Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Imposibil sa intre asa de tarziu turbina, pana si la un motor pe benzina intra de la 2000 - 2500, probabil zgomotul respectiv era de turatie prea mare la motor, 3000rpm la un diesel este destul de mult.
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
stai putin turbina (sa zicem ca zgomotul auzit era turbina) se invarte cu diferite rotatii, probabil la 3000 rpm are cuplul maxim si turbina se invartea cu viteza maxima.
Ca sa te convingi deschizi capota si asculti turbina, eventual pui si mana ... (nu pe turbina) pe un furtun dupa turbina si vezi cand creste presiunea ...
  • GoKu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Da, e plauzibil ce spui tu. Motorul are cuplu maxim intre 2000 si 2750 RPM deci s-ar putea sa ai dreptate. Inseamna ca aia e proasta, macar eu stiam ca sunt habarnist. Smile Btw, nu face cine stie ce zgomot turbina, se aude mai mult ca un tiuit greu detectabil. De altfel motorul mi s-a parut foarte silentios.

Senatorule, nu ti se pare un pic ciudat ca motorul 1.7 CDTI sa aiba 16V si cel 1.9 CDTI 8V? Eu cred ca acolo e o greseala, mai ales ca pe site scrie 16V.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sigur e blana, am fost si eu pe la Opel (in service) si mi-am aruncat o privire prin "show-room" si l-am intrebat pe ala ceva de motoare si m-a trimis in service "sa-i intreb pe baieti" Laughing
daca as fi patron i-as rupe pe aia din "show-room", daca nu ar cunoaste fiecare detaliu. e treaba lor, nu ?
  • GoKu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Aia de la consultanta vanzari ar trebui sa fie brici. Dar...nu uita, suntem in Romania. Very Happy
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu sant brici nici macar cei de la Opel din Germania , e si acolo o prapastie intre cei de la vanzari si cei de la tehnic. Mad

Turbina de pe 1.9 CDTI e cu geometrie variabila de aceea e greu de spus cu exactitate la ce turatie incepe sa lucreze cu adevarat. Confused

@GoKu
Avand in vedere ca nu te-am convins inca arunca o privire si aici : http://media.gm.com:8221/de...ata/td_astrad.pdf Wink

E intradevar ciudat faptul ca CDTI-ul de 120 de CP are doar 2 supape pe cilindru , insa asta e situatia nu ma mai mira nimic. As mai veni si cu alte exemple insa intram in off-topic. Wink

Chiulasa motorului de 120 de CP e TOTAL diferita de cea a celui cu 150 de CP , ajunge sa demontezi capacul de pe motor si te vei convinge...
  • GoKu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
M-ai convins, merci pentru link. Wink Aia de la reprezentanta spunea ca nu-mi recomanda varianta de 150CP pentru ca e un motor fortat si probabil ca nu va fi prea fiabil...
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pentru ca "varza" sa fie completa m-am interesat cum stau lucrurile in realitate , nu de la reprezentanta ci de la Russelsheim Mr. Green .
Se pare ca nici acolo lumea nu prea stie exact care e treaba cu CDTI-ul de 120 de CP , dar pana la urma am aflat. Wink

Initial conducerea GM a apreciat ca e suficienta o singura varianta 1.9CDTI , cea de 150 de CP si nu s-au mai deranjat cu adaptarea motorului 1.9CDTI 8V cu 120 de CP de pe Vectra C. Dupa ceva vreme au ajuns la concluzia ca e un gol prea mare intre 100 de CP ai 1.7CDTI si cei 150 ai 1.9CDTI si ca totusi ar fi nevoie de varianta cu 120 de CP. Hotararea fiind luata tardiv nu mai era timp pentru adaptarea 8V-ului asa ca s-a trecut la o rezolvare urgenta a problemei , la "mesterirea" sau mai bine zis "gâtuirea" 16V-ului care acum are si o varianta de 120CP. Solutia adoptata de GM e provizorie intrucat in acest moment se lucreaza la adaptarea 8V-ului pe Astra H , care va echipa din primavara lui 2005 atat Astra H cat si Zafira B , moment in care 16V-ul cu 120 de CP va fi scos din program.

