JohnSoft
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2006
- Mesaj Privat
Am un Opel Vetra din 96,benzina, 1,8, 16V, tip x18xe de putin timp.Va rog sa-mi spuneti ce defect ar putea avea pentru ca IN RELANTI SE OPRESTE MOTORUL deseori iar atunci cand nu se opreste(cand e motorul incalzit bine si nu intotdeauna) variaza turatia de la 500 la 1500.
Reusesc sa-l fac sa mearga si in relanti, dar nu bine, atunci cand scot furtunul de la servofrana si-l las liber(binenteles ca stau fara servofrana si apas ca la tractor).
Apropo, mecanicii la care am fost pana acum s-au uitat cam chioras la ea si si-au dat cu cheile peste degete. La un tester, nu foarte bun, nu a iesit nimic.
Reusesc sa-l fac sa mearga si in relanti, dar nu bine, atunci cand scot furtunul de la servofrana si-l las liber(binenteles ca stau fara servofrana si apas ca la tractor).
Apropo, mecanicii la care am fost pana acum s-au uitat cam chioras la ea si si-au dat cu cheile peste degete. La un tester, nu foarte bun, nu a iesit nimic.
- marius_cyp
- **
- 250 mesaje
- din 12 Feb 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Italia
marius_cyp
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
Daca e pe benzina, variatia relanti poate sa fie de la bujii si atunci se aud si niste detonatii foarte usoare in toba de esapament. Mi se intampla sa-mi moara motorul si sa varieze relatiul ,de asemenea, de la socul automat daca aveti asa ceva, in lipsa unui furtunas de vacum. Ceea ce spun acum mi s-a intamplat la un vw scirocco pe benzina. Imi dau si eu cu parerea...poate e total gresit ce spun...vorbesc doar din experienta negativa pe care am avut-o si eu.
JohnSoft
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2006
- Mesaj Privat
radzxx a scris:Daca e pe benzina, variatia relanti poate sa fie de la bujii si atunci se aud si niste detonatii foarte usoare in toba de esapament...vorbesc doar din experienta negativa pe care am avut-o si eu.
E corect ce spui, cu detonatiile in toba de esapament, dar asta a aparut ulterior dupa ce am mers vreo saptamana cu relantiul defect.
Acum o sa verific si bujiile, as fi incantat sa fie doar atat dar sunt sceptic.
Banuiesc ca ar putea fi de la regulatorul de relanti( IAC cred ca se numeste), dar l-am desfacut, actioneaza sub impuls electric. Se vede ca a fost umblat in el si nu stiu daca este important un reglaj finpentru ca are o tija cu 2 garnnituri care cred ca optureaza 2 orificii.
rastafarianul- Suspendat
- 511 mesaje
- din 07 Sep 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
rastafarianul- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2006
- Mesaj Privat
Vezi regulatorul sa fie bec la fel si lacasul unde intra.Exista un spray de curatat de la 2+2 se numeste GUM CUTTER si il gasesti pe la benzinarii.
O alta cauza ar fi clapeta de la acceleratie. Eu am avut o prolem,asemanatoare numai ca mie ori imi ramanea turat motorul undeva peste 2000 ori ralantiul sub 800.Dar eu am avut ghinionul ca buba sa fie calculatorul.curata intai alea si vezi. Daca nu inapoi la un teser destept.
O alta cauza ar fi clapeta de la acceleratie. Eu am avut o prolem,asemanatoare numai ca mie ori imi ramanea turat motorul undeva peste 2000 ori ralantiul sub 800.Dar eu am avut ghinionul ca buba sa fie calculatorul.curata intai alea si vezi. Daca nu inapoi la un teser destept.
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
JohnSoft
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dannek
- **
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Nu ai fost explicit cind scoti furtunul de la servofrina merge bine, daca raspunsul este pozitiv atunci este servofrina adika membrana sparta!
eu am pati la un motot tot de 16v dar de nubira, IAC trebuie sa fie curat(cum adika se vede ca este umblat este decapsat daca da trebuie sa iei altul) dar verifica si fisele de la bujii, poate sa fie si de la ele??
Mult succes si sa o stapinesti sanatos
eu am pati la un motot tot de 16v dar de nubira, IAC trebuie sa fie curat(cum adika se vede ca este umblat este decapsat daca da trebuie sa iei altul) dar verifica si fisele de la bujii, poate sa fie si de la ele??
Mult succes si sa o stapinesti sanatos