- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
costivl
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Rm. Valcea
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Deci de vina a fost SOFERUL ! Adica SOFERITA !
El e primul care trebuie sa beleasca ochii, sa mai ridice capota, sa vada daca mai are antigel, ulei, lichid frana, daca nu are pete pe undeva... daca nu pica juma' de motor, daca mai are roti...
LE
Garnitura chiulasa scapa si cu motor la 105-110grdC daca esti pe faza.
costivl
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Rm. Valcea
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Costi
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca gresesc lista de coduri e vina lor, daca o gresesc vanzatorii treaba lor si retur.
Daca nu se schimba aia sau aia e pusa prost e vina service-ului si sa raspunda pentru asta.
Deci cu lista nu te ajut, ai ceva scris pe aici si asta este.
Daca era un mecanic/service serios de cand ai fost la ei cu pompa apa sparta, sonda ulei sparta adica motor supraincalzit, fara racire si ungere trebuiau sa spuna clar ca este posibil sa fie afectata garnitura chiulasa, garnitura distributie, uzura colo-colo, furtune care stau sa crape etc. si sa urmaresti nivel antigel, spuma, ulei.
- mihai_b18
- **
- 439 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 439
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
garnitura capac distributie
simering vibrochen (merita de inlocuit daca tot desfaci atita)
garnitura pompa apa
garnitura termostat
garnitura baie ulei
citeva piulite de catalizator/evacuare, sunt speciale din alama cu miez de aluminiu !
garnitura mica EGR, mai bine o iei si pe cea mare, il dai jos si il cureti
surub vibrochen
d1nutzu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2015 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
de la un timp imi dispare lichidul de racire din vasul de expansine.nivelul uleiului nu creste,ba chiar mai mult imi si manaca ulei.cand am facut ultimul schimb de ulei pe buson am gasit substanta din aceea galbena.pe langa toate astea consumul de benzina mi-a crescut si se simte si miros de benzina.(knd opresc motorul).un mecanic mi-a zis k ar fi de vina garnitura de chiulasa..dar motorul nu a mers niciodata fara apa.nu mi-a fiert niciodata.temperatura in mers nu creste mai mult decat normal.sunt momente knd motorul nu sta la relantii imi coboara pana la 600 si urca .
va rog s imi dati un sfat ca sa nu desfac motorul degeaba.
PS.anul trecut mi s-a infundat catalizatorul si mi-a facut o gaura in admisie(sub TB).catalizator schimbat + sonda lambda +senzor crankshaft.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat

Am marcat cu sageti rosii zona prin care intra antigel in ulei.
Acum daca tot desfaci motorul faci si distributia.
d1nutzu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2015 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 439 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 439
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
urmeaza sa dau baia jos si sa o lipesc inca o data cu Loctite.
suruburile trebuiesc unse cu ceva sa reziste mai bine? Ceva pareri?...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- horatiu2002
- *
- 1 mesaje
- din 14 Jul 2010
- Agila 2001 10xe
- Timis
horatiu2002
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001 10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2010
- Mesaj Privat


- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Onaca Claudiu
- *
- 7 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Corsa 2002 z10xe
- Cluj
Onaca Claudiu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
Se da jos doar scut daca ai, surub blocare vibrochen, capac culbutori si cele doua suruburi de la pinioane came, dureaza maxim 1 ora cu tot cu curatat si montat, evident si agentul 007 pe suruburi noi 😂
La Craiova te pot trimite cu recomandare dar daca nu ai suruburi noi si cel de la vibrochen inlocuit si strins conform TIS el nu se uita la tine sa pici in cap. A mai avut o "aventura" cu niste berbeci care au fost la "mecanic", suruburile de la axe came erau terminate de atita infiletat-desfiletat plus uzura de -secret- , rezultatul a fost ca la o simpla desfiletare cel de pe admisie s-a rupt efectiv (chiunul de pe lume sa il scoti dar a reusit aia adevarati), cel de pe evacuare la extragere era strimb. Norocul lor a fost ca cineva avea pregatit kit distributie complet si a dat el suruburile...
Semeringul de la arborele cotit este inainte sau dupa vibrochen?Trebuie data jos toata distributia,sau este chiar dupa fulia de la alternator?Mersi mult .astepr raspuns cat mai rapid
- victor_gl
- ****
- 1,038 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,038
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 439 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 439
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
Si la mine era uleiul constant, spuma chiar multa si deodata a crescut uleiul peste maxim...
Mai bine strange ceva bani, pune si schimba si distributie si facut tot motorul ca la carte. sa nu mergi la orice mecanic pentru o reparatie atat de importanta....
(daca nu vinde-o).
Toate cele bune!
- mtk_daniel
- *
- 22 mesaje
- din 19 Apr 2010
- Tigra 1999
- Dolj
mtk_daniel
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
va multumesc anticipat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- ***
- 517 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat