Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dan stoia a scris:Am aceeasi problema dar am postat pe probleme tehnice. La inceput, adica de cand am cumparat-o, avea ceva irizatii de ulei in antigel si o depunere consistenta pe peretii vasului. Dupa un an si o forjare de o zi prin Bucuresti la 35 grade, uleiul din vas a fost foarte consistent, 3-4 mm negru. Uleiul din motor, lacrima si la nivel. Am rulat de la Bucuresti la Alba Iulia, fara sa depasesc 120 km/h, motorul a mers in parametrii normali, fara fum si supraincalzire. L-am dus la service, mi s-a spus ca ar fi chiuloasa, au demontat racitorul de ulei si e OK, necazul, zic ei, fiind de la garnitura de chiuloasa si oringurile de la injectoare. Toate aceste informatii le-am primit prin telefon de la mecanic, eu fiind in alta localitate. Acum astept piesele si sa vad rezolvarea problemei??? Stie cineva cu ce solutie se spala circuitul de racire al motorului??
Masina mea Opel Y17DTI


valvoline kuehler reiniger,cred de 2-3 ori dupa ce zici,cit e de murdar.vasul spala-l separat si lasa deschisa si incalzirea.

la capitolul " e ok radiatorul de ulei" cum si-au dat seama.au facut o proba de presiune?sau s-au uitat in el ca broasca-n tzeava?

ca am acum un fiat doblo la facut care de 2 ori s-a constatat ca radiatorul
de ulei e ok,au schimb chiulasa,garn,draci-laci-si tot face urit in antigel.
am pus un radiator nou,acum e ok,totul curat.

iobagul de mecanic zice:nu pusca antigelul cu radiatorul,de aia innegrea
antigelul.

ce sa mai zici...nu mai bine nu pusca ma-sa cu tat-su si nu-l facea pe el?
Skip ads

  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Despre racitorul de ulei au zis ca au facut ceva reductii la strung si l-au testat la presiune (aer, apa, ulei ???, nu stiu). In rest astept in continuare piesele si reparatia. Multumesc pentru raspuns.
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
[quote="Visse"]Nu exista radiator pentru racire ulei , exista un radiator micut ,in fata , dar ala are alt rol , racire aer ce intra in motor si se numeste intercooler.[/quot

este,dal naibii.si costa de te ia risu..si se strica des-e un racitor apa-ulei,
termoflot cum se zicea inainte la camioane...
  • cristicc

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Nu am schimbat inca acest radiator de ulei pe masina dar va spun sigur ca in proportie de98% la toate astrele cu motoare de 1.7dti au ulei in vas, iar de vina este numai acel mic radiatot aflat linga filtru de ulei. Reprezentanta Opel si unele service au preturi foarte mari pentru remediere dar pretul lui este undeva la 400 si manopera 50ron adus tot prin OPEL dar ca si (cunoscuti, NU MURITORI DE RIND ca si noi).
LA CE PRETURI GASITI VOI SI UNDE ACEST RADIATOR?
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
am si eu problema asta. confirm faptul ca e ceva f des intalnit la motoarele noastre(cel putin din ce spun mecanicii). eu unu` l-as cumpara din germanica, dar nu stiu cum ii spune pe nemteste. stie cineva? danke ! Laughing
  • polaru

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut.

Dupa cati km au aparut problemele astea? (vreau sa-mi iau un Classic si e bine sa stiu la ce sa ma astept) Din ce mi-am dat seama este vorba de masini de la 3 ani in sus. Am dreptate?

thx
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Chiar nimeni nu a schimbat oringurile de la injectoare?? La mine au verificat racitorul de ulei (termoflot??) si a fost OK. Mai multi mecanici mi-au spus ca la modelul acesta, Y1.7DTI, cauza majora ar fi aceste oringuri.
  • mihai0908

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
si eu cred ca e radiatorul de ulei
si am inteles ca se poate merge asa destul de mult (cu petele de ulei in vas)
oare se poate repara acel radiator?????
sper....
e cam scump nou
ce sa fac????merg asa in continuare...bine ca nu e apa in ulei!!!
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Depunerile ies in timp , sau dupa un drum mai lung , la mine a durat 4-5 luni
.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vad ca de spalat putini au avut curaj, eu am facut-o la dacie si rezultatele au fost foarte bune.
Prima oara am dat bani pe o solutie, pe atunci scumpa tare si rezultate 0.
Asa ca am bagat detartrant, rezultat bun cam multa spuma, dar am continuat.
Am bagat detergent automat, iarasi a iesit mizerie si bine inteles spuma.
Ei bine la sfirsit nu mai stiam ce sa fac ca tot nu eram multumit si am apelat la chimie. Simplu, soda caustica! Am facut o solutie slaba si dai din nou. Am clatit la ralanti cu furtun apa bagat sus la buson si cel de scurgere deschis putin. Toata isprava am facut-o incepind de vineri, luni era gata si am ars vreo 10 litri de benzina. Am mai mers cu apa si apoi am bagat antigel.
Asta s-a intimplat acum 6-7 ani si de atunci borcanul e curat, kilometri am facut cam 20.000 ca o folosesc rar, numai cind trebuie sa car ceva pe portbagaj, la tara, la pescuit...
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
IN NICI UN CAZ SODA CAUSTICA LA ALUMINIU!!!!!!!!!
E f buna pt curatat radiatoare din cupru sau motoare din fonta,aluminiul il maninca imediat si o sa plingeti dupa radiator,poate chiar chiulasa Crying or Very sad
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stiu si eu ce face soda caustica la aluminiu. De aceea am specificat O SOLUTIE SLABA la 5l de apa nu mai mult de 100gr de soda. La mina se simte "grasa" la fel ca o solutie concentrata de detergent si o circulati la ralanti 1-2 minute cit sa saponifice uleiurile. Solutii mai concentrate se pot folosi ptr. curatare exterioara a pieselor de aluminiu de oxizi. Exterior se poate curata si prin sablare dar nu cu nisip sau carburi ci cu plastic sau bile otel care lasa o suprafata lucioasa. Nisipul si carburile lasa o suprafata frumoasa dar rugoasa care va aduna mizeria.
  • Istvan

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Eu de 2 luni am cumparat un Astra, model 2001 si am aceeasi problema: am ulei in antigel.

Am sunat la reprezentanta Opel si acolo mi-au spus ca problema e radiatorul de ulei pentru ca acolo se intersecteaza apa cu uleiul si poate sa ajunga ulei in antigel. Reparatia costa cam 600 RON.

Masina mea nu scoate fum deloc, nu am apa in ulei, trage foarte bine deci si eu cred ca problema e radiatorul de ulei si nu chiuloasa.
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
-cand am cumparat masina aveam urme de ulei pe peretii vasului de expansiune...am dat vasul jos si l-am curatat.
bucuros ca nu-mi mai aparuse...drumuri scurte in oras max 20-30km pe zi.
dupa ce am facut un drum de bucuresti situatia s-a schimbat: in vas pe pereti
mult ulei...am intrebat in stanga si-n dreapta...in proportie de 95% mi s-a spus ca este termoflotul(radiatorul de ulei)
-Intre timp am citit pe forum;(faza cu tipul de antigel: rosu albastru etc...) eu aveam antigel albastru(motorul este dupa 2001 y17dt) si am zis ca oricum trebuie schimbat cu unul rosu.tot pe forum am citit ca trebuie spalata instalatia(altfel chiar daca golesc instalatia ramane din antigelul vechi si iese o culoare maronie...total neindicat mai ales ca manualul spune ca pot avea loc reactii si....etc etc)
-am dat drumul la antigelul vechi este un robinet la baza radiatorului...dupa care am spalat instalatia cu apa si dero....am lasat motorul sa mearga in jur de 15 min(cat sa mi sa deschida termostatul...iti dai seama ca radiatorul incepe sa friga); am dat drumul la apa cu dero si am pus apa curata...am clatit asa de vreo 3 ori...tot cu motorul mergand cca 10--15 min.ATENTIE:DUPA CE ATI DAT DRUMUL LA APA ...LASATI SA SE RACEASCA MOTORUL....FIIND FIERBINTE CU APA RECE SA NU FACETI ALTE BOROBOATE !!!!!! INDICAT APA SA FIE CAT MAI CALDA CARE O PUNETI IN VAS...
-dupa ce am fost sigur ca s-a clatit suficient de bine am pus 3 litri de antigel aral(portocaliul este fara silicati) alternat cu aprox 3 litri de apa distilata.
-stupoare: doar la primul drum lung am avut putin ulei pe peretii vasului de expansiune...am mai facut 2 drumuri de bucuresti(sunt din VN) si unul de iasi...si vasul este curat ...
ramane de vazut....pe viitor.
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu daca otetul dizolva si uleiul. o sa incerc. cand aveam dacia am curatat circuitul de racire cu otet (e adevarat ca am curatat de depunerile de calcar sau piatra etc- nu era vb de ulei).am facut un amestec apa-otet am mers cca 20-30 km, drumuri scurte pentru ca ajungea la temp mari destul de repede, dupa care am clatit cu apa la presiunea de pe conducta.
rezultatul- dupa baga o caldura........... Laughing acum insa e vb de ulei si cred ca se poate spala cu alcool tehnic, neofalina sau whitespirt. nu stiu daca e indicata benzina. topeste sau dauneaza echipamentelor din plastic
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
vezi ca este racitorul de ulei....problema frecventa la motoarele opel.
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
sau garnitura de chiulasa............. Sad
  • bismarc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
am aceiasi problema, ulei in vasul de expansiune la un opel astra caravan 2002 1,7 dty , dupa ce tocmai am schimbat chiuloasa, si garnitura ( deoarece inainte pierdeam apa din vasul de expansiune). Momentan nu mai pierd apa dar a aparut acest ulei si chiar a scazut nivelul de ulei este aproape la minim. Tin sa va spun ca am deja 12000 Km de la ultimul schimb si ar trebui sa-l schimb. Ce ma sfatuiti? am un mecanic bun si am zis sa spal foarte bine vasul si instalatia de racire , apoi sa verific inca 100Km, daca apare sa schimb racitorul de ulei . Sper sa iasa bine ?
  • dannek

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu am inteles la y2.0dth unde este radiatorul de ulei in manual nu am gasit asa ceva
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dannek a scris:Nu am inteles la y2.0dth unde este radiatorul de ulei in manual nu am gasit asa ceva

Sub filtru de ulei este.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR