Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
e vorba de masina mea: Frontera A , 2,5 tds din 1998.
relantiul meu sta la 750..800 turatii/minut si pare putin, pentru ca tremura volanul si schimbatorul.
se poate creste turatia de relanti pana pe la 900 rot/minut?
am obs ca daca apas usor acceleratia sa ajung pe la 900..1000 rot/minut, atunci nu mai tremura nimic, totul e ok, asa cum ar trebui sa fie..
deci, cum cresc relantiul de la 750 la 900 rot/minut?
sau trebe mers la reprezentanta neaparat?
multumesc!
Skip ads

  • styuk

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1996 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2009

  • Mesaj Privat
daca nu ma insel nu este asemanator ca la dacie Smile):-?adica,nah eu am vazut ca se accelareaza si din compartimentul motor si cred ca se poate...maine iti spun sigur daca nu o fac alti innaintea mea(persoane in masura sa vorbeasca,persoane care cunosc masina surub cu piulita)
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu e ca la dacie....ca e opel....si diesel pe deasupra....
  • styuk

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1996 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Confused
pff am uitat...eu am benzina de 2.0 Razz...asteapra sa vada beietii si pana maine sigur ai un raspuns clar...
  • Schumy1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
si raspunsul?
  • viorel77

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca e sistemul clasic de injectie (fara ECU) sigur are un surub de reglaj pe pompa. Insa atentie mare, vibratiile se pot datora si tampoanelor motorului sau cutiei (rupte sau obosite).
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred mai repede ca e din injectoare..Aceiasi problema o am si eu.Exista intre cele 4 injectoare unul cu 2 fire.Ala e injectorul de control,care are o durata de viata limitata.Sau trebuiesc puse pe banc si calibrate toate.Asta o voi face eu maine,si pot sa-ti dau un raspuns clar.Si mai cred ca relantiul se `ridica`cu TECH -ul.
Si varianta cu tampoanele e foarte probabila.
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
injectoarele au fost verificate si calibrate in luna aprilie.....
dar motorul nu si-a schimbat modul de functionare.
e posibil sa fie un tampon de motor/cutie obosit.
dar cred ca si relantiul e mic...
adica normal relantiul nu trebuie sa fie undeva pe la 900 rot/min ?
al meu e cam la 700...max 800 rot/min.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ralantiul motorului de 2,5TD (VM41B) este de 750 - 800 rpm.
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
inseamna ca o fi vreun tampon de la motor....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR