- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
stai putin turbina (sa zicem ca zgomotul auzit era turbina) se invarte cu diferite rotatii, probabil la 3000 rpm are cuplul maxim si turbina se invartea cu viteza maxima.
Ca sa te convingi deschizi capota si asculti turbina, eventual pui si mana ... (nu pe turbina) pe un furtun dupa turbina si vezi cand creste presiunea ...
Ca sa te convingi deschizi capota si asculti turbina, eventual pui si mana ... (nu pe turbina) pe un furtun dupa turbina si vezi cand creste presiunea ...
GoKu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
Da, e plauzibil ce spui tu. Motorul are cuplu maxim intre 2000 si 2750 RPM deci s-ar putea sa ai dreptate. Inseamna ca aia e proasta, macar eu stiam ca sunt habarnist. Btw, nu face cine stie ce zgomot turbina, se aude mai mult ca un tiuit greu detectabil. De altfel motorul mi s-a parut foarte silentios.
Senatorule, nu ti se pare un pic ciudat ca motorul 1.7 CDTI sa aiba 16V si cel 1.9 CDTI 8V? Eu cred ca acolo e o greseala, mai ales ca pe site scrie 16V.
Senatorule, nu ti se pare un pic ciudat ca motorul 1.7 CDTI sa aiba 16V si cel 1.9 CDTI 8V? Eu cred ca acolo e o greseala, mai ales ca pe site scrie 16V.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
GoKu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Nu sant brici nici macar cei de la Opel din Germania , e si acolo o prapastie intre cei de la vanzari si cei de la tehnic.
Turbina de pe 1.9 CDTI e cu geometrie variabila de aceea e greu de spus cu exactitate la ce turatie incepe sa lucreze cu adevarat.
@GoKu
Avand in vedere ca nu te-am convins inca arunca o privire si aici : http://media.gm.com:8221/de...ata/td_astrad.pdf
E intradevar ciudat faptul ca CDTI-ul de 120 de CP are doar 2 supape pe cilindru , insa asta e situatia nu ma mai mira nimic. As mai veni si cu alte exemple insa intram in off-topic.
Chiulasa motorului de 120 de CP e TOTAL diferita de cea a celui cu 150 de CP , ajunge sa demontezi capacul de pe motor si te vei convinge...
Turbina de pe 1.9 CDTI e cu geometrie variabila de aceea e greu de spus cu exactitate la ce turatie incepe sa lucreze cu adevarat.
@GoKu
Avand in vedere ca nu te-am convins inca arunca o privire si aici : http://media.gm.com:8221/de...ata/td_astrad.pdf
E intradevar ciudat faptul ca CDTI-ul de 120 de CP are doar 2 supape pe cilindru , insa asta e situatia nu ma mai mira nimic. As mai veni si cu alte exemple insa intram in off-topic.
Chiulasa motorului de 120 de CP e TOTAL diferita de cea a celui cu 150 de CP , ajunge sa demontezi capacul de pe motor si te vei convinge...
GoKu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Pentru ca "varza" sa fie completa m-am interesat cum stau lucrurile in realitate , nu de la reprezentanta ci de la Russelsheim .
Se pare ca nici acolo lumea nu prea stie exact care e treaba cu CDTI-ul de 120 de CP , dar pana la urma am aflat.
Initial conducerea GM a apreciat ca e suficienta o singura varianta 1.9CDTI , cea de 150 de CP si nu s-au mai deranjat cu adaptarea motorului 1.9CDTI 8V cu 120 de CP de pe Vectra C. Dupa ceva vreme au ajuns la concluzia ca e un gol prea mare intre 100 de CP ai 1.7CDTI si cei 150 ai 1.9CDTI si ca totusi ar fi nevoie de varianta cu 120 de CP. Hotararea fiind luata tardiv nu mai era timp pentru adaptarea 8V-ului asa ca s-a trecut la o rezolvare urgenta a problemei , la "mesterirea" sau mai bine zis "gâtuirea" 16V-ului care acum are si o varianta de 120CP. Solutia adoptata de GM e provizorie intrucat in acest moment se lucreaza la adaptarea 8V-ului pe Astra H , care va echipa din primavara lui 2005 atat Astra H cat si Zafira B , moment in care 16V-ul cu 120 de CP va fi scos din program.
Asta inseamna ca ai toate sansele sa primesti un 16V de 120 de CP ! Vei avea un Astra H cu o motorizare rara.
Aia de la reprezentanta sa se ascunda !
Se pare ca nici acolo lumea nu prea stie exact care e treaba cu CDTI-ul de 120 de CP , dar pana la urma am aflat.
Initial conducerea GM a apreciat ca e suficienta o singura varianta 1.9CDTI , cea de 150 de CP si nu s-au mai deranjat cu adaptarea motorului 1.9CDTI 8V cu 120 de CP de pe Vectra C. Dupa ceva vreme au ajuns la concluzia ca e un gol prea mare intre 100 de CP ai 1.7CDTI si cei 150 ai 1.9CDTI si ca totusi ar fi nevoie de varianta cu 120 de CP. Hotararea fiind luata tardiv nu mai era timp pentru adaptarea 8V-ului asa ca s-a trecut la o rezolvare urgenta a problemei , la "mesterirea" sau mai bine zis "gâtuirea" 16V-ului care acum are si o varianta de 120CP. Solutia adoptata de GM e provizorie intrucat in acest moment se lucreaza la adaptarea 8V-ului pe Astra H , care va echipa din primavara lui 2005 atat Astra H cat si Zafira B , moment in care 16V-ul cu 120 de CP va fi scos din program.
Asta inseamna ca ai toate sansele sa primesti un 16V de 120 de CP ! Vei avea un Astra H cu o motorizare rara.
Aia de la reprezentanta sa se ascunda !
GoKu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
Inseamna ca pe aia o s-o primesc, m-au sunat azi de la reprezentanta si mi-au spus ca masina e gata pe 5 ianuarie. Ce-i cu motorul asta, e bine/rau ca il primesc asa? Si inca nu m-am lamurit, pot sau nu sa merg constant la drum cu turatie >=3000 RPM? (am dat exemplul cu autostrada mai sus...)
Multumesc pentru raspunsuri.
Multumesc pentru raspunsuri.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Senator a scris:Pentru ca "varza" sa fie completa m-am interesat cum stau lucrurile in realitate , nu de la reprezentanta ci de la Russelsheim .
Se pare ca nici acolo lumea nu prea stie exact care e treaba cu CDTI-ul de 120 de CP , dar pana la urma am aflat.
Initial conducerea GM a apreciat ca e suficienta o singura varianta 1.9CDTI , cea de 150 de CP si nu s-au mai deranjat cu adaptarea motorului 1.9CDTI 8V cu 120 de CP de pe Vectra C. Dupa ceva vreme au ajuns la concluzia ca e un gol prea mare intre 100 de CP ai 1.7CDTI si cei 150 ai 1.9CDTI si ca totusi ar fi nevoie de varianta cu 120 de CP. Hotararea fiind luata tardiv nu mai era timp pentru adaptarea 8V-ului asa ca s-a trecut la o rezolvare urgenta a problemei , la "mesterirea" sau mai bine zis "gâtuirea" 16V-ului care acum are si o varianta de 120CP. Solutia adoptata de GM e provizorie intrucat in acest moment se lucreaza la adaptarea 8V-ului pe Astra H , care va echipa din primavara lui 2005 atat Astra H cat si Zafira B , moment in care 16V-ul cu 120 de CP va fi scos din program.
Asta inseamna ca ai toate sansele sa primesti un 16V de 120 de CP ! Vei avea un Astra H cu o motorizare rara.
Aia de la reprezentanta sa se ascunda !
Se pare ca nici acolo lumea nu prea stie exact care e treaba cu CDTI-ul de 120 de CP , dar pana la urma am aflat.
Initial conducerea GM a apreciat ca e suficienta o singura varianta 1.9CDTI , cea de 150 de CP si nu s-au mai deranjat cu adaptarea motorului 1.9CDTI 8V cu 120 de CP de pe Vectra C. Dupa ceva vreme au ajuns la concluzia ca e un gol prea mare intre 100 de CP ai 1.7CDTI si cei 150 ai 1.9CDTI si ca totusi ar fi nevoie de varianta cu 120 de CP. Hotararea fiind luata tardiv nu mai era timp pentru adaptarea 8V-ului asa ca s-a trecut la o rezolvare urgenta a problemei , la "mesterirea" sau mai bine zis "gâtuirea" 16V-ului care acum are si o varianta de 120CP. Solutia adoptata de GM e provizorie intrucat in acest moment se lucreaza la adaptarea 8V-ului pe Astra H , care va echipa din primavara lui 2005 atat Astra H cat si Zafira B , moment in care 16V-ul cu 120 de CP va fi scos din program.
Asta inseamna ca ai toate sansele sa primesti un 16V de 120 de CP ! Vei avea un Astra H cu o motorizare rara.
Aia de la reprezentanta sa se ascunda !
*
Si motorizarea mea a destul de rara, si nu ma plang... eu asi zice mai curand ca va primi un motor "de 150 de cai" la pret redus... este probabil ca prin reprogramare cei 30 de caluti "lipsa la apel" sa se regaseasca, asa ca si la motorul BMW 2.5 TD de pa Omega...
GoKu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
- vectra-nos
- **
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
A vazut cineva la mall Noua astra Caravan?Live?
Este belea..parerea mea...incredibil da mare. Usa spate aproape la fel de mare ca usa fata!!.Pare ff confortabila.Materiale OK.Spatele super!Doar sigla OPEL mi s-a parut exagerat de mare pe Haion.
In ce priveste pretul...cam exagerat 16500 Euro CIP pentru 1.7 CDTI 100 cai cu dotari decente..adica in plus : proiectoare,Jante al pe 16,cotiera,vopsea metalizata,comenzi pe volan...
Am ramas stana de piatra cand am vazut la ce pret ajunge o Astra caravan aproape full cu motor de 150 cp diesel in Germania: aproape 25.000 EURO!!! Ce e drept..cu faruri adaptive...xenon...jante pe 17 sau 18!!!!belea
Este belea..parerea mea...incredibil da mare. Usa spate aproape la fel de mare ca usa fata!!.Pare ff confortabila.Materiale OK.Spatele super!Doar sigla OPEL mi s-a parut exagerat de mare pe Haion.
In ce priveste pretul...cam exagerat 16500 Euro CIP pentru 1.7 CDTI 100 cai cu dotari decente..adica in plus : proiectoare,Jante al pe 16,cotiera,vopsea metalizata,comenzi pe volan...
Am ramas stana de piatra cand am vazut la ce pret ajunge o Astra caravan aproape full cu motor de 150 cp diesel in Germania: aproape 25.000 EURO!!! Ce e drept..cu faruri adaptive...xenon...jante pe 17 sau 18!!!!belea
- vectra-nos
- **
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
dragos
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Pitesti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat