- TyTy
- OP
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
salutare! Incep un topic pentru ca nu am gasit rspunsurile pe care le cautam si sper ca cineva sa ma ajute.
Este vorba de un opel astra g 1,7 dti 2001(y17dt).am ridicat capota sa completez lichid de parbriz si am vazut plasticul ala mare dreptunghiular pe care scrie plus pe borna putin topit.l=am dezlipit de acolo si firul de la borna si borna de plus foarte fierbinti.am testat incarcarea alternatorului cu motorul pornit si incarca la 13,4.cred k e cam putin.acum 2 ani am schimbat 2 diode de pe punte pentru k erau arse.am dat jos borna , am curatat-o cu putin smirghel si am pus-o inapoi.cat era borna scoasa m-am gandit sa verific si mufa M de la ECU sa vad daca prezinta urme de motorina(nu am verificat niciodata si am profitat de ocazie).am gasit ceva lichid pe mufa aia,un lichid galben si l-am sters cu un servetel(doar pe mufa nu pe pini;de pini aia nu m-am atins).am pus mufa M la loc , am pus borna la loc si am strans-o foarte bine .am pus contactul,a facut testul,s-au stins toti martorii din bord si cand am dat la cheie nu s-a mai auzit nimic , toti martorii din bord s-au stins cxa si cum ar fi in scurt sau nu ar avea curent.am repetata operatiunea cu borna crezand ca nu am strans bine si tot la fel.cand dau la cheie sa porneasca ceasurile din bord fac "urat' si se sting toate electricele.va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat.
Este vorba de un opel astra g 1,7 dti 2001(y17dt).am ridicat capota sa completez lichid de parbriz si am vazut plasticul ala mare dreptunghiular pe care scrie plus pe borna putin topit.l=am dezlipit de acolo si firul de la borna si borna de plus foarte fierbinti.am testat incarcarea alternatorului cu motorul pornit si incarca la 13,4.cred k e cam putin.acum 2 ani am schimbat 2 diode de pe punte pentru k erau arse.am dat jos borna , am curatat-o cu putin smirghel si am pus-o inapoi.cat era borna scoasa m-am gandit sa verific si mufa M de la ECU sa vad daca prezinta urme de motorina(nu am verificat niciodata si am profitat de ocazie).am gasit ceva lichid pe mufa aia,un lichid galben si l-am sters cu un servetel(doar pe mufa nu pe pini;de pini aia nu m-am atins).am pus mufa M la loc , am pus borna la loc si am strans-o foarte bine .am pus contactul,a facut testul,s-au stins toti martorii din bord si cand am dat la cheie nu s-a mai auzit nimic , toti martorii din bord s-au stins cxa si cum ar fi in scurt sau nu ar avea curent.am repetata operatiunea cu borna crezand ca nu am strans bine si tot la fel.cand dau la cheie sa porneasca ceasurile din bord fac "urat' si se sting toate electricele.va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- TyTy
- OP
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
DAD
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- TyTy
- OP
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
DAD a scris:TyTy : Incearca intai sa schimbi bateria si vezi daca se mai incinge borna; in tot cazul, daca are deja 9 ani probabil ca oricum e riscant sa intri cu ea in iarna, te poate lasa oricand.
am masurat bateria fara borne:12,8.am masurat in timp ce dau la automat si tensiunea scade la 5,8-6.un electrician mi-a spus ca posibil sa fie un scurt la electromotor sau pe instalatia de aprindere.de incarcat alternatorul incarca...mai nou cand pun contactul luminile din bord scad in intensitate apoi dupa putin timp isi revin.mai exact isi revin dupa ce acele o iau razna.
- denisCT
- ****
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cristi17dti
- **
- 164 mesaje
- din 21 Sep 2010
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
cristi17dti
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
64xgeo
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y17DIT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
incearca cu alta baterie. un coleg a sesizat aceeeasi treaba cu borna fierbinte, pus bateria (7 ani vechime) pe tester si arata "capacitate 78% - necesita incarcare".... dupa trei zile l-a lasat de tot! ... cumparat baterie noua si totul e ok!...ca o paranteza, el afirma ca furtunul de la returul instalatiei de racire, care intra in vasul de expansiune era lipit de capacul de plastic al bornei si ca din acest motiv se incingea borna; poti verifica si acest aspect. eu personal nu cred sa fi fost asta cauza, dar...
- TyTy
- OP
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
64xgeo a scris:incearca cu alta baterie. un coleg a sesizat aceeeasi treaba cu borna fierbinte, pus bateria (7 ani vechime) pe tester si arata "capacitate 78% - necesita incarcare".... dupa trei zile l-a lasat de tot! ... cumparat baterie noua si totul e ok!...ca o paranteza, el afirma ca furtunul de la returul instalatiei de racire, care intra in vasul de expansiune era lipit de capacul de plastic al bornei si ca din acest motiv se incingea borna; poti verifica si acest aspect. eu personal nu cred sa fi fost asta cauza, dar...
va multumesc pentru raspunsuri!era doar bateria terminata.am pus alta baterie buna si a pornit "la sfert de cheie"!toate cele bune!
bodo79- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 17ydti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2008
- Mesaj Privat
- TyTy
- OP
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
bodo79 a scris:si cu motorina din mufa aia ce ai facut? am acelasi motor si ti garantez ca o sa ai probleme in continuare, tinem legatura.......
am curatat eu putin cu un servetel,dar,trebuie neaparat sa fac ceva
deocamdata ma gandesc sa rectific chestia aia de jos...nu mai stiu cum se cheama
tu ai avut probleme cu ecu?ce ai facut?
bodo79- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 17ydti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2008
- Mesaj Privat
- TyTy
- OP
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Nelu Tobol
- *
- 15 mesaje
- din 29 Apr 2011
- Astra 2000 y17dt
- Ilfov
Nelu Tobol
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2011
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
ciri
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am si eu un opel astra g 1,7 dti (y17dt) si m-i s-a oprit in mers pe la vreo 60km/h.Am stat putin, l am pornit si a mers aprox. 1 km dupa care s-a oprit iar (moare acceleratia). Am hotarat sa ma intorc spre casa si pe drum - mergea 500m maxim 1km se oprea, asta de vreo 4,5 ori ca pana la urma am renuntat si am chemat pe cineva sa vina sa ma tracteze. Am fost tractat insa masina am lasat-o la relanti tot drumul pentru a avea frana si a mers, desi in timpul in carea am asteptat sa vina sa ma tracteze am incercat sa o las la relanti pe loc si dupa aprox. 5 min s-a oprit. La bord nu am si nu mi s-a aprins niciun martor. Ajutati-ma si pe mine va rog cu un sfat daca v-ati intalnit vreodata cu astfel de simptome.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
ciri
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
ciri
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
BV19MAX ---- Incercand din nou sa fac testul cu pedalele, am incercat sa-i dau o cheie si a pornit mergand normal (nu am mers prea departe - -cetav sute de metrii). Apoi am reusit sa fac si testul pseudoagrafa, problema este ca nu prea are logica de cate ori mi se aprinde martorul ala in bord.Cam asa sta treaba 7/8_0370_0251_0216_05 unde /=sau, ca nu sunt sigur iar _=pauza mai lunga. Ce crezi am rezolvat ceva cu asta?