am renuntat, pt ca nu merita investitia (parerea mea)

Plus ca daca ai ceva defect, sa schimbi piesa resp costa destul de mult, cum a patit si mctoto
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:eu am o conducta crapata asa ca nu merge , sa vad dupa repararea ei daca functioneaza(asa am luat masina).
cat depre costuri se stie ca tot ce inseamna confort costa asa ca daca pica un compresor un radiator platesti ceva.Teava aia la mine costa 200E


Pai teava aia se poate suda in argon... nu crezi ca iesi mult mai ieftin?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
gabib77 a scris: Pai teava aia se poate suda in argon... nu crezi ca iesi mult mai ieftin?

nu merge ca e metalica doar la capete si restul e un fel de "cauciuc" foarte dur , va arat odata la intalnire, dar se poate taia si baga o bucat a metalica in zona defecta si asta costa in jur de 40-50E.

@roBERT : oricum aerul isi face toti banii vara , numai eu stiu cata apa am produs cand am mers cu masina vara asta. Crying or Very sad
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da,merita din plin AC-ul vara.Iarna trecuta am uitat sa mai folosesc AC-ul si in primavara m-am trezit ca nu mai racea....Mi-era teama ca e ceva grav....am schimbat oringurile de la instalatie si am incarcat cu freon.Acum functioneaza.Este recomandabil sa pornesti AC-ul si iarna,macar o data la 2 saptamani cateva minute.
  • S@m0v@ru1_Pr@fu1t

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Hai ca am votat si eu la NEfunctional... masina asa am luat-o si aerul nu a functionat nici un moment pe ea pt ca nu m-am ocupat. Eu inca mai sper sa il pot utiliza... Wink Prietenii stiu...
  • faur_cipri_12

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Deva
  • Masina: Vectra 1995 1.7 TD Isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Si eu mi-am luat un Vectra 1.7 td din 1995... si AC nu imi merge...dar mi-a zis un prieten ca daca incarc instalatia cu freon o sa mearga...dar sincer asta vara nu i-am prea simtit lipsa...Very Happy
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ce cantitati de ulei si freon sa bag la vectra c20ne din 1993 am gasit 2 variante si nu stiu care e cea potrivita masini multumesc
Cavalier/Vectra-A 1988-93 R12 1100ml 90001810 PAO 68 240 ml
Cavalier/Vectra-A 1993-95 R134a 750ml 90443840 PAO 68 or PAG ISO 150 295ml
  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu ti bate capul la service au catalog si dupa modelul masinii stiu ei cat trebuie sa bage
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
La service intradevar stiu ei cit sa bage numai ca sint hotii ,exemplu am fost la un service recent si mi-a bagat 90ml de ulei ceia ce mi-se pare putin si as dori sa merg la alt service cu lectia invatata ori imi baga cit vreau eu ulei+refrigerant ori caut alt service,de aceia ma documentez.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
daca bagi 134a si ai avut r12 trebuie schimbate si origurile, depinde ce instalatie ai. Stiu ca mai are un inlocuitor ecologic de r12 care mergea bagat direct dar era cam fara randament. la mine cred ca au fost cam 750ml de freon
ulei nu stiu sa iti zic,
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Cum aflu ce tip de instalație am compresorul e Harrison cod 1135019
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Fa o poza la motor
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
E posibil sa se strice compresorul din cauza ca mintile luminate de la un service mi-a bagat 134a in loc de R12 ,pana anul asta aerul baga rece, dar nu prea mult,de o saptamana am fost la un serice si mi-a verificat instalatia +completat cu freon dupa operatiunea asta baga rece,dar ac-ul a mai mers 3 zile,dupa care nu a mai bagat nici macar ca inainte, adica nu mai porneste nici compresorul.Am observat ca pierde pe la compresor prin spate la capac unde e oringul ala mare,am sters compresorul si am observat ca scrie pe el R12



  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
clar e cu r12 Smile dar nu se mai gaseste si daca se mai gaseste dor la butleie pt frigidere nu la robot.
ai putea incerca sa o treci pe r134 daca nu e prea greu si costistor
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Costisitor nu mai are cum sã fie.A fost...când m-am hotãrat sã pãstrez Masina asta. De atunci tot bag bani in ea,ma bate gândul sã cumpar unu nou fiindcã la asta nu mai gãsesc chit de reparatii de fapt oringurile,intrebarea ar fi : dacã iau un compresor nou e fãcut sã meargã cu r134
sau tot r12? Daca fac convertirea de la r12 la r134 trebuie sã schimb si restul de oringurii dupã Masina?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu , uleiul pt instaltie de r134 ataca oringurile de la instaltiea de r12. acuma nu stiu cat de repede si in ce fel. Eu la mine am schimbat oringurile. Daca la tine nu curge acuma pe nicaieri poti sa faci scihmbarea de compresor si freon si vezi cat o tine si schimbi dupa )
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Chestionar

Vectra A / Calibra instalatie AC Functionala?
Da 66%
NU 33%
6 voturi

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR