- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
viorelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2009
- Mesaj Privat
ccostras a scris:E posibil ca cel care a "activat " pe forum sa fi folosit falsuri? Ma gandesc sa fi dat un filtru facut de el, filtru care sa nu aiba nimic in comun cu filtrul la care se face referire pe site?
E cineva care a cumparat direct de la sursa, de la Corneliu Birtok? Ma uitam pe pozele de pe site-ul producatorului si acolo apar, spre sfarsit , imagini cu filtre care au hartia alba? Voi ati incercat ceva cu hartie colorata, nu?
E cineva care a cumparat direct de la sursa, de la Corneliu Birtok? Ma uitam pe pozele de pe site-ul producatorului si acolo apar, spre sfarsit , imagini cu filtre care au hartia alba? Voi ati incercat ceva cu hartie colorata, nu?
...dar de ce nu il sunati voi pe Corneliu si intrebati despre omul care ofera filtrele astea pe toate forumurile?...decat sa va dati cu presupusul.Un prieten a sunat si s-a lamurit.Datele lui sunt acolo pe siteul sursa.
@sorin666...reclama la ce...la Dacia Logan sau la forumul dedicat?...poate reclama la culorile din avatar(rosu,albastru...)...sau reclama la mascotele TUX...fii serios!Cat despre filtru mi-am expus cateva pareri...bineinteles de nespecialist, doar pareri constatate ale unui produs care l-am achizitionat.
Nu stiam ca sunteti asa impaiati!
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ca sa inlaturam o confuzie lasata poate din greseala ori cu intentia de a nu da prea multe amanunte despre sistemul de apreciere a unei INVENTII eu stiu ca se pune accent pe promovarea IDEII nu a PRODUSULUI si premierea ideilor avand in vedere ca produsele prezentate sunt perfectibile.Saloanele de inventica asta fac stimuleaza creativitatea asigura mediatizarea ideilor etc ........,promoveaza deci ideea respectiva nu garanteaza un produs anume el (salonul)nefiind TUV ori RAR-ul nici fostul INSTITUT DE CERCETARE MOTOARE TERMICE pe care aidoma multor institute puterile de dupa 89 le-au distrus cu mare aplomb.
Nu este corecta folosirea ca argument pentru un produs ca cel de fata ,dar faptul ca mai mult sau mai putin din autosugestie multumesc o categorie de utilizatori vom avea polemici la nesfarsit pe aceasta tema care este foarte simpla in fapt.Este un produs cu un segment bine determinat de utilizatori care in nici un caz nu va fi de mare serie si nici nu va inlocui invechitele carcase de filtru,pe unii ii va multumi pe altii nu si atat nimic mai mult.
In concluzie este vorba despre premierea IDEII de optimizare a admisiei de aer pentru motoarele cu ardere interna si atat iar munca de optimizare pentru fiecare marca si model din diferiti ani de fabricatie in parte este IMPOSIBILA.
Nu este corecta folosirea ca argument pentru un produs ca cel de fata ,dar faptul ca mai mult sau mai putin din autosugestie multumesc o categorie de utilizatori vom avea polemici la nesfarsit pe aceasta tema care este foarte simpla in fapt.Este un produs cu un segment bine determinat de utilizatori care in nici un caz nu va fi de mare serie si nici nu va inlocui invechitele carcase de filtru,pe unii ii va multumi pe altii nu si atat nimic mai mult.
In concluzie este vorba despre premierea IDEII de optimizare a admisiei de aer pentru motoarele cu ardere interna si atat iar munca de optimizare pentru fiecare marca si model din diferiti ani de fabricatie in parte este IMPOSIBILA.
viorelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2009
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- teovvis
- **
- 364 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Prahova
teovvis
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Va fac eu masinile sa consume mai putin, garantat. Imi trimiteti mie cate 300 ron, si pe urma fac eu o incantatie "secreta" si sa vezi ce scade consumul la masina. Garantat in luna in care imi trimiteti mie banii o sa aveti consumul mai scazut ca n-o sa mai aveti bani de benzina . Daca vreti mai am o inventie. Va fac masina sa pluteasca. Imi spuneti unde stati si vin eu noaptea si o las pe caramizi si sa vezi dimineata cum arata fara roti de zici ca pluteste
- Steffano
- ****
- 1,188 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
Steffano
- Mesaje scrise: 1,188
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pe acele meleaguri oamenii nu mai cred in basme cu zmei si stiu ca atunci cand vrei economie iti iei un diesel,putere mai mare un motor mai puternic si masina se lasa asa cum e ea nu reinventezi nimic care ulterior s-ar putea dovedi pagubos....dar cand vrei sa le ai pe toate trei in aceeasi masina solutia nu poate fi decat...o minune.
