Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • AnakynBlade

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut tuturor am sa icnerc sa fiu cat se poate de explicit desi nu sunt un cunoscator desavarsit.

Masina mea e un astra G 2002 motor Y17DT 16 v , am fost sa imi fac ITP si mi s-a zis ca are pierderi mari de ulei si motorina, Mecanicul respectiv o mentionat ceva de un semering ( nu am idee care ) eu am inceput sa fiu atent unde parchez ca sa imi pot da seama daca curge ceva si am vazut ca pierde numai motorina nu am gasit nici o pata de ulei dar tot odata poate fi posibil si asta. Din cate am inteles o zis si ceva de distributie care daca nu ma insel la motorul meu stiu sigur ca pompa de apa este pe rola de accesori si distributia nu e legata de asta si ma gandeam ca s-ar putea sa fie vre-o garnitura ceva de pe la injectoare ( ce treaba are distributia cu motorina n-am ideee tocmai de asta apelez la voi sa ma lamuriti )

Am cautat am dat search peste tot si din cate am inteles ar putea fii ori de la Injectoare ori de la garnitura lor ori de la Pompa de injectie, am mai vazut pe undeva ceva despre o electro valva dar sincer sa fiu nu am nici cea mai vaga idee de unde.

Asi vrea si eu sa stiu daca ma poate ajuta cineva in privinta asta? adica cum imi pot da seama pe unde pierde, cam care ar fi metodele de depistare a unei astfel de probleme.

Pe aici pe forum am citit ceva de o garnitura de la injector care sar putea rezolva usor.
Prin alte parti am citit ceva si despre pompa de injectie care e destul de costisitor din cate am inteles eu orice manevra cu ea ( ma refer la manopera + piese sau doamne fereste toata pompa )
Am verificat si manualul de reparatii si intretinere Astra G si Zafira , dar cand o venit vorba despre motor nu am dat de nici un hint despre diesel scria numai despre motoarele pe benzina.
Presupun ca exista si un astfel de manual si pentru motorizarile diesel.

Mentionez ca am folosit functia search dar nu am gasit exact ce cautam daca este momentan deschis un topic legat de acest subiect si care ma poate lamuri va rog indrumatima spre el si cei in masura ( moderatorii ) sa stearga acest Topic.

Orice raspuns ontopic e bine venit si apreciat. Va multumesc anticipat pentru timpul acordat. Cu stima
Sper ca am fost in mare cat de cat explicit.
Skip ads

  • AnakynBlade

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Chiar nu a avut nimeni problema asta ?
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Motorina pierzi prin mufa de la valva spill de pe pompa de injectie.Daca scutul are motorina pe el in partea din spate aproape sigura valva este cauza.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@AnakynBlade

din cele descrise de tine problema e destul de clara, pierzi motorina prin senzorul de se afla pe pompa de inalta presiune si nu poti sa il vezi decat pe sub masina dand scutul jos
rezolvarea problemei se face prin inlocuirea acelui senzor asta daca il gasesti pe la dezmembrari separat
ca altfel trebuie sa iei pompa cu tot
bafta la reparatii
  • cetin

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0

Citeste topicul si te vei lamuri singur despre ce e vorba...
  • AnakynBlade

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@lucio85 mersi mult, am gasit informatii despre acel senzor de care spui tu si am dat de o discutie destul de interesanta cu cateva poze orientative pe tema asta
Las un Link

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9531

@cetin mersi mult, linkul de mai sus l-am gasit cu ajutorul linkului tau

Dar am o intrebare
Din ce am citit eu de mai sus ( din linkul postat ) am inteles ca asta ar putea fi rezolvarea daca imi intra motorina in ecu , dar am vazut pe cineva care are cam aceasi problema ca mine care nu ii urca in ecu ci ii cade pe o planetara care imprastie peste tot benzina si nu iti dai seama exact de unde curge,

Din rezolvarile postate de ei am citit ceva legat de o solutie rezistenta la presiune si temperatura , care poate fi pusa la baza acelor 2 pini ca sa nu mai scape , acuma vreau si eu sa stiu daca imi puteti recomanda ceva si daca aveti idee de unde asi putea sa fac rost de garniturile acelui senzor in cazul in care ele ar fi problema.
Si inca ceva stie cineva cam cum asi putea sa ajung la senzorul respectiv ? ( adica care este metoda corecta de demontare a acestuia )

Inca o data va multumesc tuturor pentru raspunsurile voastre utile Very Happy.
  • vidutzu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@AnakynBlade sal. Ai gasit pe cineva in Iasi care sa rezolve problema cu scurgerea de motorina(y17dt).Am fost si eu la mecanic si a zis ca nu are ce face decat sa schimb pompa de injectie cu totul.Singurul lucru pe care l-a propus a fost sa miste cablurile alea care ies din senzor ,astfel incat sa picure direct jos (sa nu sa se mai prelinga pe tot motorul)
  • draghici florin

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1,7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mie m-ia stricat si calculatorul de sus ca motorina urca pana sus la o jumatate de ora opream la vulcanizare si suflam la compresor motorina din calculator , pana sa dus si calculatorul dupa ce am schimbat calculatorul am taiat toate firele care duceau la calculator si am pus o mufa de calculator si motorina urca pana acolo si pe urma o ia in jos si toate astea pentru ca nu stiam care era firul care baga motorina in calculator , acum am probleme ca intra mirosul de motorina in masina asa ca cea mai buna solutie este sa desfaca senzorul si sa toarne in el o rasina ceva e destul de grav
  • speede_dany

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
pentru problema cu pierderi de motorina nu trebuie schimbata pompa de inalte ...........doar sonda , care se reconditioneaza ! se toarna o solutie de rasina in mufa , dupa ce se trag alte fire din pinteni, si dupa ce rasina se intareste , garantat nu mai curge ! undeva in pantelimon este un service ce se ocupa cu asa ceva !
  • Y411

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salut la fel am crezut și eu ca e gasesc motorina sub ea nu mult dar nu e ok și m.am uitat la acel senzor e uscat acolo în zona lui în schimb sunt la țevi care întra în pompa cred si pe acolo la una din ele se vede picatura cum atarna banuiesc ca pe acolo pierde ce as putea sa I fac ? Am atașat o poza observ ca imi curge destul de rau
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La motoarele alea motorina acolo poate fi de la valva buclucasa de la tevile de pe pompa de injectie sau de la returul de la injectoare este sus pe chiulasa iesirea pe o singura teava cuplata cu un stut cu doua saibe de cupru si mai curge si pe acolo de obicei.
La piulitele tevilor de la pompa de injectie ai acces doar sa dai jos electromotorul, e al dracu de greu de scos un surub asa ca prefer sa scot electromotorul de pe reductor ca e simplu se desface plusul permanent de pe starter cu cheia de 13 apoi plusul de comanda de pe starter cu 10 , cu o cheie de 8 se desfac suruburile lungi ale electromotorului si iese doar el foarte elegant.Se folosesc chei tubulare speciale pentru strans piulitele alea.(deconectezi bateria cat umbli in zona aia cu chei si alte obiecte metalice)
Inainte sa incepi munca asta verifica totusi returul ala sa nu curga si pe acolo este pe spatele chiulasei imediat sub capacul de plastic de la tacheti.Daca si pe acolo curge foloseste numai saibe originale GM restul sunt din material prea tare si nu etanseaza niciodata bine oricat le-ai decali sau curata cu smirghel fin.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR