dan stoia a scris:Am aceeasi problema dar am postat pe probleme tehnice. La inceput, adica de cand am cumparat-o, avea ceva irizatii de ulei in antigel si o depunere consistenta pe peretii vasului. Dupa un an si o forjare de o zi prin Bucuresti la 35 grade, uleiul din vas a fost foarte consistent, 3-4 mm negru. Uleiul din motor, lacrima si la nivel. Am rulat de la Bucuresti la Alba Iulia, fara sa depasesc 120 km/h, motorul a mers in parametrii normali, fara fum si supraincalzire. L-am dus la service, mi s-a spus ca ar fi chiuloasa, au demontat racitorul de ulei si e OK, necazul, zic ei, fiind de la garnitura de chiuloasa si oringurile de la injectoare. Toate aceste informatii le-am primit prin telefon de la mecanic, eu fiind in alta localitate. Acum astept piesele si sa vad rezolvarea problemei??? Stie cineva cu ce solutie se spala circuitul de racire al motorului??
Masina mea Opel Y17DTI
valvoline kuehler reiniger,cred de 2-3 ori dupa ce zici,cit e de murdar.vasul spala-l separat si lasa deschisa si incalzirea.
la capitolul " e ok radiatorul de ulei" cum si-au dat seama.au facut o proba de presiune?sau s-au uitat in el ca broasca-n tzeava?
ca am acum un fiat doblo la facut care de 2 ori s-a constatat ca radiatorul
de ulei e ok,au schimb chiulasa,garn,draci-laci-si tot face urit in antigel.
am pus un radiator nou,acum e ok,totul curat.
iobagul de mecanic zice:nu pusca antigelul cu radiatorul,de aia innegrea
antigelul.
ce sa mai zici...nu mai bine nu pusca ma-sa cu tat-su si nu-l facea pe el?