- Band1T
- OP
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
e vorba de masina mea: Frontera A , 2,5 tds din 1998.
relantiul meu sta la 750..800 turatii/minut si pare putin, pentru ca tremura volanul si schimbatorul.
se poate creste turatia de relanti pana pe la 900 rot/minut?
am obs ca daca apas usor acceleratia sa ajung pe la 900..1000 rot/minut, atunci nu mai tremura nimic, totul e ok, asa cum ar trebui sa fie..
deci, cum cresc relantiul de la 750 la 900 rot/minut?
sau trebe mers la reprezentanta neaparat?
multumesc!
relantiul meu sta la 750..800 turatii/minut si pare putin, pentru ca tremura volanul si schimbatorul.
se poate creste turatia de relanti pana pe la 900 rot/minut?
am obs ca daca apas usor acceleratia sa ajung pe la 900..1000 rot/minut, atunci nu mai tremura nimic, totul e ok, asa cum ar trebui sa fie..
deci, cum cresc relantiul de la 750 la 900 rot/minut?
sau trebe mers la reprezentanta neaparat?
multumesc!
- styuk
- **
- 145 mesaje
- din 06 Feb 2009
- Frontera 1996 X20SE
- Timis
styuk
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Band1T
- OP
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- styuk
- **
- 145 mesaje
- din 06 Feb 2009
- Frontera 1996 X20SE
- Timis
styuk
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2009
- Mesaj Privat
Schumy1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
viorel77
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1997 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Eu cred mai repede ca e din injectoare..Aceiasi problema o am si eu.Exista intre cele 4 injectoare unul cu 2 fire.Ala e injectorul de control,care are o durata de viata limitata.Sau trebuiesc puse pe banc si calibrate toate.Asta o voi face eu maine,si pot sa-ti dau un raspuns clar.Si mai cred ca relantiul se `ridica`cu TECH -ul.
Si varianta cu tampoanele e foarte probabila.
Si varianta cu tampoanele e foarte probabila.
- Band1T
- OP
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
injectoarele au fost verificate si calibrate in luna aprilie.....
dar motorul nu si-a schimbat modul de functionare.
e posibil sa fie un tampon de motor/cutie obosit.
dar cred ca si relantiul e mic...
adica normal relantiul nu trebuie sa fie undeva pe la 900 rot/min ?
al meu e cam la 700...max 800 rot/min.
dar motorul nu si-a schimbat modul de functionare.
e posibil sa fie un tampon de motor/cutie obosit.
dar cred ca si relantiul e mic...
adica normal relantiul nu trebuie sa fie undeva pe la 900 rot/min ?
al meu e cam la 700...max 800 rot/min.
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Band1T
- OP
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat