Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De ce a fost schimbata pompa apa?
A mai avut antigel in vas sau a mers cu pompa 'sparta' si a fiert putin?
Din ce an e masina?
Skip ads

  • costivl

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Rm. Valcea
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pompa de apa a fost schimbata tocmai din acest motiv, pt ca pierdea antigel, mecanicul a considerat ca este de la pompa de apa si intradevar era fisurata, motivul pt care a mers la service a fost tocmai faptul ca ramasese fara antigel in vas, masina este din 2003, mai stiu ca tot atunci a schimbat si sonda de la ulei
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci antigel lipsa, sa facut presiune mare pe circuit si motorul fiind fierbinte a spart garnitura distributie in zona pompei apa.
Deci de vina a fost SOFERUL ! Adica SOFERITA !
El e primul care trebuie sa beleasca ochii, sa mai ridice capota, sa vada daca mai are antigel, ulei, lichid frana, daca nu are pete pe undeva... daca nu pica juma' de motor, daca mai are roti...

LE
Garnitura chiulasa scapa si cu motor la 105-110grdC daca esti pe faza.
  • costivl

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Rm. Valcea
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ok sincer acum chair nu mai conteaza a cui a fost vina... masina trebuie reparata, asa ca fac apel la experienta ta si te rog sa-mi scrii si mie aici toate piesele pe care trebuie sa le comand, in general cumpar piese de la ToniStorm si pana acum nu am fost dezamagit, asta si pt ca am cumparat numai originale

Costi
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mecanicul sau service-ul respectiv trebuie sa-ti faca lista de piese ca doar ei lucreaza si te taxeaza, in plus ei raspund pentru calitatea lucrarii.
Daca gresesc lista de coduri e vina lor, daca o gresesc vanzatorii treaba lor si retur.
Daca nu se schimba aia sau aia e pusa prost e vina service-ului si sa raspunda pentru asta.
Deci cu lista nu te ajut, ai ceva scris pe aici si asta este.
Daca era un mecanic/service serios de cand ai fost la ei cu pompa apa sparta, sonda ulei sparta adica motor supraincalzit, fara racire si ungere trebuiau sa spuna clar ca este posibil sa fie afectata garnitura chiulasa, garnitura distributie, uzura colo-colo, furtune care stau sa crape etc. si sa urmaresti nivel antigel, spuma, ulei.
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@costivl la inceputul anului am trecut si eu prin aceasta experienta de schimbare a garniturii de chiulasa. iti recomand din start sa mergi la un mester adevarat, cineva care stie ce inseamna opel si are toate sculele. eu dupa ce am facut toate astea la un prieten mecanic, a trebuit sa merg de 2 ori la maiandrei sa imi puna distributia la punct si ce mai trebuia pe acolo... deci grija mare, nu merge oriunde sa iti desfaca motorul!!! aaa, si inca ceva, respecta lista lui @dancuciureanu cu piese de schimbat:

dancuciureanu a scris:garnitura chiulasa + suruburi
garnitura capac distributie
simering vibrochen (merita de inlocuit daca tot desfaci atita)
garnitura pompa apa
garnitura termostat
garnitura baie ulei
citeva piulite de catalizator/evacuare, sunt speciale din alama cu miez de aluminiu !
garnitura mica EGR, mai bine o iei si pe cea mare, il dai jos si il cureti
surub vibrochen


  • d1nutzu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2015 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salutare.am o mare problemea cu corsa mea.motor 1.0 z10xe 150000km.
de la un timp imi dispare lichidul de racire din vasul de expansine.nivelul uleiului nu creste,ba chiar mai mult imi si manaca ulei.cand am facut ultimul schimb de ulei pe buson am gasit substanta din aceea galbena.pe langa toate astea consumul de benzina mi-a crescut si se simte si miros de benzina.(knd opresc motorul).un mecanic mi-a zis k ar fi de vina garnitura de chiulasa..dar motorul nu a mers niciodata fara apa.nu mi-a fiert niciodata.temperatura in mers nu creste mai mult decat normal.sunt momente knd motorul nu sta la relantii imi coboara pana la 600 si urca .
va rog s imi dati un sfat ca sa nu desfac motorul degeaba.
PS.anul trecut mi s-a infundat catalizatorul si mi-a facut o gaura in admisie(sub TB).catalizator schimbat + sonda lambda +senzor crankshaft.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Antigel poate pierzi pe la pompa apa, e des intalnit. Consumul de ulei se rezolva doar prin segmentare si evident garnituri supape noi. Daca pe caldura asta ai spuma pe buson ulei e clar, garnitura distributie.

Am marcat cu sageti rosii zona prin care intra antigel in ulei.
Acum daca tot desfaci motorul faci si distributia.
  • d1nutzu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2015 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2008

  • Mesaj Privat
deci s-ar putea s scap fara s dau chiulasa jos.dar ce ziceti de mirosul de benzina nearsa?se poate sa fie din injectoare?sau tot din cauza antigelului?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai spuma pe caldura asta e de la capac distributie, ca papa ulei e de la segmenti ungere naclaiti si simeringuri supape. Deci depinde de cat de ieftin vrei sa scapi si cat de josnic vrei sa fii sau daca vrei treaba buna. Despre spuma ai subiect destul de bun la Corsa si despre papat ulei ai la Agila (RK motor).
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
se pare ca dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa si restul, inca de atunci imi curge ulei pe sub masina, acum parca din ce in ce mai multe pete pe locul de parcare.... se pare ca pierde pe undeva pe la capacul de distributie sau baia de ulei, nu imi dau seama sigur.
urmeaza sa dau baia jos si sa o lipesc inca o data cu Loctite.
suruburile trebuiesc unse cu ceva sa reziste mai bine? Ceva pareri?...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu se ung cu nimic suruburile, la baie se pune doar garnitura.
  • horatiu2002

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001 10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salutare tuturor , am si eu o agila din 2001 , 67.000 km cu urmatoarea problema dispare antigel aprx. 100 ml la 150km nivelul uleiului este constant , nu se vede apa in el, nu se vad pierderi pe niciunde suspectez garnitura distributie , sper sa nu fie cea de chiuloasa , pe buson este spuma galbena destul de multa , cam cat de grava e problema? si ce ar trebui schimbat?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E cam grav, inlocuire garnitura distributie si inca ceva repere, de preferat toata distributia ca eu nu cred sa aiba 67,000km in 9 ani. Contacteaza pe szilid si mergi la el sa investigheze.
  • Onaca Claudiu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Vreajeala !
Se da jos doar scut daca ai, surub blocare vibrochen, capac culbutori si cele doua suruburi de la pinioane came, dureaza maxim 1 ora cu tot cu curatat si montat, evident si agentul 007 pe suruburi noi Laughing
La Craiova te pot trimite cu recomandare dar daca nu ai suruburi noi si cel de la vibrochen inlocuit si strins conform TIS el nu se uita la tine sa pici in cap. A mai avut o "aventura" cu niste berbeci care au fost la "mecanic", suruburile de la axe came erau terminate de atita infiletat-desfiletat plus uzura de -secret- , rezultatul a fost ca la o simpla desfiletare cel de pe admisie s-a rupt efectiv (chiunul de pe lume sa il scoti dar a reusit aia adevarati), cel de pe evacuare la extragere era strimb. Norocul lor a fost ca cineva avea pregatit kit distributie complet si a dat el suruburile...


Semeringul de la arborele cotit este inainte sau dupa vibrochen?Trebuie data jos toata distributia,sau este chiar dupa fulia de la alternator?Mersi mult .astepr raspuns cat mai rapid
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
1.Arborele cotit este una si aceeasi cu vibrochenul ;
2.Nu are nici o treaba distributia cu fulia de la alternator;
Nu trebuie data jos distributia .Dai jos fulia de la arborele cotit si ajungi la semering .
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
horatiu2002 a scris:...uleiului este constant....

Si la mine era uleiul constant, spuma chiar multa si deodata a crescut uleiul peste maxim...
Mai bine strange ceva bani, pune si schimba si distributie si facut tot motorul ca la carte. sa nu mergi la orice mecanic pentru o reparatie atat de importanta....
(daca nu vinde-o).
Toate cele bune!
  • mtk_daniel

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut.am si eu o intrebare pt cei care poate au avut o asemenea problema.am un opel tigra 1,4 16 valve din 1999.acum ceva vreme in timp ce faceam un drum romania italia sa intamplat sa se blocheze valva de l;a capacul bidonului de apa si o buna perioada de drum a trebuit sa completez cu apa destul de des dar avand grija ca temperatura sa fie in limite normale.in sfarsit am ajuns iar dupa 2 luni cred am avut cv probleme cu pompa de apa si de acolo sa spart si radiatorul.am schimbat toate astea plus termostatul. problema e ca imi pierde apa foarte multa si nu reusesc sa gasesc defectul..mentionez ca am fost si la mecanic si nu am reusit sa vedem nimic.aveti idee daca ar putea fi garnitura de chiulasa?nivelul uleiului e normal nu se vad pete de ulei in apa,nu exista spuma pe capacul de ulei doar k pierde apa.e posibil sa o consume motorul sau ce credeti?
va multumesc anticipat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai postat gresit, nu ai nici Corsa nici motoarele din subtitlu.
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Domnu dan de curand am cumparat o corsa(2001 Z12XE),am vazut ca colegilor de mai sus recomandati pe cineva din craiova care sa schimbe distributia si ce mai este pe acolo, imi puteti da si mie datele de contact ale dumnealui ca as vrea sa merg cu masina la o investigatie. Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR