crconst
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
As dori si eu cateva pareri ( pro si contra) de la cei care au Opel Insignia 2.0 CDTI la 130 CP.
Voi fi posesorul unuia in curand si as dori mai multe detalii despre acesta motorizare. Datorita faptului ca m-am grabit cu achizitionarea ( ca sa mai prind oferta Remat) am renuntat la motorizarea de 160 CP in favoarea celei de 130 CP dar cu dotari multiple. Nu am gasit la nici un dealer pe stoc sau cu livrare pana la sfarsitul lui Octombrie o Insignia 4 usi, Edition cu motorizare de 160 CP care sa aiba si pachete optionale. Toti aveau doar varianta standard (fara Premium Edition si Pachet Driver).
Asa ca astept feedback-ul celor care au aceasta motorizare. Se merita sau am gresit in alegere .
As dori si eu cateva pareri ( pro si contra) de la cei care au Opel Insignia 2.0 CDTI la 130 CP.
Voi fi posesorul unuia in curand si as dori mai multe detalii despre acesta motorizare. Datorita faptului ca m-am grabit cu achizitionarea ( ca sa mai prind oferta Remat) am renuntat la motorizarea de 160 CP in favoarea celei de 130 CP dar cu dotari multiple. Nu am gasit la nici un dealer pe stoc sau cu livrare pana la sfarsitul lui Octombrie o Insignia 4 usi, Edition cu motorizare de 160 CP care sa aiba si pachete optionale. Toti aveau doar varianta standard (fara Premium Edition si Pachet Driver).
Asa ca astept feedback-ul celor care au aceasta motorizare. Se merita sau am gresit in alegere .
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
Vezi ca mai sunt topicuri pe aici in care chiar si eu am prezentat parerile pro si contra. Tot CDTI 130CP am si eu...
Acum am 10.000 kilometri si revin cu urmatoarele precizari:
1. Din punct de vedere al puterii este excelenta - rupe asfaltu', are reactii violente;
2. La minusuri ramane in continuare scartaitul din bord;
In rest numai plusuri - la orice (directie, senzatie, aspect, franare, etc).
Cel mai mult sunt dezamagit cu nu am NAVI pe ea ci ecranul ala extrem de mic - aste e - eu am luat-o direct din showroom masina cu echiparea cu care venise. Dar strang bani si-mi pun NAVI cu ecran mare, momentan am alte prioritati.
Si sa nu uitam ca acest motor ne va oferi niste capacitati extraordinare de tuning (se poate castiga peste 70CP).
Sper ca v-ati comandat scaune sport ca altfel nu stiti ce pierdeti!
Acum am 10.000 kilometri si revin cu urmatoarele precizari:
1. Din punct de vedere al puterii este excelenta - rupe asfaltu', are reactii violente;
2. La minusuri ramane in continuare scartaitul din bord;
In rest numai plusuri - la orice (directie, senzatie, aspect, franare, etc).
Cel mai mult sunt dezamagit cu nu am NAVI pe ea ci ecranul ala extrem de mic - aste e - eu am luat-o direct din showroom masina cu echiparea cu care venise. Dar strang bani si-mi pun NAVI cu ecran mare, momentan am alte prioritati.
Si sa nu uitam ca acest motor ne va oferi niste capacitati extraordinare de tuning (se poate castiga peste 70CP).
Sper ca v-ati comandat scaune sport ca altfel nu stiti ce pierdeti!
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
Legat de Insignia mea - aveam un singur dubiu - care s-a rezolvat dupa ce am iesit cu ea din Bucuresti, adica la drum lung, si aveam emotii de comportamentul/stabilitatea acesteia pe sosea. Spun ca aveam emotii deoarece se stie ca daca o echipezi cu jenti R18 sau R19 de inaltime si latime mult peste cea standard cu care ar veni (la mine R18 cu 245mm latime) apare un fenomen de "tramline" - adica masina tinde sa urmeze denivelarile drumurilor, practic simti putin cum iti trage de volan catre groapa - si chiar se duce daca nu ti putin mai ferm de volan . Insa surpriza - dupa ce am iesit cu ea la drum lung - si ghici ce am descoperit? Masina merge beton - chiar nu ma asteptam! Sa explic ce inseamna "merge beton":
- fenomenul de tramline dispare total - practic tramline-ul se simte doar la viteze mici prin Bucuresti (pana in 60km/h)
- directia se intareste considerabil, nici o sansa sa nu mergi drept!
- am luat cateva curbe "stranse" la viteze mari - nici o sansa de derapare, parca o trage asfaltul in jos si o tine acolo (chiar am sa testez acest lucru cu TC si ESP+ dezactivat sa vad care ar fi diferenta). Oricum un mare avantaj aici cred ca il are forma super aerodinamica, jentile late si masina care practic e "lata" toata!
- am avut drum national cu denivelari - nici nu le simteam - masina mergea avion drept inainte fara pic de intentie de a trage stanga/dreapta!
- stabilitatea si siguranta pe care o simteam la viteze mari nu am mai simtit-o pana acum la nici o masina condusa de mine (am condus Logan ), Audi A4, Megan II, Citroen C4, Fiat, Honda Civic..si altele da nu-mi mai aduc momentan aminte)
- cred ca din cauza greutatii ceva mai mare (la mine are 1615 kg) e mult mai stabila in conditii de vant lateral si tiruri de pe contrasens - imi da senzatia de siguranta
- eu am scaune optionale Sport si vreau sa spun ca merita si ultimul banutz la drum lung - stai in ele ca intr-o ventuza, nu te doare nimic, senzatia de "sport" e mult mai accentuata
- motorul meu de 130CP CDTI se descurca arhisuficient, se joca cu cele 1.6 tone! nu va luati dupa vitezomanii care spun ca de la 160CP in sus e bine sa ai pe Insignia pentru ca e masina grea! complet fals! Vreau sa zic ca eram a 4-a si aveam 130 km/h si a trebuit sa depasesc - am fost super surpins sa apas pedala in continuare si masina sa o zbugheasca, efectiv m-a bagat in scaun putin. Si in viteaza a 5-a ai parca mai aveam "pedala" cum s-ar zice
- mergeam cu 140km/h pe drum national si parca as fi mers cu 80km/h - nu simteam deloc viteaza - puterea motorului si stabilitatea sunt extraordinare (practic simteam ca dabia pe la 200 km/h as simti nevoia sa "strang" de volan ..intelegeti voi)
- La viteze mari nu este zgomotoasa deloc, am vazut ca se exagereaza acest lucru pe la drive test-uri, e super bine antifonata iar turatia motorului nu devine zgomotoasa (poate nu muti cunosc dar acest CDTI este practic un "second generation diesel" - mai silentios ca cel de pe Vectra)
- Tot pe anumite site-uri de drive test se spunea ca masina are zgomot de rulare de la pneurile mai late (ex. 245) - fals din nou! probabil astia mergeau pe piatra cubica de la Victoriei spre Piata Natiunilor Unite - acolo si la mine se auzea )
Dabia astept sa ies si pe autostrada sa va spun ceva pareri si pe la 180Km/h...inca sunt uimit de ce bine m-am simtit in masina si cum am condus-o saptamana trecuta! E ca un drog acum!
- fenomenul de tramline dispare total - practic tramline-ul se simte doar la viteze mici prin Bucuresti (pana in 60km/h)
- directia se intareste considerabil, nici o sansa sa nu mergi drept!
- am luat cateva curbe "stranse" la viteze mari - nici o sansa de derapare, parca o trage asfaltul in jos si o tine acolo (chiar am sa testez acest lucru cu TC si ESP+ dezactivat sa vad care ar fi diferenta). Oricum un mare avantaj aici cred ca il are forma super aerodinamica, jentile late si masina care practic e "lata" toata!
- am avut drum national cu denivelari - nici nu le simteam - masina mergea avion drept inainte fara pic de intentie de a trage stanga/dreapta!
- stabilitatea si siguranta pe care o simteam la viteze mari nu am mai simtit-o pana acum la nici o masina condusa de mine (am condus Logan ), Audi A4, Megan II, Citroen C4, Fiat, Honda Civic..si altele da nu-mi mai aduc momentan aminte)
- cred ca din cauza greutatii ceva mai mare (la mine are 1615 kg) e mult mai stabila in conditii de vant lateral si tiruri de pe contrasens - imi da senzatia de siguranta
- eu am scaune optionale Sport si vreau sa spun ca merita si ultimul banutz la drum lung - stai in ele ca intr-o ventuza, nu te doare nimic, senzatia de "sport" e mult mai accentuata
- motorul meu de 130CP CDTI se descurca arhisuficient, se joca cu cele 1.6 tone! nu va luati dupa vitezomanii care spun ca de la 160CP in sus e bine sa ai pe Insignia pentru ca e masina grea! complet fals! Vreau sa zic ca eram a 4-a si aveam 130 km/h si a trebuit sa depasesc - am fost super surpins sa apas pedala in continuare si masina sa o zbugheasca, efectiv m-a bagat in scaun putin. Si in viteaza a 5-a ai parca mai aveam "pedala" cum s-ar zice
- mergeam cu 140km/h pe drum national si parca as fi mers cu 80km/h - nu simteam deloc viteaza - puterea motorului si stabilitatea sunt extraordinare (practic simteam ca dabia pe la 200 km/h as simti nevoia sa "strang" de volan ..intelegeti voi)
- La viteze mari nu este zgomotoasa deloc, am vazut ca se exagereaza acest lucru pe la drive test-uri, e super bine antifonata iar turatia motorului nu devine zgomotoasa (poate nu muti cunosc dar acest CDTI este practic un "second generation diesel" - mai silentios ca cel de pe Vectra)
- Tot pe anumite site-uri de drive test se spunea ca masina are zgomot de rulare de la pneurile mai late (ex. 245) - fals din nou! probabil astia mergeau pe piatra cubica de la Victoriei spre Piata Natiunilor Unite - acolo si la mine se auzea )
Dabia astept sa ies si pe autostrada sa va spun ceva pareri si pe la 180Km/h...inca sunt uimit de ce bine m-am simtit in masina si cum am condus-o saptamana trecuta! E ca un drog acum!
crconst
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Lucifer
Mersi de info. Eu am avut un Vectra C de 90 CP de care sincer am fost foarte multumit. Totusi cam mic motorul si se simtea la depasiri mai lungi sau in ac de par. In rest era fantastic ca spatiu, fiabilitate si stabilitate.
In legatura cu Insignia, toti pe care i-am consultat /intrebat considerau ca motorul de 130 este mic si ar trebui 160 sau benzina peste 180CP.
Evident nici unul nu condusese Insignia cu 130CP dar aveau alte modele.
Nu am scaune sport doar tapiteria Dune cu extensie sezut, pachet Confort scaune 2. In schimb am aceptat reducerea de putere deoarece era singura care avea Pachetul Driver, Premium Edition si 500 Navi. Restul celor aflate pe stoc sau cu livrare in oferta Remat, chiar la 160CP nu aveau nici o optiune erau standard dotate.
Pentru mine a fost mai importante farurile cu Bi-xenon, pachetul de vizibilitate si lumini, senzori de parcare ( asta pt sotie), proiectoarele de ceata.
Oricum cu NAVI dupa cate am citit pe forum nu exista inca harta Romaniei, asa ca inca mai ai timp sa-l upgradezi.
Mersi de info. Eu am avut un Vectra C de 90 CP de care sincer am fost foarte multumit. Totusi cam mic motorul si se simtea la depasiri mai lungi sau in ac de par. In rest era fantastic ca spatiu, fiabilitate si stabilitate.
