flospeed
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
flospeed
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
salut, la relantiu tremura prea tare si maneta de viteze , motorul , cutia , normal la ce turatie este relantiul de frontera 2.0 benzina? la mine este pe la 1000-1100 r/min. nu stiu daca e corect sau nu, dar mai si intrerupe cate-o data. am schimbat bujiile, capacul, fisele , dar tot asa merge , nici o schimbare in bine. am pus-o la test la opel si nu da eroare din punct de vedere electric. se poate sa fie din motor , vreo supapa, ? de la cine am cumparat-o a zis ca a schimbat tacheti ca sau blocat cand a venit cu masina din gerania , prin ungaria la lasat. multumesc, florin
flospeed
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
221076
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
razvanB
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut,
poate fi de debitmetru, trebuie sa vezi ce volum de aer intra si daca raportul de amestec este bun, apoi cum s-a mai spus sa vezi daca nu trage aer fals. Turatia motorului trebuie sa fie cind motorul este cald sub 1000 ture, doar daca ai AC pornit se ridica mai sus.
Fa totusi si o compresie. Vezi sa nu piarda compresia si atunci poate fi de motor, remediu este simplu trebuie sa faci rectificare scaune supape, supape.
poate fi de debitmetru, trebuie sa vezi ce volum de aer intra si daca raportul de amestec este bun, apoi cum s-a mai spus sa vezi daca nu trage aer fals. Turatia motorului trebuie sa fie cind motorul este cald sub 1000 ture, doar daca ai AC pornit se ridica mai sus.
Fa totusi si o compresie. Vezi sa nu piarda compresia si atunci poate fi de motor, remediu este simplu trebuie sa faci rectificare scaune supape, supape.
221076
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Daca s-a umblat in motor in Romania deja nu mai poti emite nicio presupunere. Si eu am schimbat tachetii doar pentru ca tacaneau si a trebuit dat jos doar capacul de la tacheti si atat. Daca ai schimbat deja fise bujii si capac de delco si sta la 1000 e bine. Tot asa sta si a mea doar ca nu "tremura". Acum depinde de "tremurat" daca-i doar intrerupere sau tremura permanent si in rest merge rotund. E destul de greu de dat un diagnostic pe forum fara sa vezi/auzi masina. Cand ai timp odata si mergi catre BV da-mi un semn si opreste-te prin Sighisoara. In principiu C20NE e un motor relativ simplu.
1 Sufera de senzor vilbrochen(eu l-am schimbat)
2 Sufera releu pompa de benzina (e deasupra farului stanga, eu am luat din Anglia de pe Ebay de rezerva si pe-al meu l-am "imbunatatit")
3 Sonda Lambda (o ia razna consumul eu am schimbat-o)
In rest ii poti face singur "testul cu agrafa". In mufa de deasupra farului dreapta faci un strap dintr-o agrafa taiata si becul galben din bord iti va da codurile de eroare. Cand faci testul iti va arata cod 115 care inseamna senzor vilbrochen (asta din cauza ca-i motorul oprit). Aici pe forum gasesti toata procedura de test. Functioneaza procedura am probat (pana am aflat de releul de pompa de benzina care printre altele nu-l vede ca defect inregistrat testul).
A mea s-a oprit in drum spre Viena si am innebunit (banuind senzorul de vilbrochen) si dupa ce am deschis capota si am inchis-o la loc a pornit singura s-a mai oprit dupa aia in RO de vreo cateva ori si asa am descoperit porcaria de releu montat prost din fabrica (se scurge apa in mufa si oxideaza in timp pana la retezarea pinilor care ies din el)
Nu m-as "inhama" deocamdata de debitmetru pentru ca de obicei asta da consum mare sau oprire totala a motorului. La tine mai degraba pare o "pierdere electrica". Mufa oxidata bobina de inductie sau chiar o bujie "noua" proasta din fabricatie.
1 Sufera de senzor vilbrochen(eu l-am schimbat)
2 Sufera releu pompa de benzina (e deasupra farului stanga, eu am luat din Anglia de pe Ebay de rezerva si pe-al meu l-am "imbunatatit")
3 Sonda Lambda (o ia razna consumul eu am schimbat-o)
In rest ii poti face singur "testul cu agrafa". In mufa de deasupra farului dreapta faci un strap dintr-o agrafa taiata si becul galben din bord iti va da codurile de eroare. Cand faci testul iti va arata cod 115 care inseamna senzor vilbrochen (asta din cauza ca-i motorul oprit). Aici pe forum gasesti toata procedura de test. Functioneaza procedura am probat (pana am aflat de releul de pompa de benzina care printre altele nu-l vede ca defect inregistrat testul).
A mea s-a oprit in drum spre Viena si am innebunit (banuind senzorul de vilbrochen) si dupa ce am deschis capota si am inchis-o la loc a pornit singura s-a mai oprit dupa aia in RO de vreo cateva ori si asa am descoperit porcaria de releu montat prost din fabrica (se scurge apa in mufa si oxideaza in timp pana la retezarea pinilor care ies din el)
Nu m-as "inhama" deocamdata de debitmetru pentru ca de obicei asta da consum mare sau oprire totala a motorului. La tine mai degraba pare o "pierdere electrica". Mufa oxidata bobina de inductie sau chiar o bujie "noua" proasta din fabricatie.
BygDaddy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
si pana la urma ce anume ai facut cu ea? ai ajuns la o conlcuzie? si eu tot acelasi motor de pe o frontera din 93 si la mine la relanti nu mai sta deloc.moare si trebuie sa stau cu piciorul pe acceleratie tot timpu.cateodata si cand accelerez moare.am schimbat pompa de benzina,bujii,fisele,capacul la delcou.....sincer nici nu mai imi amintesc cate am schimbat pe masina aia.masina a fost tiganita.km erau blocati pe la 195 de mii cand am cumparat-o dar cred ca are peste 300 de mii lejer.masina muci.nu mai zic ca troncane toata.dar pt o perioada de 3 luni m-a scos din cacao.de canbd m-am suit prima data in ea m-am indragostit de masina.cu 1000 de euro am adus una de la Ingolstadt la 89 de mii reali.am mers cu ea cu 150km/h pe autostrada.impecabila doar ca ma rupe taxa.am de gand sa schimb totul de pe cea de germania pe cea inmatriculata
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Daca cea adusa de afara e mai noua cu un an fa-i recarosare la cea inmatriculata. Iesi mai ieftin (cu spaga cu tot) decat sa demontezi totul de pe una sa pui pe cealata si in plus risti la tranbordari de piese sa le faci varza pe ambele (suruburi ruginite, contacte imperfecte, mufe oxidate etc). Anul trecut am platit pe o recarosare 200 EU taxe oficiale si spaga ca sa nu demontez motorul de cea lovita si sa-l pun pe cea noua.
BygDaddy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
la 1000 de euro cea adusa din germania are un singur defect:e topita pe la articulatii de rugina.nu sunt inca duse dar rugina e intrata si in lonjeroane e urat de tot.in contrast cea de ro nu are pic de rugina pe ea.am impresia ca aia de germania a fost folosita ca winterwagen.masina a fost intretinuta dar rugina tot a rupt-o.daca nu avea rugina o inmatriculam fara probleme dar asa am zis sa nu ma risc.mersi de info.astept sa vad daca raspunde colegul cu problema lui poate reusesc sa fac ceva si cu al 2 motor macar sa il am de rezerva.oricum o sa umblu in el dar nu acum pt ca nu am nici timp nici bani
- stanley2007
- *
- 6 mesaje
- din 01 Feb 2009
- Frontera 1993
- Vrancea
stanley2007
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
La C20NE se poate "regla" insa e o "magarie" sa umbli in el. Este de fapt o clapeta pe un ax care are la capat un cursor ce se plimba pe un circuit ceramic si in functie de volumul de aer absorbit citeste diferite valori. Poti desface piulita care tine tabla(cursor) si sa ii modifici pozitia fata de clapeta de aer.
Este modelul "vechi" de debitmetru si nu functioneaza ca MAF (tipul nou) care e facut din doua filamente incalzite si pe care le raceste curentul de aer absorbit.
Este modelul "vechi" de debitmetru si nu functioneaza ca MAF (tipul nou) care e facut din doua filamente incalzite si pe care le raceste curentul de aer absorbit.
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Sistemul e asa bine construit (comparativ cu sistemul nou cu filamente) incat este aproape imposibil sa se dergleze singur. Decat poate doar daca a umblat inainte un "meserias" in el. Mai sufera uneori de blocarea axului care este actionat de clapeta dar asta se rezolva fara sa-l decapsezi si sa-ti bagi nasul in partea electronica.
- narcisnedelcu
- **
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salutare! Am si eu o mica sau mare problema.... masina sta turata la relanti la 2000-2500 ture cand este pe GPL. mentionez ca atunci cand o trec pe benzina parca nu merge rotund si sta la 1200 ture. pe gpl merge rotund insa este turatia f mare. pana in prezent relatiul meu era f corect 750 800 ture. Poate ma puteti ajuta cu un sfat.Multam anticipat!
motor c20ne. an fb 1994, benzina+gpl
motor c20ne. an fb 1994, benzina+gpl