Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • ilieani

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema. Motorul este c20ne, an 1993. Porneste f bine, dar nu tine relantiul. Daca scot mufa de la debitmetru, sta la relanti, dar nu merge rotund. Sa fie plecat debitmetru, sau regulatorul de relanti? Multumesc pt ajutor.
Skip ads

  • Frontera_A

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Daca nu tine relanti de ce nu scoti mufa de la valva de relanti? Very Happy De ce naiba se repede toata lumea la debitmetru? In fine, scoate mufa de la valva de relanti si da mai multe detalii "la cald la rece etc". Debitmetrul de C20NE doar daca-ti bagi nasul in el il poti deregla. E atat de serios facut incat e una din putinele piese care inglobeaza electronica si NU se pot defecta singure.
  • ilieani

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
OK. O sa fac si treaba asta si revin cu detalii. Multumesc
  • narcisnedelcu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2007

  • Mesaj Privat
relantiul meu a luat-o razna. pe gpl sta turat 1200ture cel putin iar pe benzina galopeaza.Gazele evacuate atunci cand este pe benzina miros foarte tare a combustil, oare ce sa fie? si am mai observat inca ceva; atunci cand pun contactul nu mi se aprind martorii din bord;abia cand dau sa rotesc cheia pentru pornire se aprind.are cineva idee despre ce se intampla?
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl
  • ilieani

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc, frontera_a, am scos mufa si nu are nici o importanta. Am facut testul cu agrafa si am codul 57 ( Valve Idle Speed Control (ISCV)-Interruption). Am incercat sa o curat, dar fara efect. Banuiesc ca am nevoie de alta Evil or Very Mad . Are cineva sau de unde pot sa cumpar? Multumesc.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
narcisnedelcu a scris:relantiul meu a luat-o razna. pe gpl sta turat 1200ture cel putin iar pe benzina galopeaza.Gazele evacuate atunci cand este pe benzina miros foarte tare a combustil, oare ce sa fie? si am mai observat inca ceva; atunci cand pun contactul nu mi se aprind martorii din bord;abia cand dau sa rotesc cheia pentru pornire se aprind.are cineva idee despre ce se intampla?
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl


c20ne din 1998 nu prea se poate.... ia mai verifica...
  • Frontera_A

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Inainte s-o cumperi verifica firele care merg la ea inclusiv mufa. De noua ti se taie respiratia (900ron), de veche merge de la orice Omega C20NE. Ar trebuie sa fie plin pe la dezmembrari.
  • narcisnedelcu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2007

  • Mesaj Privat
kriu a scris:
narcisnedelcu a scris:relantiul meu a luat-o razna. pe gpl sta turat 1200ture cel putin iar pe benzina galopeaza.Gazele evacuate atunci cand este pe benzina miros foarte tare a combustil, oare ce sa fie? si am mai observat inca ceva; atunci cand pun contactul nu mi se aprind martorii din bord;abia cand dau sa rotesc cheia pentru pornire se aprind.are cineva idee despre ce se intampla?
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl


c20ne din 1998 nu prea se poate.... ia mai verifica...


c20ne/1998cmc(2.0) an fb 1994
HELP! Sad
  • ilieani

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat firele, mufa, sunt ok. Am comandat regulatorul de relanti, sh, 100 lei. Astept sa vina si sa vedem ce se intampla.
  • ilieani

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Apropo, ce tip de bujii folositi si cu ce distanta, pt c20ne ?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
bosch wr7dc sau wr8dc, ngk bkr6ek, champion rn9ycc.
toate astea sunt probate de mine pe c20ne.

mosoara iac-ul cu ohmetru.trebuie sa aiba 5-8 ohm.merge de la orice c20ne.poti face proba si cu alt debitmetru.se mai strica si cam astea sunt simptomele.relanti instabil.
  • ilieani

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Buna.Cu iac-ul am rezolvat, nu mai apare eroare. In schimb am 73 ( Air Flow Sensor (AFS) Low voltage ), cred ca aceasta eroare am avut-o de la inceput, dar am ziz ca am scos mufa, dar apare si dupa resetare. Imi trebuie si debitmetru sau ce inseamna "de joasa tensiune"? Mad Nu am nici un martor in bord. Multumesc
  • Frontera_A

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Resetarea se face dupa 4-5 porniri in care sa inregistreze corect toti senzorii. Low voltage se poate sa fie si din cauza ca e clapeta blocata de la trecerea anilor si nu mai raspunde corect la volumul de aer aspirat. Da jos debitmetrul si fara sa-i scoti capacul de plastic care e capsat si sigilat vezi daca se misca usor clapeta de aer. Daca da.... inseamna alt debitmetru.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu neaparat.daca ai eliminat toate cauzele , un debitmetru bolnav se poate regla.cum merge masina acum dupa ce ai schimbat iac? vezi toate firele sa faca contact bine.clapeta de acceleratie ai curatat-o vreodata?

iti recomand sa cauti un tester pt masina ta. cel care da rezultate cel mai bune e opel scanner.daca ai drum prin sibiu vb cu dtaotao.daca ai drum prin neamt te ajut eu.
  • ilieani

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:nu neaparat.daca ai eliminat toate cauzele , un debitmetru bolnav se poate regla.cum merge masina acum dupa ce ai schimbat iac? vezi toate firele sa faca contact bine.clapeta de acceleratie ai curatat-o vreodata?

iti recomand sa cauti un tester pt masina ta. cel care da rezultate cel mai bune e opel scanner.daca ai drum prin sibiu vb cu dtaotao.daca ai drum prin neamt te ajut eu.


Salutare. Masina merge OK, nu intrerupe, se accelereaza bine, nu am martori in bord, dar nu tine relantiul. Astazi o sa pun alt debitmetru de proba. Am curatat si clapeta de acceleratie.
  • ilieani

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Laughing In sfarsit s-a rezolvat. Cu alt debitmetru. Merge OK. Inca o intrebare. Nu mi se mai aprinde nici un martor in bord cand pun contactul, sa fie vreo siguranta ? Multumesc pt ajutor.
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nici la mine nu merge relantiul ok.La mine se pare ca ar fi regulatorul de presiune.
Am verificat asa:am pus manometrul pe tur si aveam sub 2bari am scos furtunul de la retur si l-am strangulat si a inceput sa urce acul pina pe la 6 bari,deci pompa baga dar regulatorul lasa sa curga pe retur prea mult.Deci cam asta ar fi concluzia mea si a electricianului.

Ce parere aveti asa o fi?

multam
  • Frontera_A

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
2-2.5 bari trebuie sa fie in instalatie normal. Deci....regulatorul functioneaza probabil corect.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
narcisnedelcu a scris:relantiul meu a luat-o razna. pe gpl sta turat 1200ture cel putin iar pe benzina galopeaza.Gazele evacuate atunci cand este pe benzina miros foarte tare a combustil, oare ce sa fie? si am mai observat inca ceva; atunci cand pun contactul nu mi se aprind martorii din bord;abia cand dau sa rotesc cheia pentru pornire se aprind.are cineva idee despre ce se intampla?
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl


mersul galopat poate sa fie din debitmetru, sau, nu stiu sigur daca la modelul asta avem egr.
zic de egr pt ca am patit-o la un cielo din 2003 saptamana trecuta, si ca rezolvare, am scos furtunul de vacum de la el. acum este ok
poti incerca si tu mai intai prin scoaterea mufei de la debitmetru, si apoi prin scoaterea furtunasului de vacum (daca exista si la noi asa ceva)
  • blaze90

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut baieti sunt nou in club opel si am o problema la masina. Sad am un opel vectra a motor c20ne an 1992 si atunci cand o pornesc nui tine relantiul si se tureaza incontinu ajunge pana la 1500 2000 de turati .nu stiu ce sa fc .ajutor .dk stiti ce care ar fi problema
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR