ilieani
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Daca nu tine relanti de ce nu scoti mufa de la valva de relanti? De ce naiba se repede toata lumea la debitmetru? In fine, scoate mufa de la valva de relanti si da mai multe detalii "la cald la rece etc". Debitmetrul de C20NE doar daca-ti bagi nasul in el il poti deregla. E atat de serios facut incat e una din putinele piese care inglobeaza electronica si NU se pot defecta singure.
ilieani
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- narcisnedelcu
- **
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
relantiul meu a luat-o razna. pe gpl sta turat 1200ture cel putin iar pe benzina galopeaza.Gazele evacuate atunci cand este pe benzina miros foarte tare a combustil, oare ce sa fie? si am mai observat inca ceva; atunci cand pun contactul nu mi se aprind martorii din bord;abia cand dau sa rotesc cheia pentru pornire se aprind.are cineva idee despre ce se intampla?
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl
ilieani
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
narcisnedelcu a scris:relantiul meu a luat-o razna. pe gpl sta turat 1200ture cel putin iar pe benzina galopeaza.Gazele evacuate atunci cand este pe benzina miros foarte tare a combustil, oare ce sa fie? si am mai observat inca ceva; atunci cand pun contactul nu mi se aprind martorii din bord;abia cand dau sa rotesc cheia pentru pornire se aprind.are cineva idee despre ce se intampla?
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl
c20ne din 1998 nu prea se poate.... ia mai verifica...
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
- narcisnedelcu
- **
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
kriu a scris:
c20ne din 1998 nu prea se poate.... ia mai verifica...
narcisnedelcu a scris:relantiul meu a luat-o razna. pe gpl sta turat 1200ture cel putin iar pe benzina galopeaza.Gazele evacuate atunci cand este pe benzina miros foarte tare a combustil, oare ce sa fie? si am mai observat inca ceva; atunci cand pun contactul nu mi se aprind martorii din bord;abia cand dau sa rotesc cheia pentru pornire se aprind.are cineva idee despre ce se intampla?
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl
c20ne din 1998 nu prea se poate.... ia mai verifica...
c20ne/1998cmc(2.0) an fb 1994
HELP!
ilieani
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
ilieani
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
ilieani
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
Buna.Cu iac-ul am rezolvat, nu mai apare eroare. In schimb am 73 ( Air Flow Sensor (AFS) Low voltage ), cred ca aceasta eroare am avut-o de la inceput, dar am ziz ca am scos mufa, dar apare si dupa resetare. Imi trebuie si debitmetru sau ce inseamna "de joasa tensiune"? Nu am nici un martor in bord. Multumesc
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Resetarea se face dupa 4-5 porniri in care sa inregistreze corect toti senzorii. Low voltage se poate sa fie si din cauza ca e clapeta blocata de la trecerea anilor si nu mai raspunde corect la volumul de aer aspirat. Da jos debitmetrul si fara sa-i scoti capacul de plastic care e capsat si sigilat vezi daca se misca usor clapeta de aer. Daca da.... inseamna alt debitmetru.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
nu neaparat.daca ai eliminat toate cauzele , un debitmetru bolnav se poate regla.cum merge masina acum dupa ce ai schimbat iac? vezi toate firele sa faca contact bine.clapeta de acceleratie ai curatat-o vreodata?
iti recomand sa cauti un tester pt masina ta. cel care da rezultate cel mai bune e opel scanner.daca ai drum prin sibiu vb cu dtaotao.daca ai drum prin neamt te ajut eu.
iti recomand sa cauti un tester pt masina ta. cel care da rezultate cel mai bune e opel scanner.daca ai drum prin sibiu vb cu dtaotao.daca ai drum prin neamt te ajut eu.
ilieani
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:nu neaparat.daca ai eliminat toate cauzele , un debitmetru bolnav se poate regla.cum merge masina acum dupa ce ai schimbat iac? vezi toate firele sa faca contact bine.clapeta de acceleratie ai curatat-o vreodata?
iti recomand sa cauti un tester pt masina ta. cel care da rezultate cel mai bune e opel scanner.daca ai drum prin sibiu vb cu dtaotao.daca ai drum prin neamt te ajut eu.
iti recomand sa cauti un tester pt masina ta. cel care da rezultate cel mai bune e opel scanner.daca ai drum prin sibiu vb cu dtaotao.daca ai drum prin neamt te ajut eu.
Salutare. Masina merge OK, nu intrerupe, se accelereaza bine, nu am martori in bord, dar nu tine relantiul. Astazi o sa pun alt debitmetru de proba. Am curatat si clapeta de acceleratie.
ilieani
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- florin_darabut
- **
- 197 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Nici la mine nu merge relantiul ok.La mine se pare ca ar fi regulatorul de presiune.
Am verificat asa:am pus manometrul pe tur si aveam sub 2bari am scos furtunul de la retur si l-am strangulat si a inceput sa urce acul pina pe la 6 bari,deci pompa baga dar regulatorul lasa sa curga pe retur prea mult.Deci cam asta ar fi concluzia mea si a electricianului.
Ce parere aveti asa o fi?
multam
Am verificat asa:am pus manometrul pe tur si aveam sub 2bari am scos furtunul de la retur si l-am strangulat si a inceput sa urce acul pina pe la 6 bari,deci pompa baga dar regulatorul lasa sa curga pe retur prea mult.Deci cam asta ar fi concluzia mea si a electricianului.
Ce parere aveti asa o fi?
multam
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
narcisnedelcu a scris:relantiul meu a luat-o razna. pe gpl sta turat 1200ture cel putin iar pe benzina galopeaza.Gazele evacuate atunci cand este pe benzina miros foarte tare a combustil, oare ce sa fie? si am mai observat inca ceva; atunci cand pun contactul nu mi se aprind martorii din bord;abia cand dau sa rotesc cheia pentru pornire se aprind.are cineva idee despre ce se intampla?
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl
Astept pareri....multumesc anticipat
motor c20ne/1998 benzina+gpl
mersul galopat poate sa fie din debitmetru, sau, nu stiu sigur daca la modelul asta avem egr.
zic de egr pt ca am patit-o la un cielo din 2003 saptamana trecuta, si ca rezolvare, am scos furtunul de vacum de la el. acum este ok
poti incerca si tu mai intai prin scoaterea mufei de la debitmetru, si apoi prin scoaterea furtunasului de vacum (daca exista si la noi asa ceva)
blaze90
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2010
- Mesaj Privat