- harko anti
- OP
- 14 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Vectra 1996
- Mures
harko anti
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
- been
- **
- 265 mesaje
- din 05 Aug 2008
- Vectra 1993 C20NE
- Mehedinti
been
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Gex
- **
- 214 mesaje
- din 05 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Timis
Gex
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2009
- Mesaj Privat
puiu_hfu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2010
- Mesaj Privat
cureti bine semiaripa cu un flx micut si cu panza de polizat,stergi cu diluant apoi aplici chit cu fibra de sticla asta pe deasupra si matuiesti pana o faci k noua (ajungi dunga in dunga)apoi pe dedesupt cureti bine si decapezi co dalta tot ce se decapeaza apoidupa ce ai decapat cureti cu diluyant si dai cu antifoniu de ala insonorizant(ctia25 delei si are 2 kg)vezi ca trbuie date 2 maini cu pistolu cel mai indicat
- harko anti
- OP
- 14 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Vectra 1996
- Mures
harko anti
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
lucas79
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
puiu_hfu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2010
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Tabla unei masini moderne are circa 0.7 mm (contrar celei de ARO, pe care au invatat "meserie" mecanicii mioritici) un "viteaz" cu flexul poate sa o aduca la mai putin de jumatate
Flexul si ciocanul de 2 kg fiind considerate singurele "scule de meserias", unora le e greu sa conceapa ca NU MAI E ASA...
De altfel, eu nu am vorbit de anticul "deruginol" cu care se vopsesc balcoanele inchise cu fier cornier, ci de solutii moderne, cu care, de altfel, se restaureaza masini de colectie de zeci, poate sute de mii de E
Asta nu inseamna, desigur, ca solutia se aplica direct "pe rana", exista o tehnologie care implica, desigur, curatatul zonei incriminate, folosirea de chit in faza finala plus vopsit , etc, etc...
In esenta, tabla se aduce in stare "goala" pe suprafata respectiva si inca cativa centimetrii "sanatosi" in jur, se slefuieste pana se ia jos cea mai mare parte din rugina, adica pana metalul devine aproape curat si dupa aceea se trateaza. Putina rugina ramasa in zone "minuscule" se transforma intr-un compozant foarte dur si care adera la metal. In acest fel se pastreaza cea mai mare parte din "metalul util", procesul de coroziune fiind stopat complect, daca ulterior se vopseste, desigur.
Din cana de produs nu se ia decat cantitatea minima necesara tratamentului, care se varsa intr-un recipient de plastic oarecare, jetabil (sticla de apa de plastic taiata in doua) iar ceea ce ramane se arunca, nu se mai toarna inapoi, ca se "contamineaza" tot produsul si e bun de aruncat.
Mentionez o data in plus ca metoda e valabila DOAR la rugina NE-PERFORANTA
Flexul si ciocanul de 2 kg fiind considerate singurele "scule de meserias", unora le e greu sa conceapa ca NU MAI E ASA...
De altfel, eu nu am vorbit de anticul "deruginol" cu care se vopsesc balcoanele inchise cu fier cornier, ci de solutii moderne, cu care, de altfel, se restaureaza masini de colectie de zeci, poate sute de mii de E
Asta nu inseamna, desigur, ca solutia se aplica direct "pe rana", exista o tehnologie care implica, desigur, curatatul zonei incriminate, folosirea de chit in faza finala plus vopsit , etc, etc...
In esenta, tabla se aduce in stare "goala" pe suprafata respectiva si inca cativa centimetrii "sanatosi" in jur, se slefuieste pana se ia jos cea mai mare parte din rugina, adica pana metalul devine aproape curat si dupa aceea se trateaza. Putina rugina ramasa in zone "minuscule" se transforma intr-un compozant foarte dur si care adera la metal. In acest fel se pastreaza cea mai mare parte din "metalul util", procesul de coroziune fiind stopat complect, daca ulterior se vopseste, desigur.
Din cana de produs nu se ia decat cantitatea minima necesara tratamentului, care se varsa intr-un recipient de plastic oarecare, jetabil (sticla de apa de plastic taiata in doua) iar ceea ce ramane se arunca, nu se mai toarna inapoi, ca se "contamineaza" tot produsul si e bun de aruncat.
Mentionez o data in plus ca metoda e valabila DOAR la rugina NE-PERFORANTA