In legatura cu Insignia, toti pe care i-am consultat /intrebat considerau ca motorul de 130 este mic si ar trebui 160 sau benzina peste 180CP.
Evident nici unul nu condusese Insignia cu 130CP dar aveau alte modele.
Nu am scaune sport doar tapiteria Dune cu extensie sezut, pachet Confort scaune 2. In schimb am aceptat reducerea de putere deoarece era singura care avea Pachetul Driver, Premium Edition si 500 Navi. Restul celor aflate pe stoc sau cu livrare in oferta Remat, chiar la 160CP nu aveau nici o optiune erau standard dotate.
Pentru mine a fost mai importante farurile cu Bi-xenon, pachetul de vizibilitate si lumini, senzori de parcare ( asta pt sotie), proiectoarele de ceata.
Oricum cu NAVI dupa cate am citit pe forum nu exista inca harta Romaniei, asa ca inca mai ai timp sa-l upgradezi.
crconst
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Care stie cat de seriosi sunt cei de la GTT Opel Bucuresti.
La ei am comandat-o, adica o aveau comandata (intra in fabricatie pe 6 Octombrie) si mi-au spus ca livrarea este pe la sfarsitul lui Octombrie, doar ca in contract au venit cu termen de livrare o luna pana la o luna si jumatate.
Bineinteles contractul este total in favoarea lor si in defavoarea cumparatorului. Ei nu au nici o vina in intarzierea livrarii sau daca masina nu corespunde, dar tu esti executat pentru orice intarziere.
Cine stisecat dureaza procesul de fabricare (daca este programata pe 6) si cat dureaza livrarea.
GTT isi respecta termenele?
Eu am mai luat un Vectra d ela ei in 2007, dar atunci acesta era pe stoc si nu au fost probleme.
La ei am comandat-o, adica o aveau comandata (intra in fabricatie pe 6 Octombrie) si mi-au spus ca livrarea este pe la sfarsitul lui Octombrie, doar ca in contract au venit cu termen de livrare o luna pana la o luna si jumatate.
Bineinteles contractul este total in favoarea lor si in defavoarea cumparatorului. Ei nu au nici o vina in intarzierea livrarii sau daca masina nu corespunde, dar tu esti executat pentru orice intarziere.
Cine stisecat dureaza procesul de fabricare (daca este programata pe 6) si cat dureaza livrarea.
GTT isi respecta termenele?
Eu am mai luat un Vectra d ela ei in 2007, dar atunci acesta era pe stoc si nu au fost probleme.
luc1979
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
luc1979
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Lucifer_The a scris:Cel de Passat e mai vechi ca tehnologie...nu te cred! Chiar daca are cu 10CP mai mult nu se simte...Insignia are overboost pentru 15 secunde cand apesi pedala la fund si functioneaza la 145CP..poate nu stii tu sa conduci...
Daca nu ai condus, nu crezi. Acel motor de Passat este excelent. Eu mi-am comandat Insignia ca n-am avut incotro, si motorul de 160 CP ca sa nu simt dorul Passatului...
Un prieten care are Insignia de 160 CP si conduce din cand in cand si un Passat (CC de 140) zice de motorul de Passat da e "mai rafinat". Asta e cuvantul!
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
luc1979
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eddie a scris:Mda,la multi ,,e mai rafinat'' numai daca e VW,BMW sau Mercedes.....Opel-ul e masina saracului !
Ie unii care nu au avut o masina noua in viata lor,numai SH daramate din gama mai sus mentionata,dar isi dau cu parerea de Opel....
Ie unii care nu au avut o masina noua in viata lor,numai SH daramate din gama mai sus mentionata,dar isi dau cu parerea de Opel....
Comparam masini noi, evident. Prima masina a fost SH (cielo), apoi Peugeot, Renault, VW, noi. Avantajul Opel e ca la aceiasi bani ai mai multe optiuni. As fi renuntat la ele pentru un Passat, dar fiind maisna de firma, n-am avut de ales...
crconst
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Gents,
Masina cea mai buna e cea care iti place si te simti bine sa o conduci, nu conteaza ca este opel, vw, sau logan (vezi al nostru presedinte).
Nu-l inteleg pe Luc1979 daca suspina pt Passat de ce si-a luat Insignia? Niciodata nu o sa-i placa.
Eu sincer sunt fan opel de cativa zeci de ani si in privinta calitatii vis a vi cost intretinere Opel ii bate pe multi din gama de lux. Bineinteles ca acelea sunt cotate la masini de lux si Opel reprezinta ruda saraca, dar cred ca Insignia le-a cam dat peste nas la capitolul dotari/design vis-a vi pret de cost. Ramane de vazut daca este si fiabila in timp, ca Astra sau Vectra.
Eu am un Astra din 1998, cumparat personal din Germania in 2001, cu 260,000 km la bord, caruia nu i-am schimbat decat o singura data bujiile in 9 ani, si sincer nu-i pun decat benzina si ulei (bineinteles de calitate), si merge fara probleme. Motoarele de 1.4 pe Astra au fost nemaipomenite. Sincer nu m-am indurat sa-l trimit la Remat inca.
Pe mine ma interesa daca diferenta de la 130 la 160 CP e chiar importanta la Insignia si cum se prezinta 130 CP la condus.
Stiu ca la Vectra C care l-am avut motorul de 90 CP se simtea micut doar la depasiri in ac de par, sau accelari bruste, dar in rest excelent.
Masina cea mai buna e cea care iti place si te simti bine sa o conduci, nu conteaza ca este opel, vw, sau logan (vezi al nostru presedinte).
Nu-l inteleg pe Luc1979 daca suspina pt Passat de ce si-a luat Insignia? Niciodata nu o sa-i placa.
Eu sincer sunt fan opel de cativa zeci de ani si in privinta calitatii vis a vi cost intretinere Opel ii bate pe multi din gama de lux. Bineinteles ca acelea sunt cotate la masini de lux si Opel reprezinta ruda saraca, dar cred ca Insignia le-a cam dat peste nas la capitolul dotari/design vis-a vi pret de cost. Ramane de vazut daca este si fiabila in timp, ca Astra sau Vectra.
Eu am un Astra din 1998, cumparat personal din Germania in 2001, cu 260,000 km la bord, caruia nu i-am schimbat decat o singura data bujiile in 9 ani, si sincer nu-i pun decat benzina si ulei (bineinteles de calitate), si merge fara probleme. Motoarele de 1.4 pe Astra au fost nemaipomenite. Sincer nu m-am indurat sa-l trimit la Remat inca.
Pe mine ma interesa daca diferenta de la 130 la 160 CP e chiar importanta la Insignia si cum se prezinta 130 CP la condus.
Stiu ca la Vectra C care l-am avut motorul de 90 CP se simtea micut doar la depasiri in ac de par, sau accelari bruste, dar in rest excelent.
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
luc1979
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
crconst a scris:
Nu-l inteleg pe Luc1979 daca suspina pt Passat de ce si-a luat Insignia? Niciodata nu o sa-i placa.
Nu-l inteleg pe Luc1979 daca suspina pt Passat de ce si-a luat Insignia? Niciodata nu o sa-i placa.
Pai ti-am zis, ca n-am avut de ales. E masina de firma. Suspin dupa Passat, dar calul de dar...
Colegii mei din Germania, care au de ales, prefera BMW 320 chel decat Insignia Full....
Daca mergi in afara localitatii, parerea mea e ca nu e suficient motorul de 130 CP, mai ales pe Sports Tourer.
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
luc1979 a scris:
Pai ti-am zis, ca n-am avut de ales. E masina de firma. Suspin dupa Passat, dar calul de dar...
Colegii mei din Germania, care au de ales, prefera BMW 320 chel decat Insignia Full....
Daca mergi in afara localitatii, parerea mea e ca nu e suficient motorul de 130 CP, mai ales pe Sports Tourer.
crconst a scris:
Nu-l inteleg pe Luc1979 daca suspina pt Passat de ce si-a luat Insignia? Niciodata nu o sa-i placa.
Nu-l inteleg pe Luc1979 daca suspina pt Passat de ce si-a luat Insignia? Niciodata nu o sa-i placa.
Pai ti-am zis, ca n-am avut de ales. E masina de firma. Suspin dupa Passat, dar calul de dar...
Colegii mei din Germania, care au de ales, prefera BMW 320 chel decat Insignia Full....
Daca mergi in afara localitatii, parerea mea e ca nu e suficient motorul de 130 CP, mai ales pe Sports Tourer.
Colegii tai din Germania probabil sunt si ei chei. Insigna full concureaza cu seria 5 nu cu 320, e clar ca esti frustrat. Aici se vb. despre Opel...du-te pe site-urile de cocalari si second-hand din grupul VAG, BMW....
Akeo
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 2001 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2007
- Mesaj Privat
luc1979 a scris:
Daca mergi in afara localitatii, parerea mea e ca nu e suficient motorul de 130 CP, mai ales pe Sports Tourer.
Daca mergi in afara localitatii, parerea mea e ca nu e suficient motorul de 130 CP, mai ales pe Sports Tourer.
Imi cer scuze ca ma bag in si eu in discutie, dar tu ce ai vrea, avion? Uite-te putin in jur la ce tara de c..t avem, nu avem infrastructura, drumurile sunt varza, politia te pandeste dupa copaci sa mai ia si ei o spaga..iar tu vrei sa zbori in afara localitatii? Eu zic ca sunt ultrasuficienti 130 de CP! Gandeste-te cum era acum cativa ani cand conduceam batrana Dacie care avea 45 de CP si eram mandrii de ea! Acum nu iti mai ajunge nici 130? Poate esti vreun kamikaze, pacat ca din cauza unora ca tine, la care nu le mai ajunge pedala se intampla atatea accidente in care au de suferit oameni nevinovati!
luc1979
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Akeo a scris:
Imi cer scuze ca ma bag in si eu in discutie, dar tu ce ai vrea, avion? Uite-te putin in jur la ce tara de c..t avem, nu avem infrastructura, drumurile sunt varza, politia te pandeste dupa copaci sa mai ia si ei o spaga..iar tu vrei sa zbori in afara localitatii? Eu zic ca sunt ultrasuficienti 130 de CP! Gandeste-te cum era acum cativa ani cand conduceam batrana Dacie care avea 45 de CP si eram mandrii de ea! Acum nu iti mai ajunge nici 130? Poate esti vreun kamikaze, pacat ca din cauza unora ca tine, la care nu le mai ajunge pedala se intampla atatea accidente in care au de suferit oameni nevinovati!
luc1979 a scris:
Daca mergi in afara localitatii, parerea mea e ca nu e suficient motorul de 130 CP, mai ales pe Sports Tourer.
Daca mergi in afara localitatii, parerea mea e ca nu e suficient motorul de 130 CP, mai ales pe Sports Tourer.
Imi cer scuze ca ma bag in si eu in discutie, dar tu ce ai vrea, avion? Uite-te putin in jur la ce tara de c..t avem, nu avem infrastructura, drumurile sunt varza, politia te pandeste dupa copaci sa mai ia si ei o spaga..iar tu vrei sa zbori in afara localitatii? Eu zic ca sunt ultrasuficienti 130 de CP! Gandeste-te cum era acum cativa ani cand conduceam batrana Dacie care avea 45 de CP si eram mandrii de ea! Acum nu iti mai ajunge nici 130? Poate esti vreun kamikaze, pacat ca din cauza unora ca tine, la care nu le mai ajunge pedala se intampla atatea accidente in care au de suferit oameni nevinovati!
E vorba de depasiri, nu de a merge cu 180 km/h. Nu intru in polemici cu voi...
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat