sagat
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
am probleme fratilor mi se opreste motorul din senin si la rece si la cald si nu primesc scanteie la bobina am schimbato dar degeaba tot asa face cateodata merg 100 km fara probleme dar cateodat 4 km si nu mai pornesc o vreme si dau la automat fratilor pana imi vine acru ce sa mai schim?ce sa mai fac?dak nici voi nu ma ajutati ii dau foc! ca de luni de zile e tot asa si nici un mecanic nu ia dat de capat ca asa sunt mecanici in ziua de azi ma bazez p voi... era sa uit e un opel astra din 1993 benzina 1400 monopunct
- alin_tana
- **
- 260 mesaje
- din 15 Nov 2009
- Vectra 2002
- Timis
alin_tana
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
salut.c14nz am si eu...acelasi astra f din 93....si aceiasi problema am avut si eu....daca si u ai motor c14nz schimba modul de aprindere sau bobina.Cel mai sigur e modulu de aprindere ,bobina cand e dusa mai merge motoru si in socuri.cand am avut problema cu modulu de aprindere puteam sa merg si 200 km dar in oras cum se incalzea motorul cum murea si nu mai pornea decat dupa ceva tim 10 -20 min.Modulul de aprindere e cel de sub bobina de inductie e o cutiutza neagra unde intra o mufa...la c14nz...daca ai pe cineva care are motor ca al tau poti sa imprumuti modulu de apindere pt 30 min si dai o tura si vezi daca mai moare.mai mult ca sigur e modulu.bafta
sagat
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
sagat
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
fratilor! ajung sa apelez din nou la voi pt ca nu e prima oara cand ma ajutati si va multumesc tuturor!am si eu un opel astra f din 93 inaine am avut probleme cu ea se oprea la greu si din senin i-am schimbat ''modulul de aprindere;; si am rezolvat problema si tot cu ajutorul vostru dar acum a trecut cam 5 luni de cand lam schimbat si nu sa mai oprit pana ieri ce a inceput din nou sa se opreasca aiurea dar vreau sa specific ceva rotorul meu care sa afla in delcou este putin bulit si sa rupt piciousul din interior dar un ;;mare mecanic,, mi la lipit cu poxipol infine nu asta conteaza intrebarea mea este sa se opreasca iar de la rotoul ala?astept raspuns......RESPECT!
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Stefan_BC
- ****
- 2,652 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Zafira 2008 Z19DT
- Bacau
Stefan_BC
- Mesaje scrise: 2,652
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,989 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,989
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
sagat
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
am si eu o problema nu stiu ce sa fac ca stau cam prost cu banii am mai apelat la voi o data cand mi sa stricat modulul de aprindere si lam schimbat si a mers ceas....dar acuma iar nu mai vrea sa porneasca nu mai am scanteie la bobina am ilocuito cu alta dar nu a pornit voi ce spuneti sa fie iar modulul?e schimbat in vara si a fost 2 mil jumate am un opel astra f 1993 1.4 benz 44 kw 14cz cam asa ceva nu prea le am cu astea dar cine e amabil poate sa imi dea un raspun sau sa intre pe id-ul meu sa-mi spuna mai clar sebby_cool_no1
- bushy
- **
- 217 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 1995 c14nz
- Bucuresti
bushy
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- andrey_f_c
- *
- 45 mesaje
- din 26 Aug 2007
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
andrey_f_c
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2007
- Mesaj Privat
sagat a scris:fratilor! ajung sa apelez din nou la voi pt ca nu e prima oara cand ma ajutati si va multumesc tuturor!am si eu un opel astra f din 93 inaine am avut probleme cu ea se oprea la greu si din senin i-am schimbat ''modulul de aprindere;; si am rezolvat problema si tot cu ajutorul vostru dar acum a trecut cam 5 luni de cand lam schimbat si nu sa mai oprit pana ieri ce a inceput din nou sa se opreasca aiurea dar vreau sa specific ceva rotorul meu care sa afla in delcou este putin bulit si sa rupt piciousul din interior dar un ;;mare mecanic,, mi la lipit cu poxipol infine nu asta conteaza intrebarea mea este sa se opreasca iar de la rotoul ala?astept raspuns......RESPECT!