Asta inseamna ca ai toate sansele sa primesti un 16V de 120 de CP ! Vei avea un Astra H cu o motorizare rara. Exclamation

Aia de la reprezentanta sa se ascunda ! Laughing
  • GoKu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Inseamna ca pe aia o s-o primesc, m-au sunat azi de la reprezentanta si mi-au spus ca masina e gata pe 5 ianuarie. Smile Ce-i cu motorul asta, e bine/rau ca il primesc asa? Si inca nu m-am lamurit, pot sau nu sa merg constant la drum cu turatie >=3000 RPM? (am dat exemplul cu autostrada mai sus...)

Multumesc pentru raspunsuri. Wink
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Da, poti sa mergi cu 3000+ rpm constant la viteze mari, dar inafara de cazul asta nu are rost sa-l turezi asa de mult.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Senator a scris:Pentru ca "varza" sa fie completa m-am interesat cum stau lucrurile in realitate , nu de la reprezentanta ci de la Russelsheim Mr. Green .
Se pare ca nici acolo lumea nu prea stie exact care e treaba cu CDTI-ul de 120 de CP , dar pana la urma am aflat. Wink

Initial conducerea GM a apreciat ca e suficienta o singura varianta 1.9CDTI , cea de 150 de CP si nu s-au mai deranjat cu adaptarea motorului 1.9CDTI 8V cu 120 de CP de pe Vectra C. Dupa ceva vreme au ajuns la concluzia ca e un gol prea mare intre 100 de CP ai 1.7CDTI si cei 150 ai 1.9CDTI si ca totusi ar fi nevoie de varianta cu 120 de CP. Hotararea fiind luata tardiv nu mai era timp pentru adaptarea 8V-ului asa ca s-a trecut la o rezolvare urgenta a problemei , la "mesterirea" sau mai bine zis "gâtuirea" 16V-ului care acum are si o varianta de 120CP. Solutia adoptata de GM e provizorie intrucat in acest moment se lucreaza la adaptarea 8V-ului pe Astra H , care va echipa din primavara lui 2005 atat Astra H cat si Zafira B , moment in care 16V-ul cu 120 de CP va fi scos din program.

Asta inseamna ca ai toate sansele sa primesti un 16V de 120 de CP ! Vei avea un Astra H cu o motorizare rara. Exclamation

Aia de la reprezentanta sa se ascunda ! Laughing

*
Si motorizarea mea a destul de rara, si nu ma plang... eu asi zice mai curand ca va primi un motor "de 150 de cai" la pret redus... este probabil ca prin reprogramare cei 30 de caluti "lipsa la apel" sa se regaseasca, asa ca si la motorul BMW 2.5 TD de pa Omega...
  • GoKu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Presupunand ca e asa cum spui, de ce as face asta? Reprogramandu-l la 150CP obtin un motor forjat, cu o durata de viata considerabil mai mica. Nu ma simt pilot de curse si cei 120CP / 280Nm imi sunt arhisuficienti.
  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
A vazut cineva la mall Noua astra Caravan?Live?
Este belea..parerea mea...incredibil da mare. Usa spate aproape la fel de mare ca usa fata!!.Pare ff confortabila.Materiale OK.Spatele super!Doar sigla OPEL mi s-a parut exagerat de mare pe Haion.
In ce priveste pretul...cam exagerat 16500 Euro CIP pentru 1.7 CDTI 100 cai cu dotari decente..adica in plus : proiectoare,Jante al pe 16,cotiera,vopsea metalizata,comenzi pe volan...
Am ramas stana de piatra cand am vazut la ce pret ajunge o Astra caravan aproape full cu motor de 150 cp diesel in Germania: aproape 25.000 EURO!!! Ce e drept..cu faruri adaptive...xenon...jante pe 17 sau 18!!!!belea
  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Nu e nimeni interesat sa comenteze? Sad
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pai ai intrebat daca l-am vazut, si cum, de ex. la mine nu e cazul... Wink
  • dragos

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Pitesti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2004

  • Mesaj Privat
astra caravan este pentru familisti asa cum spune si modelul. daca va place luati-va vectra nu astra h. astra h este o masina tinereasca, destul de sportiva, deci nu se compara cu acel caravan. daca ai familie si 2 copii luati-va vectra, lasati astra h pt tineri Smile
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Alegerea este ingreunata de pretul mai mic al "Astrei" pe langa "noua" Vectra, masiva ca un tramvai... Wink (cred ca e mai mare decat vechiul Omega...)
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
de ce nu au facut si o vectra classic Question
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ptr ca vectraB a avut deja facelift... pe cand Astra G nu a avut si s-au gandit sa o faca in paralel cu noua astra...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Care facelift la AstraG? Faruri si stopuri fumurii, dar altceva?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR