- AnakynBlade
- OP
- 54 mesaje
- din 29 Apr 2010
- Astra 2002 Y17DT
- Iasi
AnakynBlade
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2010
- Mesaj Privat
Masina mea e un astra G 2002 motor Y17DT 16 v , am fost sa imi fac ITP si mi s-a zis ca are pierderi mari de ulei si motorina, Mecanicul respectiv o mentionat ceva de un semering ( nu am idee care ) eu am inceput sa fiu atent unde parchez ca sa imi pot da seama daca curge ceva si am vazut ca pierde numai motorina nu am gasit nici o pata de ulei dar tot odata poate fi posibil si asta. Din cate am inteles o zis si ceva de distributie care daca nu ma insel la motorul meu stiu sigur ca pompa de apa este pe rola de accesori si distributia nu e legata de asta si ma gandeam ca s-ar putea sa fie vre-o garnitura ceva de pe la injectoare ( ce treaba are distributia cu motorina n-am ideee tocmai de asta apelez la voi sa ma lamuriti )
Am cautat am dat search peste tot si din cate am inteles ar putea fii ori de la Injectoare ori de la garnitura lor ori de la Pompa de injectie, am mai vazut pe undeva ceva despre o electro valva dar sincer sa fiu nu am nici cea mai vaga idee de unde.
Asi vrea si eu sa stiu daca ma poate ajuta cineva in privinta asta? adica cum imi pot da seama pe unde pierde, cam care ar fi metodele de depistare a unei astfel de probleme.
Pe aici pe forum am citit ceva de o garnitura de la injector care sar putea rezolva usor.
Prin alte parti am citit ceva si despre pompa de injectie care e destul de costisitor din cate am inteles eu orice manevra cu ea ( ma refer la manopera + piese sau doamne fereste toata pompa )
Am verificat si manualul de reparatii si intretinere Astra G si Zafira , dar cand o venit vorba despre motor nu am dat de nici un hint despre diesel scria numai despre motoarele pe benzina.
Presupun ca exista si un astfel de manual si pentru motorizarile diesel.
Mentionez ca am folosit functia search dar nu am gasit exact ce cautam daca este momentan deschis un topic legat de acest subiect si care ma poate lamuri va rog indrumatima spre el si cei in masura ( moderatorii ) sa stearga acest Topic.
Orice raspuns ontopic e bine venit si apreciat. Va multumesc anticipat pentru timpul acordat. Cu stima
Sper ca am fost in mare cat de cat explicit.
- AnakynBlade
- OP
- 54 mesaje
- din 29 Apr 2010
- Astra 2002 Y17DT
- Iasi
AnakynBlade
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2010
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
din cele descrise de tine problema e destul de clara, pierzi motorina prin senzorul de se afla pe pompa de inalta presiune si nu poti sa il vezi decat pe sub masina dand scutul jos
rezolvarea problemei se face prin inlocuirea acelui senzor asta daca il gasesti pe la dezmembrari separat
ca altfel trebuie sa iei pompa cu tot
bafta la reparatii
- cetin
- **
- 186 mesaje
- din 13 Jan 2009
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
cetin
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
Citeste topicul si te vei lamuri singur despre ce e vorba...
- AnakynBlade
- OP
- 54 mesaje
- din 29 Apr 2010
- Astra 2002 Y17DT
- Iasi
AnakynBlade
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2010
- Mesaj Privat
Las un Link
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9531
@cetin mersi mult, linkul de mai sus l-am gasit cu ajutorul linkului tau
Dar am o intrebare
Din ce am citit eu de mai sus ( din linkul postat ) am inteles ca asta ar putea fi rezolvarea daca imi intra motorina in ecu , dar am vazut pe cineva care are cam aceasi problema ca mine care nu ii urca in ecu ci ii cade pe o planetara care imprastie peste tot benzina si nu iti dai seama exact de unde curge,
Din rezolvarile postate de ei am citit ceva legat de o solutie rezistenta la presiune si temperatura , care poate fi pusa la baza acelor 2 pini ca sa nu mai scape , acuma vreau si eu sa stiu daca imi puteti recomanda ceva si daca aveti idee de unde asi putea sa fac rost de garniturile acelui senzor in cazul in care ele ar fi problema.
Si inca ceva stie cineva cam cum asi putea sa ajung la senzorul respectiv ? ( adica care este metoda corecta de demontare a acestuia )
Inca o data va multumesc tuturor pentru raspunsurile voastre utile 😃.
vidutzu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
- draghici florin
- *
- 44 mesaje
- din 21 Dec 2010
- Astra 2000 1,7dty
- Bucuresti
draghici florin
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 1,7dty
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2010
- Mesaj Privat
- speede_dany
- *
- 3 mesaje
- din 06 Feb 2011
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
speede_dany
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2011
- Mesaj Privat
Y411
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2020
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
La piulitele tevilor de la pompa de injectie ai acces doar sa dai jos electromotorul, e al dracu de greu de scos un surub asa ca prefer sa scot electromotorul de pe reductor ca e simplu se desface plusul permanent de pe starter cu cheia de 13 apoi plusul de comanda de pe starter cu 10 , cu o cheie de 8 se desfac suruburile lungi ale electromotorului si iese doar el foarte elegant.Se folosesc chei tubulare speciale pentru strans piulitele alea.(deconectezi bateria cat umbli in zona aia cu chei si alte obiecte metalice)
Inainte sa incepi munca asta verifica totusi returul ala sa nu curga si pe acolo este pe spatele chiulasei imediat sub capacul de plastic de la tacheti.Daca si pe acolo curge foloseste numai saibe originale GM restul sunt din material prea tare si nu etanseaza niciodata bine oricat le-ai decali sau curata cu smirghel fin.