sagat, da-mi un id de mess sa facem un test cu delcoul.... am eu unul cumparat dela sh dar e functionabil... id-ul meu este florinfoltic@yahoo.com
hfelix
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 F CC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
buna ziua, domnilor
am si eu un opel astra din 93 14nz. si am probleme cu ea. Am citit tot ce era de citit dar nu am reusit sa o fac sa mearga. Masina porneste la rece ca si cum totul ar fi perfect, dar dupa 10 -30 minute se opreste si si nu mai porneste nici cu slujbe. Dupa ce o las circa 10 - 20 minute porneste, dar fericirea dureza putin .Am schimbat bobina de inductie si modulul de aprindere dar se comporta identic. Am verificat daca baga benzina si e ok ,am facut testula agrafa si imi arata constant doar codul 12. sper sa stie cineva ce are ca de "mecanici" meseriasi m-am cam saturat, si fara bani m-au lasat.
multumesc anticipat
am si eu un opel astra din 93 14nz. si am probleme cu ea. Am citit tot ce era de citit dar nu am reusit sa o fac sa mearga. Masina porneste la rece ca si cum totul ar fi perfect, dar dupa 10 -30 minute se opreste si si nu mai porneste nici cu slujbe. Dupa ce o las circa 10 - 20 minute porneste, dar fericirea dureza putin .Am schimbat bobina de inductie si modulul de aprindere dar se comporta identic. Am verificat daca baga benzina si e ok ,am facut testula agrafa si imi arata constant doar codul 12. sper sa stie cineva ce are ca de "mecanici" meseriasi m-am cam saturat, si fara bani m-au lasat.
multumesc anticipat
- andrey_f_c
- *
- 45 mesaje
- din 26 Aug 2007
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
andrey_f_c
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2007
- Mesaj Privat
hfelix a scris:buna ziua, domnilor
am si eu un opel astra din 93 14nz. si am probleme cu ea. Am citit tot ce era de citit dar nu am reusit sa o fac sa mearga. Masina porneste la rece ca si cum totul ar fi perfect, dar dupa 10 -30 minute se opreste si si nu mai porneste nici cu slujbe. Dupa ce o las circa 10 - 20 minute porneste, dar fericirea dureza putin .Am schimbat bobina de inductie si modulul de aprindere dar se comporta identic. Am verificat daca baga benzina si e ok ,am facut testula agrafa si imi arata constant doar codul 12. sper sa stie cineva ce are ca de "mecanici" meseriasi m-am cam saturat, si fara bani m-au lasat.
multumesc anticipat
am si eu un opel astra din 93 14nz. si am probleme cu ea. Am citit tot ce era de citit dar nu am reusit sa o fac sa mearga. Masina porneste la rece ca si cum totul ar fi perfect, dar dupa 10 -30 minute se opreste si si nu mai porneste nici cu slujbe. Dupa ce o las circa 10 - 20 minute porneste, dar fericirea dureza putin .Am schimbat bobina de inductie si modulul de aprindere dar se comporta identic. Am verificat daca baga benzina si e ok ,am facut testula agrafa si imi arata constant doar codul 12. sper sa stie cineva ce are ca de "mecanici" meseriasi m-am cam saturat, si fara bani m-au lasat.
multumesc anticipat
Ti se incalzeste apa?
ai verificat sigurantele alea mari si verzi? sunt ok? Iti scoate fum gros pe esapament? Ai scurgeri de ulei? acestea sunt unele dintre semne ale problemelor la motor (adica...se cere sa se repare motorul datoruta uzurii sau a garniturii de chiuloasa...)
iti sta la relantiu fara sa o atingi la pedala de acceleratie?Daca nu iti sta la relantiu, trebuie sa reglezi avansul.
Iti palpaie becul la ulei cand e la relantiu? Daca iti palpaie becul la ulei, atunci ai probleme cu presiunea la ulei...
Ai baterie la care poti vedea daca e incarcata sau descarcata? Eu inca nu am patit asa ceva si nici nu doresc...am patit altele mai rele...
Giuii
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 1995 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
- andrey_f_c
- *
- 45 mesaje
- din 26 Aug 2007
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
andrey_f_c
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2007
- Mesaj Privat
Te salut Giuii
Cam aceeasi problema am patit si eu la am mea. Itit spun cum a fost la mine si apoi verifici tu daca e aceeasi problema si la tine.
Mie mi se oprea motorul in mers la fiecare intersectie si semafor, iar apoi pornea "la sfert"
Te tras tragea bine motorul, insa cam consuma ( in oras si 14 l/100 km, in afara undeva la 8,5-9 l/100 km)
Pe langa asta, la capacul de unde se completeaza cu ulei, a aparut o pasta alb-galbui si scotea fum mai spre alb.