- teovvis
- **
- 364 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Prahova
teovvis
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ei dragii mosului a venit si vremea sa explicam pana la capat ce-i cu acele carcase de la filtru de aer ale masinilor noastre pe care ingratii nepriceputii si degeaba platitii ingineri de la GM le-au pus in compartimentul motor numai ca sa ne faca noua in ciuda sa ne fure cei 2-3 caluti sa nu lase zgomotul ala oracait sa se auda in toata splendoarea lui in habitaclu....dar sa ne fereasca sa ramanem in drum pe asemenea geruri,ceea ce am economisit e adevarat in primavara ,ca vara tot nu e bine sa aspire din compartimentul motor vom plati pe vremea asta cand temperatura prea scazuta a aerului aspirat va determina si consum pe masura .....asadar acele calcule si incercari au fost facute tinand cont de toate situatiile intalnite in exploatare iar cine vrea sa mearga in orice conditii e bine sa lase toate plasticele acolo la locul lor si sa incerce alte metode de a creste performanta fara sa ramana in drum.
Raul M.
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2013
- Mesaj Privat
http://www.realitatea.net/i...auto_1158264.html
Tocmai a aparut articolul! Dupa ce l-ati blamat pe saracul om in 17 pagini iata ca a luat aur la salonul de la Geneva si in 2013 . Probabil daca era ceva marca cunoscuta occidentala nu v-ati fi sucit atata. Eu o sa imi cumpar unul sa vad ce se intampla pentru ca am un consum de 10,5/100 . Pace!
Tocmai a aparut articolul! Dupa ce l-ati blamat pe saracul om in 17 pagini iata ca a luat aur la salonul de la Geneva si in 2013 . Probabil daca era ceva marca cunoscuta occidentala nu v-ati fi sucit atata. Eu o sa imi cumpar unul sa vad ce se intampla pentru ca am un consum de 10,5/100 . Pace!
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Asa suntem noi romanii avem prostul obicei unii dintre noi sa citim cu mare atentie care este rolul tubulaturii de admisie,printre altele asigura o temperatura cat mai constanta multe modele pregatite pentru conditii grele de clima dispun de captator de caldura de la galeria de admisie ceea ce in climat rece inseamna performanta si consum redus,nivelul de zgomot destul de important este la fel modulat prin cutia de rezonanta,forma si perfomantele definitive si intrate in productia de serie reprezinta incercari la temperaturi extreme ,nivel de zgomot si nu in ultimul rand raport pret\performanta si accesul la piesele de schimb.
Daca specialistii formati pe net pot sustine ca au testat ideea lor in conditiile in care o face Mercedes atunci jos palaria dar sa apari cu texte de genul reduce cu pana la 20 la suta consumul si mareste cu pana la 30 la suta performantele dupa care apare varianta de 10 la suta si ultima si cea mai apropiata fiind de 7,5 la suta iar in realitate este de max 2-5% in conditii ideale de temperatura si creste consumul cu mult mai mult in conditii extreme.
Ma mira agresivitatea cu care se sustin lucruri neadevarate,amestecate cu franturi de adevar cum ar fi referiri la compresoarele statice care nu au de-a face cu filtrele supraaspirante care de fapt sunt filtre supradimensionate si cam atat la un pret intre 3-10 ori mai mari decat un element filtrant dedicat marcii.
P.S. pentru cine se ocupa cu diagnoza nu in sistem hobby ci profesional oare ce are de zis parametrul......temperatura aer admisie?
Daca specialistii formati pe net pot sustine ca au testat ideea lor in conditiile in care o face Mercedes atunci jos palaria dar sa apari cu texte de genul reduce cu pana la 20 la suta consumul si mareste cu pana la 30 la suta performantele dupa care apare varianta de 10 la suta si ultima si cea mai apropiata fiind de 7,5 la suta iar in realitate este de max 2-5% in conditii ideale de temperatura si creste consumul cu mult mai mult in conditii extreme.
Ma mira agresivitatea cu care se sustin lucruri neadevarate,amestecate cu franturi de adevar cum ar fi referiri la compresoarele statice care nu au de-a face cu filtrele supraaspirante care de fapt sunt filtre supradimensionate si cam atat la un pret intre 3-10 ori mai mari decat un element filtrant dedicat marcii.
P.S. pentru cine se ocupa cu diagnoza nu in sistem hobby ci profesional oare ce are de zis parametrul......temperatura aer admisie?