Am reusit cu greu sa o duc pe rotile ei pana la un mecanic pe care il cunosc de ani de zile, pentru a-mi confirma temerea mea: motorul terminat complet. Desi facusem restaurarea la motor de 2 ori in 7 ani la peste 500,000 km, de data asta nu m-am mai incumetat sa o fac.
Am schimbat motorul complet cu unul sh de la acest mecanic cu un pret de 350 euro cu montat si reglat. Apoi am mai dat 120 ron la transcris motor in CIV.
Rezultatul:
- Masina nu mi se mai opreste niciodata in mers;
- Consumul a scazut considerabil: in momentul de fata am alimentat cu 44litri benzina atunci cand mi s-a aprins becul la benzina, am 520 km si inca nu mi s-a aprins becul. Am mers atat pe extern cat si in oras de la 30 km/h pana la 140 km/h
Nu spun ca e acelasi lucru si la tine, insa as recomanda sa verifici mai intai fisele de buzii. Pentru asta mergi la un electrician auto care sa verifice intensitatea curentului la fiecare fisa. El stie cat trebuie sa fie.
Verifica de asemenea si bujiile. Daca ai vreuna defecta, e normal sa nu iti mearga bine, sa se opreasca+ consum ridicat.
Altceva, nu stiu sa iti spun. Ii las pe cei mai experimentati si cu mai multe cunostinte de mecanica.
DIn nefericire, in curand va trebui sa renunt la masina aceasta si sa imi iau ala cu 7 locuri.
Succesc cu masina si nu te necaji prea tare. E o masina foarte buna, ieftin de intretinut si care nu iti face nazuri pe orice drum.
Cam aceeasi problema am patit si eu la am mea. Itit spun cum a fost la mine si apoi verifici tu daca e aceeasi problema si la tine.
Mie mi se oprea motorul in mers la fiecare intersectie si semafor, iar apoi pornea "la sfert"
Te tras tragea bine motorul, insa cam consuma ( in oras si 14 l/100 km, in afara undeva la 8,5-9 l/100 km)
Pe langa asta, la capacul de unde se completeaza cu ulei, a aparut o pasta alb-galbui si scotea fum mai spre alb.
Am reusit cu greu sa o duc pe rotile ei pana la un mecanic pe care il cunosc de ani de zile, pentru a-mi confirma temerea mea: motorul terminat complet. Desi facusem restaurarea la motor de 2 ori in 7 ani la peste 500,000 km, de data asta nu m-am mai incumetat sa o fac.
Am schimbat motorul complet cu unul sh de la acest mecanic cu un pret de 350 euro cu montat si reglat. Apoi am mai dat 120 ron la transcris motor in CIV.
Rezultatul:
- Masina nu mi se mai opreste niciodata in mers;
- Consumul a scazut considerabil: in momentul de fata am alimentat cu 44litri benzina atunci cand mi s-a aprins becul la benzina, am 520 km si inca nu mi s-a aprins becul. Am mers atat pe extern cat si in oras de la 30 km/h pana la 140 km/h
Nu spun ca e acelasi lucru si la tine, insa as recomanda sa verifici mai intai fisele de buzii. Pentru asta mergi la un electrician auto care sa verifice intensitatea curentului la fiecare fisa. El stie cat trebuie sa fie.
Verifica de asemenea si bujiile. Daca ai vreuna defecta, e normal sa nu iti mearga bine, sa se opreasca+ consum ridicat.
Altceva, nu stiu sa iti spun. Ii las pe cei mai experimentati si cu mai multe cunostinte de mecanica.
DIn nefericire, in curand va trebui sa renunt la masina aceasta si sa imi iau ala cu 7 locuri.
Succesc cu masina si nu te necaji prea tare. E o masina foarte buna, ieftin de intretinut si care nu iti face nazuri pe orice drum.
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
ziua buna.@andrey_f_c ... vai vai ce mecanic bun daca singura rezolvare pe care a gasito a fost sa-ti schimbe motorul si curios a si avut pe ** stoc** la fel ca al tau.Ce ma mai enerveaza este si pretul mare cand un motor ca si al tau se vinde cu aprox. 1000 ron.Imi cer scuze daca am fost prea acid dar nu ma-m putut abtine cand vad ce hotii fac mecanicosi . @Giuii... da mai multe detali , cauzele pot fi multe.... senzor hall, senzor vss., iac,ecu,etc .ceva alarme aprinse in bord ?
Giuii
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 1995 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- varzarumihai
- **
- 51 mesaje
- din 20 Aug 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Sibiu
varzarumihai
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2014
- Mesaj Privat